השחקנית קמרון דיאז (51) ובעלה, המוזיקאי בנג'י מאדן (45), הרחיבו את משפחתם: אמש (ו') בישרו השניים שנולד להם בן, אח קטן לרדיקס בת החמש.
השניים פרסמו באינסטגרם ציור שבו כתוב: "ציפור קטנה לחשה לי", ולצידו כתבו: "אנחנו מבורכים ונרגשים להודיע על לידת בננו, קרדינל מאדן. הוא נהדר ואנחנו כל כך שמחים שהוא כאן!".
הם הוסיפו שאין בכוונתם לחשוף את העולל לציבור בשלב זה: "למען ביטחונם ופרטיותם של הילדים, לא נפרסם אף תמונה, אבל הוא ממש חמוד. אנחנו מרגישים כל כך מבורכים ואסירי תודה. שולחים הרבה אהבה ממשפחתנו לשלכם".
בעוד שבתם הבכורה הגיעה לעולם בעזרת פונדקאית, השניים לא פירטו אם קרדינל נולד באותה דרך ומתי בדיוק התרחשה הלידה.
ההודעה המשמחת גרפה עד כה יותר מ-66 אלף לייקים וקרוב לאלף תגובות, ביניהן גם של בני משפחה וחברים מפורסמים כמו קייטי פרי, פיט וונץ וליונל ריצ'י, שהגיבו בלבבות ואימוג'ים שמחים.
בני הזוג, ששומרים בקנאות על פרטיותם וממעטים להיראות בציבור ביחד, נפגשו בשנת 2014 והתחתנו כשנה לאחר מכן. בשנת 2020 בישרו על הולדת בתם רדיקס, שכאמור נולדה בעזרת פונדקאית. כמו במקרה של רדיקס, גם הפעם השניים לא סיפרו שהם מצפים לילד, כך שהחדשות על לידתו מגיעות כהפתעה.
לפני כשנתיים סיפר אחד ממקורביהם למגזין US Weekly: "קמרון ובנג'י חושבים להביא ילד נוסף וכבר התחילו לבדוק אופציות של פונדקאות. בנג'י תמיד רצה משפחה גדולה ואחרי שבתם נולדה, קמרון רוצה את זה גם".
2 צפייה בגלריה
קמרון דיאז בנג'י מאדן
קמרון דיאז בנג'י מאדן
הרחיבו את המשפחה. קמרון דיאז ובנג'י מאדן
(צילום: Splashnews)
דיאז סיפרה בעבר שהאימהות בגיל מאוחר יחסית, שינתה עבורה את ראיית המבט על ההתבגרות: "זה שחרר אותי, אני נרגשת. יש לי עוד 50 או 60 שנה לחיות, אני רוצה להגיע לגיל 110 מכיוון שיש לי ילדה קטנה. אני חושבת שיש רגע נהדר כשאת בת ארבעים ולומדת להעריך את הורייך, ואני רוצה שיהיה לי את הרגע הזה, להיות איתה כשהיא תהיה בשנות הארבעים לחייה".
דיאז, שהייתה אחת מהכוכבות הגדולות ביותר בהוליווד בשנות התשעים והאלפיים וכיכבה בשוברי קופות כמו "כולם משתגעים על מרי", "החתונה של החבר שלי" ו"המלאכיות של צ'רלי", מאסה באור הזרקורים ואחרי צאתו של סרטה "אנני" בשנת 2014, לקחה פסק זמן ארוך מאוד מהתעשייה.
בשנים האחרונות היא עושה צעדים קטנים של קאמבק: לאחרונה הצטלמה לסרט חדש לצידו של ג'יימי פוקס, ולפי השמועות היא עשויה להצטרף לסרטו של קיאנו ריבס שעתיד להתחיל להצטלם בקרוב.
2 צפייה בגלריה
הכוכבים שפרשו מהלימודים
הכוכבים שפרשו מהלימודים
מזל טוב! קמרון דיאז אמא לשניים
(צילום: Gettyimages)