2 צפייה בגלריה
ריהאנה, בן זוגה אייסאפ רוקי ובנם על שער "ווג בריטניה"
ריהאנה, בן זוגה אייסאפ רוקי ובנם על שער "ווג בריטניה"
ריהאנה, בן זוגה אייסאפ רוקי ובנם על שער "ווג בריטניה"
(צילום מסך)
אחרי פסק זמן ארוך שלקחה מעולם המוזיקה, ריהאנה כבשה השבוע את הבמה כשהופיעה במחצית של הסופרבול ורשמה קאמבק מוצלח במיוחד. ההופעה עצמה הייתה שנויה במחלוקת - היו כאלו שאהבו וכאלו שפחות, אבל מה שעשתה הספיק כדי להחזיר אותה לפסגה. בעקבות ההופעה שיריה שברו שיאי סטרימינג בספוטיפיי ולהיטיה קפצו לצמרת מצעדי ההאזנות. מבחינת רייטינג - ההופעה זכתה ל-118 מיליון צפיות, 5 מיליון יותר ממה שקיבל המשחק עצמו, ומבחינת אחוזי צפייה של הופעות המחצית לאורך השנים, הגיע שני רק להופעתה של קייטי פרי.
כמובן שההופעה עצמה לא סבבה רק סביב המוזיקה ואפשר אפילו להגיד שהפן המוזיקלי היה עניין משני בה – שכן הכוכבת חשפה על הבמה שהיא בהיריון שני ועוררה התלהבות רבה בקרב הצופים והגולשים.
כדי להשלים שבוע מוצלח וחשוף במיוחד, היום (ד') פורסם ריאיון עם הכוכבת בת ה-34 במגזין "ווג בריטניה" ודיברה על חיי המשפחה לצד אבי ילדיה, הזמר אייסאפ רוקי ובנם בן ה-9 חודשים.
ריהאנה מספרת שבנם, שאת שמו מעולם לא חשפה, כבר ישן לילות שלמים אבל היא עצמה עדיין מתקשה להירדם: "אני ערה, צופה ב'עקרות הבית האמיתיות'. אלו השעות שלי", היא מודה ומספרת: "אני לא זוכרת את החיים שהיו לי לפני כן. זה מטורף, אני מנסה להיזכר, אבל ההרגשה, הרצונות, הדברים שנהניתי מהם, אני כבר לא מזדהה איתם בגלל שמנטלית את כבר לא מרשה לעצמך ללכת לשם, כי כל אלו כבר לא חשובים".
כשהיא נשאלת איך עברה הלידה עצמה, היא מספרת: "זה היה יפהפה. היה לי קשה להאמין, מאדם אחד הפכתי לשניים. נכנסים לבית החולים כזוג ויוצאים בתור משפחה, זה מטורף".
אבל לא הכל היה פשוט: "הימים הראשונים היו מטורפים, לא ישנים בכלל, אפילו אם ממש רוצים. הגענו הביתה והיינו לבד, רק ההורים והתינוק. את זומבי רוב הזמן, ופרנואידית. את שואלת את עצמך 'הם נתנו לנו לחזור הביתה עם תינוק? בלי רופאים, בלי אחיות, ככה פשוט ללכת הביתה?'".
במהלך חודשי ההיריון שלה, ריהאנה הקפידה לצאת מהבית בבגדים מנקרי עיניים שחשפו הרבה עור, וסיפרה שהיא מנסה להפוך לשגרה את הרעיון שגם נשים הריוניות יכולות להיות סקסיות וללבוש בגדים צמודים, חשופים ויפים. כעת היא מספרת: "היה לי קל להתלבש בזמן ההיריון, אבל אחרי הלידה – מה לובשים? הכל היה קטן מדי או גדול מדי וצריך לחכות אחרת קונים המון בגדים שלא תשתמשי בהם".
במהלך השנים האחרונות שבהן לא הוציאה מוזיקה חדשה (מוקדם יותר השנה היא הוציאה 2 שירים עבור פסקול הסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח"), היא ביססה את עצמה כאשת אופנה מצליחה, עם ליין קוסמטיקה והלבשה תחתונה מצליחים שהפכו אותה לאחת הנשים העשירות בתעשייה. ל"ווג" היא מספרת שהיא מקווה להעניק את חוש האופנה שלה גם לבנה הצעיר: "אני אוהבת להלביש אותו בבגדים שלא נראים כמו בגדי תינוק. אני מלבישה אותו בוורוד בוהק, אני אוהבת את זה. אני חושבת שנזילות באופנה זה מצוין. אני תמיד קונה לעצמי בגדים במחלקת הגברים".
2 צפייה בגלריה
(צילום: GettyImages)
עבור הריאיון, הכוכבת הצטלמה ביחד עם בן זוגה ועם בנם וסיפרה שלפני כמה חודשים נחרדה כשגילתה צלם פפראצי שמצלם אותה מרחוק עם הילד: "זה משהו שאת ממש לא רוצה שיקרה. אנחנו כהורים מחליטים איך ומתי לעשות את זה. שיעשו איתי מה שהם רוצים, אבל הוא לא צד בעניין. הצלחנו להגן עליו עד עכשיו ולכם אין זכות לפרסם או למכור תמונות של הילד הקטין שלי. לכו לעזאזל עם זה".
כצעד מונע, היא ובן זוגה החליטו שהם לא יתנו לפפראצי את התענוג ואת האפשרות להרוויח כסף על גבו של בנם. הם צילמו אותו בעצמם ושלחו את התמונות לבלוגר שאיתו הם מיודדים וריהאנה פתחה במיוחד חשבון טיק טוק בו פרסמה סרטון קצר שלו. הווידיאו זכה למיליוני צפיות ולייקים והתמונות של צלם הפפראצי איבדו מהרלוונטיות שלהן.
ריהאנה עלתה לכותרות בהקשר של הסופרבול כבר לפני 4 שנים, כשנודע שסירבה להצעה להופיע במהלך המשחק כאקט של סולידריות עם שחקן הפוטבול קולין קאפרניק, שהודח (באופן לא רשמי) מהאירגון אחרי שנקט עמדה פוליטית וכרע ברך ב-2016 בזמן ההמנון האמריקאי במחאה על אלימות השוטרים נגד שחורים בארה"ב.
כשנשאלה מדוע הסכימה להופיע השנה ומה השתנה, סיפרה: "יש עדיין הרבה דברים שצריך לתקן אבל יש הרבה כח בשבירת הדלתות האלה, וכשיש ייצוג לקהילה השחורה ברמה כל כך גבוהה בשני סופרבולים ברצף (במחצית של השנה שעברה הופיעו מרי ג'יי בלייג', קנדריק למאר, ד"ר דרה, סנופ דוג ואמינם), זה שולח מסר חזק".
היא הוסיפה: "לגדל גבר שחור צעיר זו אחריות מפחידה מאוד. את שואלת את עצמך 'איפה אני מגדלת את ילדיי? זה העולם שבו הם יחיו?' וזה השפיע עליי, הידיעה שאני יכולה לעשות הכל - אפילו להופיע בסופרבול במהלך היריון".