יומיים אחרי שניקי מינאז' נעצרה באמסטרדם בחשד להחזקת סמים ונאלצה לבטל את הופעתה המתוכננת במנצ'סטר – היא ומעריציה מתאוששים מההתרחשויות.
ביום שבת בצהריים מינאז' הייתה בשדה התעופה באמסטרדם בדרכה לעזוב את המדינה, כשנעצרה ועוכבה במשך כמה שעות לאחר שסמים קלים נמצאו בין חפציה. בסופו של דבר היא נקנסה ושוחררה, אך להופעה שתוכננה לה באותו ערב במנצ'סטר – היא לא הספיקה להגיע. בינתיים המתינו לה באיצטדיון כעשרים אלף מעריצים ורק בסביבות השעה 21:30, כשההופעה כבר הייתה אמורה להתחיל – הם קיבלו את ההודעה שמינאז' לא תעלה לבמה ושההופעה מבוטלת.
ניקי מינאז'
הקהל המאוכזב התחלק בין אלו שהאשימו את מינאז' לאלו שהאשימו את הנהלת האיצטדיון: "כשהגענו, אמרו לנו בפירוש שניקי כבר הגיעה ושכולנו נרקוד הלילה. הם טיפחו בנו ציפיות שווא", האשים אחד המעריצים. מעריצה נוספת סיפרה שהמתינה באיצטדיון מאז 9 וחצי בבוקר ואמרה: "הכול התנהל באופן מאוד גרוע".
איילין אלרדייס, מנהלת מלון בת 32 מסקוטלנד, סיפרה שהוציאה כ-2,500 ליש"ט על כרטיסים, נסיעות ומלון ולא תוכל להגיע שוב אם יקבעו תאריך חלופי להופעה. מעריצה אחרת, ג'ניפר מלון, הגיעה מניו יורק ביחד עם אחותה הקטנה לכבוד יום הולדתה, וזו הייתה אמורה להיות ההופעה הראשונה שלה: "הוצאתי יותר מאלפיים ליש"ט. היא הרסה את הטיול שלי. אני זועמת, אני לא מאמינה שניקי אכזבה ככה את המעריצים".
3 צפייה בגלריה
ניקי מינאז'
ניקי מינאז'
ניקי מינאז'
(צילום: Gilbert Carrasquillo/GC Images)
מינאז' לא הסתירה את סיבת היעדרותה מהמופע וכבר בזמן שנעצרה פתחה מצלמה ושידרה בלייב את המתרחש. לאחר ששוחררה, היא טענה ברשתות החברתיות שהרשויות ניסו במכוון למנוע ממנה להגיע להופעה: "הגעתי למלון במנצ'סטר לפני קצת יותר משעה אחרי שישבתי בתא כלא במשך חמש או שש שעות. אחרי שכבר עליתי למטוס, עברו עשרים דקות עד שהמראנו. הטיסה הייתה רק חמישים דקות. זו הסיבה שהם נאלצו לעשות מופע ראווה גדול, כי הם ידעו שאמצא דרך להופיע גם אם היו נשארות לי רק תשעים דקות. אז הם הצליחו במשימה למנוע ממני לעלות לבמה ואני הצלחתי לרדת לפשר העניין על ידי כך שצילמתי הכול ופירסמתי בזמן אמת. יש לי כל כך הרבה ראיות מצולמות, לא תאמינו גם אם אספר לכם. אני אתן לעורכי הדין ולאלוהים לטפל בזה מכאן".
היא ממשיכה: "בבקשה קבלו את התנצלותי הכנה והעמוקה. הם ידעו בדיוק איך לפגוע בי היום, אבל גם זה יעבור. הם עושים את זה שוב ושוב ושוב ואני ממש מנסה לא לדבר על זה כי מגיע לכם לקבל רק את הדברים הטובים. אני לא רוצה לערב אתכם בכל מה שלא קשור לבידור".
מינאז' סיימה את דבריה בכך שהבטיחה לפצות את אלו שהגיעו להופעה שבוטלה ולקיים את ההופעה השנייה שתוכננה לה באותו מקום ביום חמישי הקרוב. בנוסף היא צפויה להופיע הערב בברמינגהם.
3 צפייה בגלריה
ניקי מינאז'
ניקי מינאז'
"אתן לעורכי הדין ולאלוהים לטפל בזה מכאן"
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images for Live Nation)
כמה שעות לאחר מכן, בשתיים בלילה, מינאז' יצאה אל המעריצים שחיכו לה מחוץ למלון והתנצלה בפניהם באופן אישי: "אני אוהבת אתכם וכל כך מצטערת", אמרה.
מקורב למינאז' סיפר לאתר The Sun: "ניקי שבורה ויודעת שהמעריצים מאוד מאוכזבים. היא מודעת לכך שהמעריצים שילמו הרבה כסף כדי להגיע להופעה והצוות שלה עובד במרץ כדי לקיים אותה במועד אחר. ניקי מבינה את כעסם והיא נחושה לפצות אותם".
3 צפייה בגלריה
טקס פרסי VMA MTV 2022
טקס פרסי VMA MTV 2022
"אני אוהבת אתכם וכל כך מצטערת"
(צילום: Gettyimages)