לסכסוך הזה לא ציפינו בשנת 2024: בצד אחד, משפחת אוסבורן. בצד השני, בריטני ספירס. המחלוקת: הערות לא נחמדות שעשתה המשפחה הפרועה על סרטוני הריקודים של ספירס. היא הגיבה להם, ואיכשהו גם קייט בקינסייל מעורבת בסיפור.
אם יש משהו שבריטני ספירס אוהבת לעשות – זה לפרסם סרטונים שבהם היא רוקדת בסלון ביתה. מספיק להעיף מבט מהיר בעמוד האינסטגרם שלה, שמלא בסרטונים כאלה, כדי להבין שמדובר בתחביב גדול שלה. מסתבר שמשפחת אוסבורן פחות מעריכה את הדרך שבה היא בוחרת לבטא את עצמה, וכנראה שהם גם לא מכירים את האפשרות להסיר עוקב.
מי שהתחיל את המריבה הלא צפויה הזו הוא אוזי אוסבורן (75) שמנחה פודקאסט שבועי ביחד עם אשתו שרון (71) וילדיהם קלי (39) וג'ק (38). הארבעה ענו על שאלות המאזינים, וקלי נשאלה אם אי פעם תפרסם ריקודי טיק טוק. השאלה הובילה לשיחה של הארבעה על טרנד הריקודים ברשתות החברתיות – מה שגרם לאוזי להגיד: "נמאס לי לראות את בריטני ספירס המסכנה ביוטיוב". שרון הבהירה: "רוקדת", והוא השיב: "כל יום מחורבן. זה עצוב, מאוד מאוד עצוב".
ג'ק הצטרף ואמר: "תצילו את בריטני" (איזכור לימים שבהם פעלו מעריציה כדי לעזור לה לצאת מהמשמורת של אביה) וקלי הוסיפה: "אני יודעת, אני כל כך מרחמת עליה". רגע – לא סיימנו לרחם: שרון אמרה: "מסכנה קטנה, זה שובר לב" וג'ק סיכם: "אכן מאוד עצוב".
2 צפייה בגלריה
קלי אוסבורן
קלי אוסבורן
משפחת הרחמנים
(צילום: Gettyimages)
לא ברור אם ספירס מאזינה קבועה של הפודקאסט, אבל כך או כך היא שמעה על השיחה ואתמול (ד') השיבה לאוסבורנים בפוסט אינסטגרם ארוך וכועס. ספירס פתחה דווקא באיזכור של קייט בקינסייל, שלאחרונה ספגה בעצמה ביקורת ולעג מהגולשים על המראה שלה. וכתבה: "אני מעריצה את קייט בקינסייל, במיוחד בגלל שהיא מלונדון. ראיתי כמה אכזריים אנשים שדיברו על האינסטגרם שלה ואמרו שהיא צריכה לפרסם תוכן שיהיה תואם לגילה. היא בשנות החמישים שלה וחשבתי שהדרך שבה היא הגיבה להם הייתה נהדרת".
היא המשיכה: "ההערות האלו לא היו גרועות כמו אלו שאני קיבלתי, שטענו שעצוב שבגילי אני רוקדת כל יום באינסטגרם שלי. דבר ראשון, אני כמעט ולא רוקדת. ודבר שני – אני ממש לא מסכנה. עושר ובריאות לא מסתכמים בכסף בחשבון הבנק, שיש לי ממנו הרבה. זה קשור לדרך שבה אני רוצה לבטא את תחומי העניין שלי ובדרך שבה אני משיבה לחכמולוגים המטומטמים האלה בדיוק כפי שקייט עשתה. עשיתי בשבוע שעבר שיעור ריקוד לכמה בני נוער, הרבה מהם היו רזים מדי או גדולים מדי. אני יודעת איך זה כששופטים אותך. חשוב לעזור לאחרים ולהזמין אותם למקומות שעוזרים לנפש שלנו לצמוח".
בהמשך היא אומרת: "אני מאמינה שלאפשר לעצמנו להיות פתוחים מספיק כדי לבקש מאחרים השראה או עזרה, זה מקסים. אבל באופן אירוני בעולם שבו אנחנו חיים, כשאנשים יכולים להיות מאוד אכזריים, צריך להיזהר מאלו שאתם מכניסים למעגל הפנימי שלהם ולתוך ליבכם".
היא סיכמה: "אני הולכת לעשות צילומים עם קייט ולהגיד למשפחת אוסבורן, המשפחה הכי משעממת ביקום, שיילכו בבקשה להי**יין".
2 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(צילום: AP)