8 צפייה בגלריה
ביחד אבל ממש לחוד. וויל סמית' וג'יידה פינקט
ביחד אבל ממש לחוד. וויל סמית' וג'יידה פינקט
ביחד אבל ממש לחוד. וויל סמית' וג'יידה פינקט
(צילום: GettyImages)
וויל סמית' ואשתו ג'יידה פינקט סמית' רגילים למצוא את עצמם מככבים במדורי הרכילות – כבר כמה עשורים שהם נמצאים במרכז דיונים ושמועות לגבי טיב נישואיהם והעדפותיהם המיניות. השבוע סמית' חזר לכותרות לאחר שעוזרו לשעבר, בראת'ר בילאל, טען בריאיון שתפס את הכוכב מקיים יחסי מין עם גבר אחר: השחקן דואן מרטין, שהתארח באחד מהפרקים של הסדרה שבכיכובו של סמית', "הנסיך המדליק מבל אייר".
בילאל מספר שחיפש את השניים שהיו אמורים להגיע לסט ומצא אותם עושים סקס בחדר ההלבשה של מרטין. סמית' לא תמיד נוהג להגיב על השמועות לגביו, אבל את זו הוא מיהר להכחיש – כמה שעות לאחר פרסום הריאיון, נמסר מטעמו: "הסיפור מפוברק לחלוטין והטענה הזו לחלוטין לא נכונה". אתר TMZ אף מדווח שהכוכב שוקל לנקוט בצעדים משפטיים נגד בילאל. מרטין לעומתו, טרם הגיב לדברים.
אגב, בילאל לא הסתפק בזה וגם טען שגודל איבר מינו של סמית' לא מרשים במיוחד ורמז שזו הסיבה שג'יידה בילתה עם גברים אחרים: "אם אישה רגילה למשהו בגודל של רגל של תינוק, ואתה מגיע עם זרת, לעולם לא תוכל לספק אותה. אתה יכול לקנות לה שמונים רכבים, שמונים מסוקים. אם היא רוצה את הרגל, היא תשיג אותה". לא ברור אם ההכחשה של סמית' נוגעת גם לטענה הזאת.
8 צפייה בגלריה
וויל סמית' ג'יידה פינקט סמית'
וויל סמית' ג'יידה פינקט סמית'
מגיע עם זרת?
(צילום: Backgrid)

"חיים בנפרד, אבל יש אהבה עמוקה"

כאמור, התקשורת עוסקת לא מעט במעלליהם של סמית' ופינקט והשמועות לגביהם, אך לאחרונה הסיקור לגביהם היה נרחב מתמיד הודות ליציאת ספרה האוטוביוגרפי של פינקט, Worthy, שיצא בחודש שעבר.
הכוכבת כללה בספר לא מעט וידויים חושפניים, אבל העיקרית שבהן הייתה שהשמועות על כך שהיא וסמית' נפרדו לא טעו: הם אכן כבר לא ביחד. לא גרושים – אבל פרודים כבר כמה שנים טובות.
פינקט סיפרה בריאיון בתכנית the Today show שהפרידה התרחשה בשנת 2016 - 19 שנים לאחר שהתחתנו: "באותו זמן כבר היינו עייפים מלנסות. שנינו עדיין היינו תקועים בפנטזיה של מה שחשבנו שהאחר צריך להיות". יחד עם זאת, למרות שחלפו מאז שבע שנים, אין להם כרגע כוונה להתגרש רשמית ולא ברור אם זה אי פעם יקרה. היא הסבירה: "הבטחתי לוויל שלעולם לא אתן לו סיבה להתגרש ממני, שנעבוד על כל מה שנצטרך. ולא הייתי מסוגלת להפר את ההבטחה הזו". היא אישרה: "אנחנו חיים בנפרד", אבל גם סיפרה שלמרות הפרידה הארוכה, הם עדיין לא ויתרו על הזוגיות: "עשינו הרבה עבודה קשה ביחד. יש בינינו אהבה עמוקה ונבין ביחד איך זה ייראה".
בריאיון לאתר The Times of London היא אף הוסיפה: "אני חושבת שבסופו של דבר נחזור לגור ביחד. אני באמת מאמינה בזה. וויל מתבגר ואני נשארת די צעירה אבל ברור לי שהוא יזדקק למישהי שתדאג לו", התבדחה.
8 צפייה בגלריה
"יש בינינו אהבה עמוקה"
"יש בינינו אהבה עמוקה"
"יש בינינו אהבה עמוקה"
(צילום: Gettyimage)
סמית' בחר להגיב לדברים באופן פומבי, בעזרת מכתב ששלח לעיתון New York Times שבו הודה שדבריה של אשתו "העירו" אותו. הוא כתב: "כשאתה נמצא עם מישהי במשך יותר ממחצית חייך, אתה מפתח סוג של עיוורון רגשי וקל לאבד את הרגישות לניואנסים ולחלקים היפים והעדינים שבה". סמית' מודה שרק כעת הוא מבין שאשתו היא "יותר נחושה, חכמה ורחומה", מכפי שהבין.
עוד כתב לה: "אני מריע לך ומעריך אותך. אם הייתי קורא את הספר שלך לפני 30 שנה, הייתי מחבק אותך הרבה יותר. אני אתחיל עכשיו. ברוכה הבאה למועדון הסופרים, אני אוהב אותך עד אינסוף". פינקט התארחה בפודקאסט של המנחה ג'יי שטי שהקריא לה את המכתב והיא הגיבה בהתרגשות: "זה יפהפה. בגלל זה אני לא יכולה להתגרש מהחכמולוג הזה".
ונראה שאכן יש סיבה לאופטימיות, השבוע היא אמרה בריאיון בתוכנית הבוקר של רשת CBS: "אני חושבת שהפרידה עזרה, כי אני מרגישה כמו עצמי כעת. הייתי זקוקה לזמן הזה כדי להתבגר רגשית וכדי להשתחרר מרעיונות שגויים שהיו לי לגבי הדרך בה נישואים אמורים להיות ושל מה וויל אמור להיות עבורי, לעומת ההבנה של מה שעליי להיות עבור עצמי כדי שתהיה לנו זוגיות אוהבת".

"העמידו את ילדיהם במצב מאוד מוזר ולא נח"

מקורבים לבני המשפחה סיפרו לאתר Daily Mail שלילדיהם של בני הזוג, ווילו (22) וג'יידן (25), היו רגשות מעורבים כשהתפרסמו הידיעות על כך שהם חיים בנפרד: "הוקל להם שהחדשות יצאו החוצה ועכשיו כולם יכולים להמשיך בחייהם", סיפר המקורב. "הם מקווים שכעת כולם יוכלו להחלים ולהיפטר מהדרמה שאולי הייתה קיימת עדיין".
מצד שני מקורב נוסף מבהיר שהשניים נאלצו לשקר לתקשורת ולסובבים אותם לגבי מצב הנישואים של הוריהם במשך כל השנים האלו, מה שלא היה קל עבורם: "וויל וג'יידה העמידו את ילדיהם במצב מאוד מוזר ולא נח. במשך שבע שנים הם נאלצו לשקר לכולם ולהעמיד פנים שהכול בסדר למרות שזה לא היה המצב. זה הכעיס אותם מאוד היה מקור למריבות במשפחה".
אותו מקור גם חשף: "לווילו יש הרבה טינה, נגד וויל בעיקר. היא תמיד תיקח את הצד של אמא שלה יש להן מערכת יחסים קרובה מאוד, אבל היא כועסת עליה כיוון שהיא כיבסה את הכביסה המלוכלכת שלהם בציבור. ווילו חושבת שכעת כולם יצחקו עליהם". הוא מספר שגם ג'יידן נמצא במצב לא קל: "יש לו הרבה בעיות עם ההורים שלו ותמיד היה לו קשה להתמודד עם מצב".
8 צפייה בגלריה
ג'יידן סמית' ג'יידה סמית' ווילו סמית' וויל סמית'
ג'יידן סמית' ג'יידה סמית' ווילו סמית' וויל סמית'
"העמידו את ילדיהם במצב מאוד מוזר ולא נח". וויל וג'יידה עם ילדיהם ווילו וג'יידן
(צילום: Emma McIntyre/Gettyimages)
ואפרופו שמועות על הזוגיות: לאחרונה חשף ג'ין דיל, שומר הראש לשעבר של דידי, שבני הזוג ניסו להתחיל ביחד עם ג'ניפר לופז בזמן שיצאה עם הראפר בתחילת שנות ה-2000, מה שהכעיס אותו מאוד.
המקרה התרחש במועדון שבו בילו כולם ודיל מספר שראה שמשהו מטריד את דידי וניגש אליו לשאול במה מדובר: "הוא חשב שוויל וג'יידה מפלרטטים עם ג'ניפר, מתחילים איתה". דיל אומר שדידי ביקש ממנו להישאר בסביבה כי הוא רצה "להכות" את וויל. הוא צוחק ומוסיף: "בזמנו הייתי בטוח שוויל יכול לכסח את דידי". בסופו של דבר דיל לא נאלץ להרגיע את הרוחות אבל מודה: "הייתי נותן לוויל להחטיף לו קצת לפני שהייתי מפריד ביניהם".
אגב, באופן משעשע המקרה המדובר התרחש בזמן מסיבת יום הולדתו של בן אפלק - בעלה העתידי של לופז.
8 צפייה בגלריה
הייתה על הכוונת של בני הזוג? ג'ניפר לופז ודידי
הייתה על הכוונת של בני הזוג? ג'ניפר לופז ודידי
הייתה על הכוונת של בני הזוג? ג'ניפר לופז ודידי
(gettyimages)

הפדיחה שעשה כריס רוק

פינקט דיברה השבוע גם על תקרית האוסקר הידועה לשמצה שהתרחשה בשנת 2022, אז תקף בעלה את המנחה כריס רוק לאחר שהתבדח על חשבונה של ג'יידה. היא סיפרה: "הייתי בטוחה שזה מבוים, אמרתי לעצמי שאין סיכוי שוויל באמת היכה אותו. רק כשהוא חזר לכיסא הבנתי שזה היה אמיתי. הדבר הראשון ששאלתי אותו היה, 'אתה בסדר?'"
עוד היא מספרת שהתקרית הייתה מוזרה עבורה פי כמה, מכיוון שוויל כינה אותה "אשתי" לראשונה מזה זמן רב, כשצעק לעבר רוק: "אל תדבר על אשתי". היא נזכרת ברגע ההוא: "לא קראנו אחד לשנייה 'בעל' ו'אישה' כבר הרבה זמן. לא הבנתי מה קורה". היא אומרת שרוק ניסה להתנצל לאחר מכן, מה שהכעיס את וויל עוד יותר. מאז היא ורוק לא דיברו. על ההשלכות שהיו לתקרית על מצבו הנפשי של וויל היא אומרת: "אני אתמוך בו לאורך כל הדרך אבל אתן לו את החופש להתמודד עם זה בעצמו".
פינקט חשפה דבר מעניין נוסף - רוק הזמין אותה לצאת איתו כמה שנים לפני כן, כשחשב שנפרדה מוויל: "כל שנה היו שמועות חדשות על כך שוויל ואני מתגרשים, והייתה פעם שכריס חשב שזה באמת קורה. הוא התקשר והציע לי להיפגש. שאלתי אותו למה הוא מתכוון והוא ענה, 'אתם לא מתגרשים?'. עניתי לו, 'לא כריס, אלו רק שמועות'. הוא נבהל, התנצל וככה זה הסתיים".
8 צפייה בגלריה
וויל סמית' כריס רוק
וויל סמית' כריס רוק
"אמרתי לעצמי שאין סיכוי שוויל באמת היכה אותו". וויל סמית' וכריס רוק באוסקר 2022
(צילום: GettyImages)

הצעת הנישואים מטופאק

הצעה זוגית אחרת היא קיבלה מכוכב אחר שהיה יותר קרוב לליבה: הראפר המנוח טופאק שאקור. השניים הכירו כשלמדו ביחד בתיכון והפכו לחברים קרובים. "אם יש כזה דבר גלגול קודם, אני לחלוטין חושבת שהוא ואני טיילנו בכמה מהם ביחד", אמרה בריאיון למגזין Rolling Stone. יחד עם זאת, היא הבהירה שהקשר ביניהם לא היה רומנטי: "לא הייתה בינינו כימיה מהסוג הזה, אלא כימיה של אהבה חברית. זה כמעט כאילו אלוהים ברא אותנו כך ואמר לנו, 'תראו, אני אשים אתכם ביחד ואתם תהיו צמד נהדר. אבל אני אומר לכם כבר עכשיו, אני אעשה את זה כך שלא תוכלו להיות זוג, כי זו לא המטרה".
פינקט מספרת שביקרה את שאקור כשהיה בכלא כמה פעמים, ובאחת מהן הוא הציע לה נישואים: "כשהוא עשה את זה, הבנתי שהוא צריך מישהי שתתמוך בו, מה שהתכוונתי לעשות בכל מקרה. 'אתה לא צריך להתחתן איתי כדי להיות איתך, אני כאן'". היא הוסיפה שהיה ברור שהצעת הנישואים לא תבשיל לחתונה אמיתית: "הוא היה צריך קרקע יציבה, בגלל החברות בינינו וכל מה שעברנו ביחד. אבל אני יכולה להבטיח לכם שאם היינו מתחתנים, הוא היה מתגרש ממני ברגע שהיה משתחרר מהכלא".
עוד סיפרה פינקט ששאקור סבל גם הוא מאותה תסמונת של איבוד שיער כמו שלה: "אני לא חושבת שהוא אי פעם סיפר את זה, זה היה בתקופה שלא היו מדברים על כך. אצלו המצב היה חמור יותר משלי, אבל הוא גם נראה טוב עם הקרחת".
8 צפייה בגלריה
טופאק שאקור
טופאק שאקור
טופאק שאקור
(צילום: AP)

"לא רציתי שילדיי ידעו שאמא שלהם התאבדה"

בין היתר סיפרה פינקט גם על אחת התקופות הקשות בחייה, כשדיכאון קשה שתקף אותה לפני כעשור: "כשמלאו לי 40, הייתי בכל כך הרבה כאבים. לא ידעתי איך להמשיך מלבד למות. אפילו התחלתי לחפש מקורות לעזרים שיעזרו לי למלא את הריק שהרגשתי". היא מספרת שהקולות בראשה אמרו לה: "תהרגי את עצמך, את לא שווה כלום", ואומרת: "התחלתי לחפש מקומות, צוקים שבהם תוכל להיות לי 'תאונה', מכיוון שלא רציתי שילדיי ידעו שאמא שלהם התאבדה".
בסופו של דבר היא התוודעה למשקה הנקרא איוואסקה – חומר פסיכואקטיבי לא ממכר, המופק מצמחים שחלקם משמשים כנוגדי דיכאון, ואנשים ששתו אותו דיווחו על תחושות של שביעות רצון, שמחה, ורגיעה ביחס למצבם לפני צריכתו. פינקט מספרת: "זה עזר לי לקבל מערכת יחסים אינטימית וחדשה עם עצמי, כזו שמעולם לא הייתה לי. הרצון להתאבד נעלם לגמרי".
היא מספרת שגם בעלה וילדיה שתו את המשקה הזה, וזה אכן מה שאמר ג'יידן לפני כמה חודשים בריאיון, כשסיפר: "אני חושב שזו הייתה אמא שלי שעשתה את הצעד הראשון עבור המשפחה. בהתחלה היא עשתה את זה לבד במשך הרבה זמן, עד שזה התפשט והתפתח וכל אחד מאיתנו מצא את זה בדרכו". פינקט הגיבה אז על דבריו ואמרה שהיא תסביר הכול עם צאת ספרה, ואכן עמדה בהבטחה. טריק לא רע לקידום מכירות!
8 צפייה בגלריה
ג'יידה פינקט סמית'
ג'יידה פינקט סמית'
ג'יידה פינקט
(צילום: GettyImages)