מסתבר שאם אתם מפורסמים – ידיעות מביכות עלולות לרדוף אתכם גם הרבה זמן אחרי מותכם, כפי שמגלה כעת, מהעולם הבא, זמר הטנור איטלקי לוצ'אנו פבארוטי.
אתר Page Six מדווח על מנהג שהכוכב, שהלך לעולמו בשנת 2007, נהג לעשות באופן קבוע במהלך הופעות: למהר לחדר ההלבשה שלו ולנשנש מכל טוב.
2 צפייה בגלריה
לוצ'אנו פבארוטי
לוצ'אנו פבארוטי
תיאבון בריא. לוצ'אנו פבארוטי
(צילום: GettyImages\Oleg Nikishin)
מי שחשף את העובדה המשעשעת הזו הוא הבמאי פיטר גלב, שהוביל לאחרונה סיור באולם ההופעות של מוזיאון המטרופוליטן שבו פאברוטי נהג להופיע, וסיפר למבקרים: "היה לו תיאבון שלא ידע שובע, והוא הקפיד להחביא צלחות מלאות בפסטה מאחורי הקלעים, כדי שיוכל ללכת לשם בין הקטעים שלו ולאכול".
גלב סיפר שפאברוטי אהב בין היתר גם גבינות פרמזן ונקניק, ובתקופות שבהן היה בדיאטה אכל עוף, שעועית ותפוחי אדמה, עם קינוח של ארבעה כדורי גלידה – אך היה אוכל רק שלושה מהם ואת הרביעי השאיר בקערה.
פאברוטי פצח בקריירה בינלאומית מצליחה בשנות השישים ועלה לגדולה כשליש משלושת הטנורים. עם זאת, לאורך השנים הוא סבל מבעיות בריאותיות רבות, חלקן נגרמו בעקבות משקלו הגבוה. הוא ניסה דיאטות שונות, אחת מהן בשנת 1976 וסיפר שהקפיד על תפריט של 1,800 קלוריות ביום: "זו שישית מהכמות שהייתי אוכל. עכשיו אני יכול לאכול הכול, אבל במנות מאוד קטנות", סיפר אז. מנהלו, הרברט ברסלין, נהג לספר: "הוא אהב מוזיקה, נשים, אוכל ופוטבול – בסדר הזה".
פאברוטי הלך לעולמו כתוצאה ממחלת הסרטן. הוא נפטר בשנת 2007 בגיל 71.
2 צפייה בגלריה
לוצ'אנו פבארוטי
לוצ'אנו פבארוטי
לוצ'אנו פבארוטי
(צילום: GettyImages\Oleg Nikishin)