בן אפלק וג'ניפר לופז לומדים בימים אלו לקח חשוב: גם אם זה נראה כמו נישואים מהאגדות – סביר יותר להניח שהסוף יהיה פחות רומנטי, ולכן תמיד כדאי לחתום על הסכם ממון.
שבוע אחרי שלופז הגישה באופן רשמי את בקשת הגירושים מאפלק – אתר TMZ מפרסם מידע חדש בכול הנוגע לתסבוכת שבה השניים נמצאים, מכיוון שכעת עליהם להבין איך לחלק את הרכוש המשותף שצברו במשך השנתיים שבהן היו נשואים.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
מפנטזים על היום שאחרי הגירושים. בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)
מכיוון שהשניים לא עשו הסכם לפני החתונה, באופן עקרוני הרכוש שלהם אמור להתחלק שווה בשווה - אבל יש כמה דברים שמסבכים את המצב ובראשם חברת ההפקות המשותפת של אפלק והשחקן מאט דיימון, שהוקמה בנובמבר 2022 – ארבעה חודשים אחרי שאפלק ולופז התחתנו.
אם לופז תדרוש חלק ברווחים או באחוזים של החברה (שגם הפיקה את סרטה הבא – Unstoppable) , דיימון עשוי להפוך לחלק משמעותי בתיק הגירושים שלהם ואולי אף יקבל שותפה חדשה.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק מאט דיימון
בן אפלק מאט דיימון
גורר איתו את מאט לבית המשפט? בן אפלק ומאט דיימון
(צילום: GettyImages)
אפלק מצידו, זכאי לדרוש נתח מהרווחים שלופז קיבלה על הפרויקטים שהוציאה מאז נישואיהם, ביניהם הסרטים "אטלס", "תתחתן איתי" ו"חתונה בהפתעה", הסרט This Is Me... Now: A Love Story והאלבום שליווה אותו.
מעבר לכך, השניים כבר מציעים למכירה את אחוזתם המשותפת שבבוורלי הילס – שכוללת 12 חדרי שינה ו-24 חדרי אמבטיה, שרכשו בשישים מיליון דולר (פלוס משכנתה של 20 מיליון דולר). כעת הם מציעים אותה למכירה תמורת 68 מיליון דולר – אך עד כה לא נמצאו קונים.
מרילין צ'יניץ, מומחית לעניינים משפטיים, הסבירה למגזין People מה עשויה להיות הסיבה שבגללה בני הזוג, שכבר ידעו גירושים או שניים (עבור אפלק יהיו אלו גירושים שניים, עבור לופז – רביעיים) לא מצאו לנכון להסדיר את ענייני הרכוש שלהם טרום החתונה: "המקרה היחיד שבו בני זוג לא עושים הסכם ממון הוא כשהם מכניסים את נכסיהם לקרנות נאמנות עבור ילדיהם, וברור להם שהקרנות האלו הן לא חלק מהרכוש המשותף".
צ'יניץ סיפרה שכעת, אחרי שלופז הגישה את בקשת הגירושים – באופן עצמאי וללא עורך דין מטעמה, יש להמתין לתגובתו של אפלק לבקשה, וכך נקבל יותר מידע לגבי הסיטואציה הלא ברורה הזו.
דייוויד גלאס, עורך דין לענייני משפחה בקליפורניה, משער שהשניים שכרו מגשר שאיתו הם עובדים בכל הנוגע לחלוקה וההסכמים השונים: "לפעמים אנשים מעדיפים לשכור את שירותיו של צד שלישי ניטרלי, כמו שופט בדימוס או עורך דין מנוסה שלא מייצג אף אחד מהם, והוא עוזר להם להגיע לפשרה. הוא מסייע להם להחליט איך לחלק את הרכוש ועוזר להם להגיש את בקשותיהם לבית המשפט, אך באופן רשמי הם מגישים אותן בעצמם. זו עשויה להיות הסיבה שהיא הגישה את בקשת הגירושים לבדה, אך זה לא אומר שהיא מתכוונת לייצג את עצמה בפועל".
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
טוב, אז בהצלחה לכם עם כל זה
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)