הם היו אמורים להיות ההוכחה לכך שלפעמים זוגות אוהבים יכולים להתגבר על המכשולים, גם אם באיחור של שני עשורים, אבל כנראה שהגורל רצה אחרת. ג'ניפר לופז ובן אפלק אולי יחיו באושר ועושר – אבל לא ביחד.
אחרי חודשים ארוכים של שמועות, ספקולציות ותהיות, ג'ניפר לופז הגישה אמש (ג') בקשת גירושים, שנתיים בדיוק אחרי שהתחתנו - כך מדווח אתר Daily Mail. במסמכים משפטיים שהגיעו לידי האתר, לופז ציינה שתאריך הפרידה היה 26 באפריל 2024. את בקשת הגירושים היא הגישה ללא עורך דין ולפי אתר TMZ - השניים לא חתמו על הסכם ממון לפני החתונה, מה שגורם להם כעת למחלוקות רבות בכל הקשור לחלוקת הנכסים שרכשו והכספים שהרוויחו בשנתיים האלה.
אתר Daily Mail מדווח שהשניים אכן בילו את החודשים האחרונים בדיונים סוערים לגבי חלוקת רכוש והיו תקופות שבהן לא דיברו אחד עם השנייה מרוב כעס. בחודש מאי הם הציעו למכירה את אחוזתם בבוורלי הילס, שרכשו לפני שנה בעלות של 60 מיליון דולר. כעת הם מוכרים אותה בשמונה מיליון דולר יותר, אך עד כה לא מצאו קונים.
לפי המסמכים, לופז אינה מעוניינת בקבלת דמי מזונות מהכוכב ומבקשת מבית המשפט לקבוע שגם היא לא תצטרך לשלם כאלה לאפלק.
לופז, שהונה עומד על 400 מיליון דולר, הוציאה מאז החתונה ארבעה סרטים וליין קוקטיילים. נכסיו של אפלק מוערכים בשווי של 150 מיליון דולר, והוא הוציא שני סרטים בשנתיים האחרונות. בקרוב עומד לצאת פרויקט משותף של שניהם: הסרט Unstoppable, שאפלק הפיק ובכיכובה של לופז.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
זהו, זה נגמר. בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)
בכך תם פרק נוסף במערכת היחסים הארוכה של השניים, שהייתה מלאה בדרמה ומהמורות לאורך הדרך.
לופז ואפלק היו בין הזוגות הכי מתוקשרים ונוצצים של תחילת שנות האלפיים, זכו לכינוי החיבה המשותף "בניפר" וכיכבו ללא הפסקה במדורי הרכילות. החשיפה האינסופית והחדירה הבוטה של הצהובונים והציבור לפרטיותם היו, לטענתם, בין הסיבות העיקריות לכך שבשנת 2003, זמן קצר לפני שהיו אמורים להתחתן – ביטלו את האירוסים ונפרדו.
"זה היה יותר מדי עבורנו, להיות תחת סוג כזה של מצור במשך שנתיים שלמות", אמרה בריאיון לגרהם נורטון בשנת 2010. "כיכבנו מדי שבוע על שערי כל המגזינים וזה היה מוזר. אני חושבת שהיחסים שלנו באמת סבלו מזה. זו לא הייתה הסיבה היחידה לפרידה אבל בהחלט חלק עיקרי ממה שגרם לה".
לאורך השנים הם שמרו על קשר ידידותי בזמן שהקימו משפחות עם אחרים: אפלק התחתן עם ג'ניפר גארנר והביא איתה שלושה ילדים, בעוד שלופז נישאה לזמר מארק אנתוני ונולדו להם תאומים.
הנישואים האלו לא צלחו עבור אף אחד מהצדדים: לופז ואנתוני התגרשו בשנת 2014 אחרי עשר שנות נישואים, בעוד שאצל אפלק וגארנר זה קרה בשנת 2018, אחרי 13 שנים משותפות.
בשנת 2021, זמן קצר אחרי שלופז סיימה קשר ארוך עם הספורטאי אלכס רודריגז, החלו שמועות על קאמבק מסקרן שלה ושל אפלק. לשמחת הקהל, השמועות התבררו כנכונות והשמחה אף גדלה בהמשך, כשנודע שהשניים מאורסים.
הם התחתנו בדיוק לפני שנתיים, באוגוסט 2022, בטקס צנוע בלאס ווגאס, ובהמשך ערכו אירוע מפואר בחצר אחוזתו המפוארת של אפלק, בנוכחות חברים טובים כמו מאט דיימון, ג'ורג' קלוני ורנה זלווגר.
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז בן אפלק
ג'ניפר לופז בן אפלק
בימים זוגיים ואופטימיים יותר. לופז ואפלק חתן-כלה
(צילום: onthejlo.com)
למרבה הצער, השמחה לא האריכה ימים: בשנה האחרונה צצו יותר ויותר דיווחים על בעיות בזוגיות שהלכו והחמירו, עד כדי כך שאפלק עזב את ביתם המשותף ורכש בית משלו. בנוסף הם נצפו מסתובבים ללא טבעות הנישואים שלהם ואת יום הולדתה ה-55 שחל לאחרונה, לופז חגגה במסיבה גדולה – בלעדיו.
כאמור, עבור אפלק יהיו אלו גירושים מספר שניים, בעוד שלופז תתגרש בפעם הרביעית (ובכך תעקוף אפילו את רוס גלר!): ברשימת הבעלים לשעבר שלה נמצאים אוג'ני נואה, שהיה נשוי לה בשנים 1997-1998, הרקדן כריס ג'אד שהיה בעלה בשנים 2002-2003, וכאמור מארק אנתוני וכעת גם אפלק.
וכעת נשאר רק לשאול: מה צופן העתיד לבניפר, והאם יהיה גם פרק ג'? אנחנו די מקווים שכן.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
ממתינים לפרק הבא!
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)