4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
הגירושים מבוטלים? טורי ספלינג ודין מקדרמוט
(צילום: Gettyimage)
מה קורה בין טורי ספלינג ודין מקדרמוט? זו השאלה ששואלים את עצמם מדורי הרכילות, הגולשים וכנראה גם מקורביהם של השניים.
אתמול בבוקר (שבת) הודיע מקדרמוט באינסטגרם שהוא וספלינג מתגרשים אחרי 17 שנות נישואים. אתרי הבידור מיהרו כמובן להפיץ את הבשורה ולדווח על כך, כל זאת בזמן שספלינג מצידה שמרה על שתיקה. ההתעלמות שלה מהנושא הייתה מוזרה, אך העניין הפך לתמוה עוד יותר כשכמה שעות לאחר מכן מקדרמוט מחק את הפוסט ולהודעת הגירושים לא נותרה זכר. האם תוך שעות בודדות הנישואים ניצלו? האם אצבעו של מקדרמוט על ה"פרסם" הייתה מהירה מדי? לא ברור.
מקורב לבני הזוג אישר לאתר US Weekly שבני הזוג עדיין ביחד: "טורי ודין לא מתגרשים והם חזקים מתמיד", אומר המקור האלמוני והמאוד אופטימי. על השאלה איך עוברים מהודעת גירושים פומבית לסטטוס של "חזקים מתמיד" הוא לא ענה אך הוסיף: "היו להם עליות ומורדות כמו לכל זוג אבל הם ממשיכים לעבוד על הנישואים בעזרת טיפול זוגי. הם אוהבים אחד את השנייה ולא נפרדים".
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
מבולבלים? גם אנחנו!
(צילום: Gettyimage)
אז מה בכל זאת גרם למקדרמוט להודיע על הגירושים? הסברה בקרב מכריהם של השניים היא שהייתה להם מריבה גדולה ומקדרמוט קצת הגזים בתגובתו: "דין כנראה פרסם את הפוסט אחרי שהוא וטורי רבו לילה לפני כן. מן הסתם הוא התחרט על זה ומחק את הפוסט", אומר המקורב.
יש לציין שלא נראה היה שההודעה נכתבה במהירות או בזמן סערת נפש, אלא כזו שהוכנה מראש עם מחשבה מאחוריה: "בעצב גדול ולב כבד מאוד, אחרי 18 שנים ביחד וחמישה ילדים מדהימים, אני וטורי החלטנו ללכת לדרכינו הנפרדות ולהתחיל במסע חדש משלנו. נמשיך לשתף פעולה כהורים אוהבים ולעזור לילדינו במהלך התקופה הקשה הזו", כתב מקדרמוט והוסיף שבני המשפחה מבקשים לקבל פרטיות בזמן שהם "לוקחים את הזמן להקיף את עצמנו באהבה ולהתמודד עם כל זה".
כמובן שהאינטרנט רואה וזוכר הכול, כך שמחיקת הפוסט ללא הסברים רק גרמה לרשת להתעניין יותר. בשעות האחרונות הציפו הגולשים את הפוסטים הקודמים של מקדרמוט בשאלות: "מה קרה כאן?" שאל אחד העוקבים ואחר כתב: "לא התגרשתם לפני רגע?"
רבים לא חסכו במילים והעבירו ביקורת על התנהלותו: "אני ממש שונאת אותך דין, כבעל ואבא. אתה לוזר ואני מקווה שטורי תמצא שלווה עם גבר טוב שיידע להיות בן זוג ראוי לכזו משפחה יפהפייה. דין, אתה גרוע". אחרת כתבה: אלוהים יודע איך אשתך ממשיכה לסבול אותך ואת הבגידות שלך. יש לך את החוצפה להודיע שאתה זה שמתגרש ממנה? ואז למחוק את זה? תתבגר!". אחר תהה: "למה הוא מודיע כזה דבר בזמן יום ההולדת של הבת שלו?"
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
תמונה משפחתית מהשבוע האחרון
(צילום: אינסטגרם)
שמועות על משברים וספקולציות על פרידות קרובות אפפו את השניים במשך רוב שנותיהם כזוג – בעיקר בשנים האחרונות בהן ספלינג נצפתה בין היתר בלי טבעת הנישואים שלה, הודתה בריאיון שהיא ומקדרמוט ישנים בחדרים שונים בבית ולאחר שמקרדמוט לא נכלל בתמונת חג המולד המשפחתית לפני כשנתיים. מאז הם הציגו חזית משפחתית אחידה יותר, ורק השבוע חגגו ביחד את יום הולדתה ה-15 של בתם סטלה בנופש בבית מלון בבוורלי הילס.
ספלינג ומקדרמוט הכירו בשנת 2005 על סט צילומי סרט משותף, וכבר את הלילה הראשון להיכרותם בילו ביחד: "שכבנו בלילה הראשון שבו נפגשנו" סיפרה ספלינג באוטוביוגרפיה שלה. "זה לא היה משהו פזיז רק למען הסקס, אלא החלטה מודעת. ממש התאהבנו". העובדה שלשניהם חיכו בני זוג בבית לא הפריעה להם - ספלינג הייתה נשואה טרייה ומקדרמוט נשוי ואב לילד.
הם עזבו את בני זוגם והתחתנו מיד עם תום הליך הגירושים. עם השנים הקימו משפחה בת חמישה ילדים והתמודדו עם הרבה מכשולים ואתגרים, החל מסכסוכים מתוקשרים עם קנדי, אמה של ספלינג, עד חובות גדולים שהביאו אותם לסף פשיטת רגל, מריבות פומביות ובגידות של מקדרמוט בספלינג, עליהן גילתה דרך הצהובונים. ואם אחרי כל זה הם עדיין ביחד – נאחל להם עוד שנים רבות של זוגיות, כנראה שזה עובד להם.
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
אולי יש צורך בעוד כמה מפגשים אצל המטפל הזוגי
(צילום: Gettyimage)