פיט דייוידסון (30) התאשפז שוב במוסד לבריאות הנפש, כך מדווחים אתרים בחו"ל. טרם ידוע באיזה מוסד הקומיקאי וכוכב "סאטרדיי נייט לייב" החליט להתאשפז, אך מניסיון עבר ככל הנראה מדובר מאחד מאותם מוסדות גמילה מפוארים בהם מתאשפזים כוכבי הוליווד לעיתים קרובות.
דייוידסון סיפר לאחרונה שאמנם נגמל מסמים כמו קטאמין אבל ממשיך לעשן מריחואנה. עם זאת, לא ברור מה הסיבה שהובילה לאשפוז הנוכחי. "בריאות הנפש זה משהו שתמיד נמצא בראש סדר העדיפויות של פיט", אמר מקורב לקומיקאי בריאיון ל-People.
3 צפייה בגלריה
פיט דייוידסון
פיט דייוידסון
שומר על עצמו. בערך. פיט דייוידסון
(צילום: Roy Rochlin/Getty Images)
נציין כי זו לא הפעם הראשונה ולא השנייה שבה דייוידסון מתאשפז - אלא השמינית שלו. הפעם האחרונה הייתה בדיוק לפני שנה, ביולי 2023, אז עשה זאת כדי לטפל בהפרעת הדחק הפוסט-טראומטית שלו ובאבחנות הפרעת אישיות גבולית. "פעם שביעית גלידה", אמר לאחר מכן בהופעה.
"פיט הולך באופן קבוע למוסד גמילה על מנת לקבל טיפול עבור הנפש - וזה מה שקרה גם הפעם", סיפר מקורב לאחר שדייוידסון אושפז, והוסיף: "כל מי שמכיר את פיט יודע שהוא תמיד יתגבר על הכול ותמיד ייגש לקבל עזרה כשהוא יודע שהוא צריך את זה. יש לו הרבה אנשים לצידו שתומכים בו, אוהבים אותו וגאים בו".
מאז דייוידסון הספיק להתבדח על מצבו הנפשי מספר פעמים, אך חבר של הקומיקאי הבהיר כי הוא ימשיך להתאשפז לעיתים קרובות יחסית כדי לבדוק את עצמו ולעבוד על ההפרעות איתן הוא מתמודד.
3 צפייה בגלריה
פיט דייוידסון
פיט דייוידסון
נאחל לך את בריאות הגוף והנפש
(צילום: Dave Kotinsky/Getty Images for Hellmann's)
וקצת רקע, כדי שנבין טיפה יותר: דייוידסון, שחקן וקומיקאי ממוצא יהודי, נכנס לחיינו אי שם בשנת 2014 כשהצטרף ל-SNL. אביו היה כבאי במחלקת הכבאות של העיר ניו יורק ונהרג בעת מילוי תפקידו בפיגועי ה-11 בספטמבר, מאורע שהשפיע רבות על חייו של פיט. "התאשפזתי שוב ושוב במוסדות לבריאות הנפש מאז שהייתי בן תשע", סיפר דייוידסון בריאיון ל"וראייטי" בשנת 2018, והוסיף: "ניסיתי להטביע את עצמי בבריכה כשהייתי בכיתה ד' או ה'. ניסיתי לתקוע את הראש בשלב הכי נמוך של הסולם כדי שלא אוכל לקום אבל הייתי רזה מדי והראש שלי קטן".
למרות הקשיים הנפשיים בעקבות מותו של אביו, פיט סיפר לא פעם כי בגלל מותו הטראגי הוא הפך להיות מי שהוא - קומיקאי מצליח. "אם אבא שלי לא היה נהרג לא הייתי הופך לקומיקאי, הייתי קבלן בסטטן איילנד או מאמן כדורסל. למדתי מה זה מוות וזה לא משהו שאתה אמור ללמוד בגיל צעיר. לדעת שכל דבר יכול להילקח ממך כול כך מוקדם גרם לי להסתובב עם התחושה של לעזאזל, מה שיהיה יהיה".
בשנים האחרונות דייוידסון ניהל רומנים עם הנשים הלוהטות ביותר מעבר לים, בהן אריאנה גרנדה (לה היה מאורס), קייט בקינסייל, קאיה גרבר וקים קרדשיאן כמובן.
3 צפייה בגלריה
פיט דיווידסון
פיט דיווידסון
פיט דיווידסון
(צילום: Gettyimages)