3 צפייה בגלריה
ליב שרייבר טיילור נייסן
ליב שרייבר טיילור נייסן
נשואים טריים. ליב שרייבר וטיילור נייסן
(צילום: Slaven Vlasic/Getty Images)
ליב שרייבר (55) ובת זוגו ההריונית טיילור נייסן (31) מיסדו את הקשר ונישאו בטקס אינטימי, כך נחשף בסוף השבוע האחרון. על פי הדיווחים, הטקס נערך בחצר ביתו של שרייבר שבמונטאוק, שבועות ספורים לאחר שהאקסית ואם ילדיו, נעמי ווטס, נישאה לבן זוגה הנוכחי - השחקן בילי קרודופ.
אתר "דיילי מייל" פרסם כי החתונה נערכה בסוף השבוע של ה-4 ביולי, אחרי חמש שנות זוגיות. שרייבר ונייסן החליפו ביניהם נדרים במהלך הטקס, שכלל ארבעה אורחים בלבד, כששניים מתוכם הם ילדיו של השחקן - אלכסנדר סאשה (16) וסמואל קאי (15).
מי שניהל את האירוע היה הסופר ג'ונתן ספרן פויר. "הם לא רצו שתהיה מהומה גדולה כי טיילור ממש לפני לידה, אבל הם רצו להביא את ילדם לעולם כבעל ואישה", סיפר מקורב לשניים.
עוד הוסיף המקורב הרכלן כי השניים לא מתכננים לצאת לירח דבש, זאת מאחר ונייסן נמצאת בסוף החודש השמיני להריונה. "הם פשוט שמחים להיות ביחד", סיכם.
שרייבר ונייסן מצידם אישרו-לא אישרו את נישואיהם בפוסט משעשע שפרסם השחקן בחשבון האינסטגרם שלו. "סקאוט התחתן עם אהובתו משכבר הימים אלכסיס. אנחנו מאחלים לשניהם את כל האושר שבעולם", כתב לצד תמונה של שני הכלבים שלהם, לבושים כחתן וכלה.
3 צפייה בגלריה
ליב שרייבר טיילור נייסן
ליב שרייבר טיילור נייסן
אין מתיקות כזו. סקאוט ואלכסיס
(צילום: אינסטגרם)
עבור מי שלא יודע, נעדכן כי השחקן היה אמור להגיע לישראל בשבוע שעבר, לקחת חלק בפסטיבל ירושלים לצד הלן מירן שמשחקת לצידו בסרט "גולדה", אך הבריז ברגע האחרון.
ונסיים עם פינתנו האהובה, מסע בזמן: לא ברור מתי בדיוק שרייבר ונייסן החלו לצאת אך השמועות טוענות כי השניים החלו לנהל רומן עוד כששרייבר היה בזוגיות עם ווטס.
הזוגיות של השניים יצאה לאור בשנת 2017, אז נציגו האישי של שרייבר מיהר להכחיש ולטעון כי "הם בסך הכל חברים טובים, לא זוג", והוסיף כי "טיילור עוזרת לליב מדי פעם עם הילדים".
כמה חודשים לאחר מכן כבר לא ניתן להכחיש את הזוגיות לאחר שהשניים נתפסו בעדשת הפפראצי בחופשה רומנטית בקוסטה ריקה. בחודש אפריל האחרון דווח כי השניים מצפים לילד ראשון יחד.
3 צפייה בגלריה
ליב שרייבר טיילור נייסן
ליב שרייבר טיילור נייסן
מצפים! שרייבר ונייסן
(צילום: Roy Rochlin/Getty Images)