8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
לוהטת. נעמי ווטס
(צילום: MEGA)
בזמן שרוב אמריקה מתמודדת עם גל קור קטלני, כוכבי הוליווד השכילו לברוח מהחורף למקומות חמים יותר. תחילה היה זה ליאונרדו דיקפריו שנתפס בעדשת הפפראצי כשהוא מבלה על יאכטה מפוארת בסנט בארטס עם בת הזוג החדשה, וכעת זו נעמי ווטס (54), שתועדה משתכשכת בים של חופי האי יחד עם בן זוגה, השחקן בילי קרודופ ("השומרים", "ליגת הצדק", "המין היפה").
כמצופה, ווסט עלתה על ביקיני והציגה גזרה חטובה במיוחד לצד זוגיות חמודה מאוד עם קרודופ. לחופשה הצטרף גם בנה של ווטס מנישואיה הקודמים לליב שרייבר, קאי בן ה-14. ואתם יודעים איך זה עובד - מבחינתנו זו הזדמנות מצוינת לחפור בעברה הרומנטי של ווטס. מהרומן עם הית' לדג'ר דרך הנישואים לשרייבר - שבגד בה עם הבייביסיטרית (!) ועד לזוגיות עם קרודופ.
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
חמודים כאלה. ווטס ובילי קרודופ
(צילום: MEGA)
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
חלום שלנו ים עכשיו
(צילום: MEGA)
נעמי אלן ווטס נולדה בספטמבר 1968 באנגליה. אביה היה מנהל ומהנדס סאונד שעבד עם להקת פינק פלויד ואמה הייתה סוחרת עתיקות ומעצבת תלבושות. הוריה נפרדו כשהייתה בת ארבע ואביה הלך לעולמו שלוש שנים מאוחר יותר. לאחר מותו של אביה עברה ווטס, יחד עם אמה ואחיה הגדול בן, להתגורר בוויילס.
בשנת 1980 יצא לאקרנים הסרט "תהילה" (Fame) ו-ווטס המוקסמת החליטה בעקבות הצפייה כי היא רוצה להיות שחקנית. המשפחה עברה לאוסטרליה ותחילה ווטס הופיעה בפרסומות ובתפקידי משחק קטנים בסדרות כמו "קרוב רחוק" אך בהמשך החלה לקטוף תפקידים קצת יותר משמעותיים. הפריצה הגדולה הגיעה בגיל מאוחר יחסית, בשנת 2001, כשהשתתפה בסרט "מלהולנד דרייב" וזכתה בפרס שחקנית השנה בפסטיבל קאן. עם זאת, התהילה האמיתית הגיעה שנה לאחר מכן, כששיחקה בסרט האימה "הצלצול".
מאז הספיקה ווטס לשחק במגוון סרטים וסדרות, בהם "קינג קונג", "21 גרם", "הצוענייה" ובחודש אוקטובר האחרון זכינו שוב ליהנות מווסט בסדרת המתח המבוססת על סיפור אמיתי, "הצופה", המשודרת בנטפליקס.
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס
נעמי ווטס
חלמה להיות שחקנית
(צילום: Gettyimages)
והנה הגענו לחלק הצהוב: בשנת 2002, על סט הצילומים של הסרט "כנופיית נד קלי" הכירה ווטס את השחקן הית' לדגר. השניים ניהלו רומן שנמשך שנתיים אך נשארו חברים טובים עד למותו הטרגי של השחקן בשנת 2008. "הייתה לנו מערכת יחסים יפה. זה אומנם נמשך רק כמה שנים אבל הוא היה אדם מלא בשמחה", אמרה בריאיון למגזין more בשנת 2011. "הוא היה נשמה מאוד מאוד מיוחדת והוא השפיע המון על החיים שלי. זו טרגדיה אמיתית".
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס הית' לדג'ר
נעמי ווטס הית' לדג'ר
נשארו חברים עד יום מותו. ווטס והית' לדג'ר
(צילום: Gettyimages)
שנה לאחר הפרידה מלדג'ר החלה ווטס לצאת עם ליב שרייבר ("ריי דונובן"). השניים נפגשו בתחילת שנות ה-2000 במלון בטורונטו, אז ניהלו שיחת חולין חסרת משמעות, אך בשנת 2005 נפגשו במט גאלה. על פי מקורות יודע דבר, שרייבר התקשה להסיר את עיניו מווטס ובסופו של דבר הציע לה לרקוד - אך הוא לא היה היחיד. "עמדתי לידה כמו בול עץ, מחכה שיגיע תורי לרקוד איתה והייתי כל כך נבוך", סיפר בריאיון ל-Esquire, ונזכר שהיו מספר גברים נוספים שחיכו לרקוד עם ווטס. "בסופו של דבר יצאתי מהאולם ואז פתאום ראיתי שנעמי רצה אחריי ושאלה אם אני לא רוצה לקחת את המספר שלה". למחרת השניים נפגשו לדייט רומנטי במיוחד שהוביל לזוגיות שנמשכה 11 שנה.
בתחילת הקשר נאלצו השניים להתמודד עם קשיים לוגיסטיים מאחר ששרייבר התגורר בניו יורק והיא התגוררה בלוס אנג'לס, אך לטענתה הכל השתנה די מהר. "ברגע שפגשתי את מר ניו יורק הכל השתנה", סיפרה ל-AD והוסיפה כי עברה להתגורר בסמוך אליו. בשנת 2007 הביאו לעולם את בנם הבכור אלכסנדר ושנה לאחר מכן נולד בנם השני, קאי. "תמיד רציתי חמישה ילדים אבל זה נראה לי מוגזם", אמרה ל"טלגרף", והוסיפה כי נאלצה להסתפק בשני ילדים.
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס ליב שרייבר
נעמי ווטס ליב שרייבר
שני ילדים ודי. נעמי, אלכסנדר, קאי וליב
(צילום: Gettyimages)
ווטס ושרייבר מעולם לא נישאו ובריאיון ל-Mom.com בשנת 2012 דיברה על כך בהרחבה. "מאז שהייתי ילדה, לאחר שגדלתי להורים גרושים, הייתי נגד לא להתחתן ועכשיו אני מרגישה טוב - ממש כמו זוג נשוי. פשוט אין לנו את התעודה הזו". בספטמבר 2016 ולאחר 11 שנות זוגיות הודיעו השניים כי החליטו להיפרד. "במהלך החודשים האחרונים הגענו למסקנה שהדרך הטובה ביותר עבורנו כמשפחה היא להיפרד. עם המון אהבה, כבוד וחברות טובה אנחנו מצפים לגדל יחד את ילדינו ולחקור את השלב החדש הזה של מערכת היחסים שלנו" אמרו השניים בהצהרה משותפת.
למרות ההצהרה המאוד חברית, ימים ספורים לאחר שהודיעו השניים על פרידה החלה לצוץ הכביסה המלוכלכת שווטס ושרייבר ניסו להסתיר: אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי הסיבה האמיתית לפרידה היא העובדה שלווטס נמאס מהבגידות של שרייבר ומה ששבר אותה סופית היה הרומן שהוא ניהל, לכאורה, עם הבייביסיטרית של הילדים. "זה אכל את נעמי במשך שנים", סיפר מקורב לשחקנית ל"דיילי מייל". "ליב אמר לנעמי שוב ושוב שהיא מגוחכת ולא קורה כלום אבל היא מעולם לא הייתה בטוחה בכך".
בצל השמועות על הרומן ווטס ושרייבר שמרו (ועדיין שומרים) על מערכת יחסים טובה - הכל למען ילדיהם. "אנחנו הורים לאותם ילדים ואנחנו נהיה ביחד עד סוף חיינו ולא משנה מה - אנחנו תמיד נישאר מאוד קרובים", אמר שרייבר בריאיון ל-People. "אני מקווה שזה לעולם לא ישתנה - ואני לא חושב שזה ישתנה". בשנת 2019 התראיינה ווטס ל-Net-a-Porter וחיזקה את דבריו של שרייבר. "אני די גאה בנו - עד כמה שזה נשמע נדוש. החלטנו להיות טובים ואדיבים אחד לשנייה ואנחנו מחויבים לכך לחלוטין".
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס ליב שרייבר
נעמי ווטס ליב שרייבר
שומרים על קשר מצוין
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2017, שנה לאחר הפרידה משרייבר, החלה ווטס לצאת עם השחקן בילי קרודופ (54), ששיחק לצידה בסדרה "צוענייה". השניים נפגשו לראשונה בשנת 2009 במסיבה שהתקיימה בברודווי, אז ווטס הייתה בזוגיות עם שרייבר. המפגש המחודש התרחש בשנת 2016, במקביל לפרידה של ווטס משרייבר, על סט הצילומים של הסדרה. במרץ 2017 נצפו השניים לראשונה כשהם אוכלים יחד ארוחת צהריים ולאחר מכן ממשיכים לטיול ברחובות ניו יורק. חודשיים לאחר מכן השניים הכחישו בתוקף את השמועות על כך שהם זוג ובריאיון ל"ווג" אוסטרליה הדגישה ווטס כי היא לא בזוגיות. "אני רווקה, אני בהורות משותפת. אני מסתדרת בסדר גמור", אמרה - והוסיפה כי היא לא פנויה לדייטים. "כרגע אני בשלב שאני מחלימה ורק רוצה להגן על התא המשפחתי. עד כה אנחנו עושים עבודה טובה".
קרודופ מצידו, שניהל בעבר מערכת יחסים עם מרי לואיז פרקר, איתה הביא לעולם בן - ועזב אותה בחודש השמיני להריון לטובת השחקנית קלייר דיינס (!) - שעזבה אותו לטובת השחקן יו דנסי (קארמה איז א-ביץ' חבר), הכחיש גם כן את השמועות על הרומן עם ווטס. "יש המון לחץ וקשה לשמור על כל מערכות היחסים שלך. הבן שלי איתי בהורות משותפת, חצי מהזמן, אז כשאני לא עובד אני איתו". כשנשאל על זוגיות ענה כי "יש לי אמונה גדולה שאני אמצא את האחת שאתמיד איתה". חודשיים לאחר ההכחשות של השניים, ביולי 2017, צולמו השניים כשהם מחזיקים ידיים, מה שגרם למקורביהם לאשר את הזוגיות.
מאז תועדו השניים לא פעם על ידי צלמי הפפראצי אך לא טרחו לאשר את הזוגיות - עד שבחודש פברואר האחרון הגיעו יחד, לראשונה, להופעת הבכורה שלהם על השטיח האדום בטקס פרסי ה-SAG. ובכן, בהחלט הוצאתם לנו את המיץ. אנחנו מקווים שמכאן הזוגיות הזו רק תפרח ותספק כותרות חד משמעיות.
8 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
הפסיקו להסתתר. ווטס ובילי קרודופ
(צילום: Gettyimages)