3 צפייה בגלריה
ויקטוריה לאמאס
ויקטוריה לאמאס
פתחו את 2023 יחד. ליאורנדו דיקפריו וויקטוריה לאמאס
(צילום: אינסטגרם, Gettyimages)
ימים ספורים לאחר שנתפסו בעדשת הפפראצי ביציאה מדייט לילי, ליאונרדו דיקפריו (48) והשחקנית הצעירה ויקטוריה לאמאס (23) צולמו כשהם חוגגים את תחילתה של שנת 2023 על יאכטה מפוארת בסנט בארטס. התמונות צולמו אתמול (שבת) כשחבריו הטובים של דיקפריו, דרייק וטובי מגווייר היו חלק מהחגיגה.
מי שעוקב אחרי מערכות היחסים של דיקפריו (נגיד, אנחנו) לא יכול לפספס את העובדה כי כל הקשרים של השחקן מתנהלים בדיוק אותו הדבר. דייט במסעדה ומיד אחרי זה שייט על יאכטה יוקרתית, לרוב בסנט בארטס. על פי הדיווחים, דיקפריו ולאמאס יצאו לשלושה דייטים בשבוע שעבר, רגע לפני השייט הנחשק.
מישהו שכנראה פחות עוקב אחרי חייו הרומנטיים של דיקפריו (אחרת לא ברור איך הוא לא מודאג) הוא השחקן לורנצו לאמאס, אביה של ויקטוריה, שהתראיין ל"ניו יורק פוסט" בשבוע שעבר ושפך קצת אור על מערכת היחסים החדשה של בתו. "היא מאוד מוקסמת מליאונרדו", אמר, וסיפר על הטיפים שחלק עמה. "אמרתי לה להתייחס למערכת היחסים הזו כמו לחג - פשוט ליהנות מזה כמה שאפשר וכל עוד זה נמשך. אם זה יהיה יותר מחג רגיל - מעולה, אבל אם לא אז פשוט לשמור על הלב שלך", והוסיף כי "היא מאוד צעירה".
באותה נשימה היה ללאמאס חשוב להבהיר כי "ויקטוריה וליאונרדו רק חברים טובים - הם לא בזוגיות רצינית", והוסיף: "אני רוצה שזה יהיה ברור. הם לא יוצאים! וזה בדיוק מה שאמרתי לה, 'פשוט תעשי צעד אחד בכל פעם', אבל נכון לעכשיו הם לא זוג". לגבי הפרש הגילים אמר לורנצו כי הגיל הוא לא פקטור עבורו כמו "כבוד, אמון ותקשורת טובה".
3 צפייה בגלריה
לורנצו לאמאס
לורנצו לאמאס
"שתתייחס אליו כמו לחג". לורנצו לאמאס
(צילום: Gettyimages)
כזכור, שמועות בדבר הרומן החדש בין דיקפריו ללאמאס צצו בשבוע שעבר, לאחר שהשניים נצפו כשהם יוצאים יחד ממועדון The Birds Street ונכנסים לאותו הרכב. תחילה מקורבים לשחקנית ניסו להכחיש כי מדובר ברומן וסיפרו לחדשות E! כי "אין אמת בשמועות", והוסיפו כי "ויקטוריה וליאונרדו היו חלק ממפגש קבוצתי גדול ואפילו לא ישבו אחד ליד השנייה". יכול מאוד להיות שזה נכון אך גם העובדה כי הם יצאו יחד מאותה מסיבה ונכנסנו לאותו הרכב - נכונה (ותודה לצלמי הפפראצי שאישרו זאת).
הרומן החדש הנרקם בין השניים מגיע זמן קצר מאוד לאחר ששמו של דיקפריו נקשר בזה של הדוגמנית ג'יג'י חדיד, שבילו יחד את החודשים האחרונים. דיקפריו הספיק לפגוש את משפחתה של חדיד ואילו הדוגמנית בילתה עם השחקן וכמה מחבריו הקרובים. נזכיר כי חדיד חגגה בחודש אפריל האחרון את יום הולדתה ה-27 ולמעשה מבחינת הגיל היא חורגת בשנתיים מהרף שהציב לעצמו דיקפריו כך שאם לומר בכנות - אנחנו לא מופתעים שהקשר לא שרד.
3 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
לא היה לזה סיכוי. ג'יג'י חדיד
(צילום: Gettyimages)