3 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
אולי די? ליאונרדו דיקפריו
(צילום: Gettyimages)
ליאונרדו דיקפריו (48) נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא בדייט עם השחקנית ויקטוריה לאמאס, כל זה בזמן שהוא מנהל (לכאורה) מערכת יחסים עם דוגמנית העל ג'יג'י חדיד. להגיד שלא ראינו את זה בא? זה יהיה שקר. בכל זאת, חדיד כבר בת 27.
שלושה חודשים אחרי שהחלו לצוץ שמועות בדבר רומן חדש ומסעיר שמתפתח בין דיקפריו לחדיד, ולאחר שמקורבים לדוגמנית סיפרו כי היא הפגישה את השחקן זוכה האוסקר עם משפחתה וכי הדברים ביניהם מתקדמים לאט ובטוח - דיקפריו תועד כשהוא מבלה עם ויקטוריה, בתו של השחקן לורנצו לאמאס ("מחוץ לחוק", "היפים והאמיצים").
השניים צולמו כשהם יוצאים בנפרד ממועדון The Birds Street כשהם מחויכים ונכנסים לאותו הרכב. אגב, זה בדיוק הזמן להדגיש כי לאמאס היא ילידת 1999 - מה שאומר שהיא בת 23 כך שמבחינת גילים היא עומדת בסטנדרטים של השחקן, שכאמור הבהיר בעבר כי לא יצא עם מישהי מעל גיל 25.
כאמור, בשלושת החודשים האחרונים - על פי שמועות ובעזרת צלמי הפפראצי - נודע שדיקפריו ניהל מערכת יחסים עם חדיד, שחגגה בחודש אפריל האחרון את יום הולדתה ה-27 והיא גם אמא לתינוקת בת שנתיים. "הם לחלוטין ביחד", הבהיר מקורב לשחקן בחודש אוקטובר האחרון, בריאיון ל-Entertainment Tonight. מנגד, מקורביה של חדיד טענו כי הדוגמנית פחות בקטע של דיקפריו. "הם ידידים, אבל היא לא רוצה משהו רומנטי איתו. הוא אולי מעוניין בה, אבל היא פחות מעוניינת בו".
3 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
לא מעוניינת בליאו. ג'יג'י חדיד
(צילום: Gettyimages)
וכמה מילים על הבחורה החדשה, ויקטוריה, שאם נשפוט לפי הנתונים יכול מאוד להיות שהיא תתפוס את תקן בת זוגו של דיקפריו במהלך השנתיים הקרובות: היא נולדה באפריל 1999 - זאת אומרת שנתיים אחרי שהסרט "טיטניק" יצא לאקרנים. אמה של ויקטוריה היא שונה סנד - נערת פלייבוי ומי שהייתה אשתו הרביעית של אביה (שהיה נשוי והתגרש חמש פעמים). שוויה מוערך ב-100 אלף דולר והיא שיחקה בכמה סרטים לא הכי מוכרים בהם Talk Later ו-The Last Thing the Earth Said.
3 צפייה בגלריה
ויקטוריה לאמאס
ויקטוריה לאמאס
יש לך שנתיים, תהני. ויקטוריה לאמאס
(צילום: אינסטגרם)