סיפורי הצלחה בדיאטות הם דבר שבשגרה (עם או בלי עזרה של תרופות למיניהן), אבל המקרה של השחקן והמנחה דרו קארי (65) הוא בהחלט יוצא דופן. קארי סיפר לאחרונה שלהערכתו, לאורך חייו הוא השיל יותר מ-450 קילו בדיאטות שונות, אבל בדיאטה האחרונה שעשה גם הצליח להתמיד, ובעזרתה ירד יותר מ-36 קילו.
קארי, שכיכב בעבר בסדרה "המופע של דרו קארי" ומנחה בימים אלו את השעשועון "פחות או יותר", סיפר בריאיון למגזין People שבשנת 2010 החליט לשנות את אורח חייו, כשהבין את חומרת מצבו: "הייתי יוצא למסעדה ומזמין פסטה ועוגה, ואז חוזר הביתה ואוכיל דוריטוס, שותה כמה פפסי ולוקח כדור שינה כדי להירדם. הייתי אומלל".
2 צפייה בגלריה
דרו קארי
דרו קארי
דרו קארי
(צילום: Getty Images)
קארי מספר שהרופא שלו הזהיר אותו שאם לא יעשה שינוי מהותי, חייו יתקצרו ויהיו מלאים במחלות. בעקבות האזהרה, הוא הוריד את הפחמימות מהצלחת והתחיל לעשות פעילות אירובית של 45 דקות, כמה פעמים בשבוע. מאז ירד יותר מ-36 קילו והוא גם מספר שהוא כבר לא סובל מסכרת.
"אני במצב טוב יותר ואוהב את עצמי מספיק כדי לרצות להיות ככה. אני לא יושב בפינה או מתנצל בפני עצמי בראש כשאני מדבר עם מישהו, כל הדברים האלו שכבדי משקל עושים כי הם חושבים שמשהו אצלם לא בסדר. זה שינוי גדול במחשבה, אחרי חיים שלמים. אבל ברגע שמגיעים לזה, זה משחרר".
קארי סיפר שלמרות שהוריד את הפחמימות מהתפריט, הוא עדיין מתפנק מדי פעם בעוגה, אבל "לוקח חתיכה קטנה במקום לאכול את כולה".
2 צפייה בגלריה
מתוך "המופע של דרו קארי"
מתוך "המופע של דרו קארי"
מתוך "המופע של דרו קארי"
(צילום: גטי אימג'ס)