4 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
אז אתה מאושר או לא? אל פצ'ינו
(צילום: Frazer Harrison\Getty Images )
24 שעות חלפו מאז נודע על ההיריון המפתיע של נור אלפאלה, בת זוגו בת ה-29 של השחקן הוותיק אל פצ'ינו (83), וכעת הגיע תורם של המקורבים לשפוך קצת אור רכילותי על הסקופ השערורייתי.
"בין אל פצ'ינו לנור ההריונית אין בכלל מערכת יחסים כרגע", כך נכתב לפנות בוקר (ה') באתר הרכילות Just Jared. "אל באמת חשב שהקשר ביניהם הסתיים מזמן", סיפר מקורב לשחקן לאתר הרכילות Showbiz411, והוסיף כי אלפאלה הסתירה מפצ'ינו את ההיריון במשך 11 שבועות ורק ולאחר מכן סיפרה לו. "היא ידעה שהוא לא רוצה ילדים יותר, אין שם שום מערכת יחסים, זה בלגן אחד גדול".
עוד הוסיף המקורב כי עורכי הדין של השחקן עובדים על הנושא כבר חודשים ארוכים. "אל היה כל כך מופתע מהחדשות האלה שהוא ביקש שהיא תעשה בדיקת אבהות", אמר. "נור אמרה לו לא פעם כי היא לא יכולה ללדת ילדים בגלל בעיות בבלוטת התריס. הילדים של אל מאוד מוטרדים מכך".
4 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
"מערכת היחסים שלהם הסתיימה מזמן"
(צילום: Backgrid)
כמובן שלמטבע שני צדדים, כך שלמרות המקור שמתעקש על כך שפצ'ינו ואלפאלה לא בקשר והוא לא מעוניין בילד, יש כאלה הטוענים אחרת. "אל לא יכול להיות מאושר יותר מההיריון המפתיע של בת זוגו", סיפר מקור אחר ל"דיילי מייל", והוסיף כי "השחקן מאוהב לגמרי".
חבר טוב של הזוג התראיין לאתר וטען שאם היא אכן הסתירה את ההיריון וסיפרה לפצ'ינו רק בשבוע ה-11, זה כנראה מכיוון שרק אז היא גילתה על ההיריון בעצמה. "נור רצתה ילד במשך שנים ואל מאושר מכך, הוא אוהב אותה והתחושה הדדית". עוד הוסיף המקור כי השניים לא ניסו להיכנס להיריון וזו אכן הייתה בשורה מפתיעה עבור שניהם.
כשנשאל מדוע בחרו השניים לחשוף את ההיריון רק עכשיו, כשנור בסופו של החודש השמיני, ענה כי "אל לא רצה שיציקו להם וירדפו אותם. הם שמרו על הפרטיות בכל הנוגע לזוגיות שלהם - וכך הם רוצים שזה יישאר".
4 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
בקרוב אבא לארבעה
(צילום: Dimitrios Kambouris\Getty Images)
לגבי השמועות על כך שכל רצונה של נור מסתכם, פחות או יותר, בחשבון הבנק של פצ'ינו שעומד על 120 מיליון דולר, המקור טוען כי זה פשוט לא נכון. "זה בולשיט מוחלט. לא רק שנור מגיעה ממשפחה עשירה מאוד, היא גם עבדה קשה מאוד כדי להשיג את העושר האישי שלה".
נבהיר כי אלפאלה, שמגיעה מבית כוויתי-אמריקני עשיר במיוחד, היא מפיקת טלוויזיה וסגנית הנשיא בחברת ההפקות Lynda Obst מבית סוני. לפני פצ'ינו היא יצאה עם מיק ג'אגר (79) ועם איש העסקים המיליארדר ניקולאס ברגרואין (61), ושמה אף נקשר בזה של קלינט איסטווד (93), אך במקרה הזה היא טענה שהם רק ידידים.
כמו כן, יש לציין כי למרות שנור מגיעה לכאורה ממשפחה מאוד עשירה ומקורביה טוענים כי הכסף הוא לא הסיבה לזוגיות עם פצ'ינו ובטח לא לילד משותף - מעבר לים פורסם כי אביה של נור מעורב בתיק הונאת מס בגובה של 3 מיליון דולר ונאלץ להגיש בקשה לפשיטת רגל.
4 צפייה בגלריה
נור אלפאלה
נור אלפאלה
זה הכל בגלל הכסף? נור אלפאלה
(צילום: אינסטגרם)