5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
הוא כבר היה בחלל, היא הבאה בתור? ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז
(צילום: GettyImages)
לורן סאנצ'ז מתכננת את הטיול הבא שלה, ולא מדובר באתר נופש מפנק או טרק הררי מאתגר – אלא משהו הרבה יותר שאפתני שלא לומר - אקסטרים: נסיעה לחלל.
העיתונאית ובת זוגו של המיליארדר ומייסד חברת אמזון ג'ף בזוס, סיפרה בריאיון ל-CNN שאם הכל ילך כמתוכנן, בשנה הבאה היא וצוות של "נשים נהדרות" יטוסו ביחד אל החלל החיצון. ואם אתם ממהרים ללגלג או לבטל את דבריה כפנטזיה משעשעת ולא יותר מכך, אז שימו לב לפועלה המכובד עד כה: לא רק שסאנצ'ז היא טייסת מוסמכת אלא גם המייסדת של Black Ops Aviation – חברת הפקות הקולנוע האווירית הראשונה שנוסדה ומופעלת רק על ידי נשים.
5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
בתכנון: חללית לנשים בלבד
(צילום: Splashnews)
בזוס, שייסד את חברת "בלו אוריג'ין", המפתחת מנועים רקטיים, טילי שיגור לחלל ומספקת שירותי תיירות לחלל, ובעצמו טס לחלל בחודש יולי האחרון, אמר: "אני מאמין שטיסות לחלל יהיו זמינות עבור כולם. אתן דוגמה, האחים רייט הטיסו מטוס קטנטן שטס נמוך. אם הייתם אומרים להם שמאה שנים לאחר מכן, יהיה מטוס ענק שיטיס 400 אנשים – הם היו צוחקים".
אחרי שכבר היה בחלל, טיסה רגילה בשמיים עשוייה להיות פחות מרגשת, אבל בזוס מספר שלמד לאחרונה להטיס הליקופטר, ועוקץ את בת הזוג המנוסה יותר, שנוהגת להעיר לו מהמושב האחורי: "למדתי להטיס הליקופטר, אבל היא טייסת משנה גרועה. היא נוראית". סאנצ'ז לא מכחישה: "אני כל הזמן אומרת לו 'לא, לא, תרים למעלה, אוקיי, עכשיו תאט!' אבל הוא טוב מאוד". עוד היא אומרת: "הבנתי שבזמן שהוא טס ואני יושבת מאחוריו, עדיף שאביט מהחלון ואיהנה מהנוף".
5 צפייה בגלריה
לא עושה לבזוס הנחות באוויר
לא עושה לבזוס הנחות באוויר
לא עושה לבזוס הנחות באוויר
(צילום: Gettyimages)
יחסית לבני זוג שכסף לא מהווה עבורם בעיה ועם לא מעט יוזמות פורצות דרך ברזומה, השניים מספרים שאת הזמן הפנוי שלהם הם לא מנצלים לבילויים מסעירים במיוחד ומקדישים אותו לבילויים משפחתיים: "אנחנו יכולים להיות די משעממים. הייתי אומרת שאנחנו נורמליים", אומרת סאנצ'ז. "אנחנו אוכלים ארוחות ערב עם הילדים. זה תמיד כיף ויש שיחות טובות. אנחנו שבעה סך הכל, אז יש לנו הרבה על מה לדבר. ואז אנחנו צופים בסרט שנבחר ברוב קולות. לוקח לנו הרבה זמן להחליט במה לצפות". בזוס מוסיף: "לוקח לנו הרבה יותר זמן ממה שצריך כדי לבחור סרט".
השניים החלו לצאת ביחד בשנת 2018, בעודם נשואים לאנשים אחרים. הם התגרשו מבני זוגם כשנה לאחר מכן והוציאו את קשר שלהם לאור באופן רשמי זמן קצר לאחר מכן. לסאנצ'ז יש 3 ילדים ממערכות יחסים קודמות בעוד שלבזוס ולאשתו לשעבר מקנזי סקוט יש 4 ילדים משותפים.
במהלך הריאיון השניים הפגינו גילויי חיבה הדדיים, ובזוס אמר: "לורן היא האדם הנדיב ביותר ועם הלב הגדול ביותר שאי פעם תכירו. היא מקור להשראה. היא מעולם לא מפספסת יום הולדת, מספר האנשים שמקבלים ממנה מתנות יום הולדת הוא עצום. וזו רק דוגמה קטנה". סאנצ'ז הוסיפה: "אנחנו שותפים נהדרים. אנחנו נהנים ביחד ואנחנו אוהבים זה את זה. אנחנו תמיד רואים אחד את השנייה ואנחנו צוות" בזוס אומר: "זה קל, אנחנו מספקים אנרגיה הדדית, אנחנו מכבדים אחד את השניה, אז כיף לנו לעבוד ביחד".
5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
סאנצ'ז טובה בלזכור ימי הולדת. משום מה את שלנו היא לא זכרה
(צילום: GettyImages)
בזוס הודיע גם שהוא מתכנן לתרום את רוב הונו לצדקה, זאת לאחר שלאחרונה הועברה עליו ביקורת מכיוון שלא לקח חלק ביוזמת המיליארדרים שהתחייבו לתרום את מרבית הונם – בה לוקחת חלק אשתו לשעבר שכבר העבירה סכום של קרוב ל-4 מיליארד דולר ל-465 ארגונים רק בשנה האחרונה, וכפול מכך בשנתיים האחרונות.
בזוס לעומתה, נהנה יותר מהחיים הטובים והוציא את רוב כספו, אשר מסתכם לפי ההערכות ב-124 מיליארד דולר (אשר מציבים אותו בתור האיש הרביעי העשיר ביותר בעולם) על רכישות של בתים פרטיים ויאכטות ענקיות והשקעות בחברות הפרטיות שלו. השבוע הוא סיפר ל-CNN שהמבקרים יכולים להיות רגועים, הוא אכן מתכנן לערוך תרומות נרחבות, רק שכרגע הוא לא בטוח עדיין איך יעשה אותם בדיוק ובאילו היקפים: "זה לא פשוט. יש כל מיני דרכים שעלולות להביא לתוצאות לא רצויות, אז צריך לחשוב על כך בזהירות ולגייס לשם כך צוות של אנשים נבונים".
יחד עם זאת, בעבר הוא כבר תרם 10 מיליארד דולר לקרן למען כדור הארץ שהקים הוא עצמו ושסאנצ'ז עומדת בראשה, אשר מטרתה לפעול למען הפחתת ייצור המתכת והפלטת הפחמן ברחבי העולם, כמו גם 2 מיליון דולר למשפחות חסרות בית והקמת גני ילדים.
5 צפייה בגלריה
baby2baby
baby2baby
"טוב בסדר, אני אתרום קצת"
(צילום: Gettyimage)