עשרה חודשים חלפו מאז מותו של כוכב "חברים" מת'יו פרי, שמת כתוצאה ממנת יתר בביתו. בימים האחרונים עצרה משטרת לוס אנג'לס חמישה חשודים בסיוע למותו, בהם שני רופאים - שעדיין רשאים לרשום תרופות לחולים.
הרופאים - ד"ר סלבדור פלסנסיה, בן 42 שמכונה "ד"ר P" של סנטה מוניקה, וד"ר מארק צ'אבס, עדיין מחזיקים רישיונות פעילים - גם לאחר שהואשמו ב"קשירת קשר לאספקת קטמין" לשחקן המנוח.
על פי TMZ לשניים, שנחקרים על ידי המועצה הרפואית של קליפורניה, "יש אפס הגבלות על הרישיונות שלהם והם יכולים לספק מרשמים לכל אחד". הוועדה הרפואית הממלכתית אישרה את הדברים, ובהודעה שמסרה אמרה: "שני הרישיונות פעילים והמועצה לא הטילה עליהם כל הגבלה".
2 צפייה בגלריה
הלב שלנו עוד לא התאושש. מת'יו פרי
הלב שלנו עוד לא התאושש. מת'יו פרי
הלב שלנו עוד לא התאושש. מת'יו פרי
(צילום: אינסטגרם)
עד כה צ'אבס הודה שסיפק קטמין מהמרפאה שלו על ידי מילוי מרשמים מזויפים, בעוד פלסנסיה נרתע מלמלא את דרישותיו של פרי. באחד המקרים פלסנסיה וצ'אבס פעלו ביחד כדי לגבות ממנו 2,000 דולר עבור בקבוק קטמין שעלה 12 דולר בלבד, אחרי שזיהו את הנואשות של השחקן שהיה נחוש להניח את ידיו על הסם.
בהודעות טקסט שנחשפו בכתב האישום, פלסנסיה כתב לצ'אבס: "מעניין כמה ישלם המטומטם הזה", ו-"בואו נגלה". מאוחר יותר, לאחר שפרי סבל מהתקף 16 ימים בלבד לפני מותו, פלסנסיה נבהל ודרש מעוזרו של פרי קנת איוואמסה, שלא יעשו זאת שוב.
פרי נמצא מת בג'קוזי שבביתו בלוס אנג'לס ב-28 באוקטובר על ידי עוזרו האישי. מאוחר יותר נקבע כי סיבת המוות הייתה "השפעות חריפות של קטמין". מאז איוואמסה הודה כי הוא היה זה שהזריק את המנות הקטלניות של הסם לפרי, לאחר שעבר הכשרה על ידי פלסנסיה. למעשה, ב-4 באוקטובר איוואמסה דיווח שהוא "הזריק בהצלחה לפרי", והוסיף שהוא "מצא את הנקודה הנכונה".
עוד נכתב בתצהיר שפרי הוציא 55 אלף דולר על קטמין, שסופק כאמור על ידי ד"ר פלסנסיה. בנוסף נטען כי איוואמסה הזריק לפרי 27 מנות קטמין בחמישה ימים בלבד.
2 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
הלוואי והם יקבלו מאסר עולם!
(צילום: Getty Images)