למרות שהיה נראה שהם מצליחים להגיע להסדר גירושים בכוחות עצמם, כעת מתברר שהשחקנית סופי טרנר (28) והזמר ג'ו ג'ונאס (34) לא הגיעו לפשרה, וכעת הכוכבת מבקשת מבית המשפט להתערב.
אתר People מדווח שטרנר הגישה לבית המשפט מסמכים שבהם היא מבקשת לפתוח את תיק הגירושים מחדש, ועל ידי כך לתת לשופט לפסוק בעצמו לגבי תנאי המשמורת על בנותיהם, ווילה (3) ודלפין (17 חודשים). לשניים יש הסכם טרום נישואים, כך שלפחות על חלוקת הרכוש הם ככל הנראה הסכימו מראש.
2 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
זקוקים לעזרה. סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
(צילום: GettyImages)
עד כה, לבני הזוג היה הסכם משמורת זמני על בנותיהם, במסגרתו הם הסכימו לעבור לאפשר לבנות לטוס הלוך ושוב מבריטניה, מקום מגוריה של טרנר, לארה"ב – שם גר ג'ונאס, ולשהות בכל בית במשך שבועיים. "אחרי הליך גישור יעיל ומוצלח, החלטנו שילדינו יבלו את אותה כמות זמן בבתים אוהבים בארה"ב ובבריטניה. אנחנו מצפים לשתף פעולה כהורים בצורה מוצלחת", אמרו באוקטובר.
לפני כן היה נראה שקרב הגירושים שלהם עומד להיות מכוער במיוחד, לאחר שטרנר האשימה את ג'ונאס בכך שהוא מונע מהבנות להגיע ולבקר אותה בבריטניה ומסתיר את הדרכונים שלהן. היא אף תבעה אותו על כך, אך בהמשך ביטלה את תביעתה והשניים החליטו לעבור את הליך הגישור על מנת לשמור על פרטיות משפחתם. כאמור, הם לא הצליחו וכעת בית המשפט צפוי להתערב.
בני הזוג החלו לצאת ביחד בשנת 2016, וכעבור קצת יותר משנה הודיעו כי הם מאורסים. הם התחתנו במאי 2019, ובתם הבכורה נולדה כשנה לאחר מכן. ביולי 2022 הם הביאו לעולם את בתם השנייה. בספטמבר האחרון, ג'ונאס הגיש בקשת גירושים אחרי ארבע שנות נישואים, בטענה שהמשבר בנישואיהם אינו בר תיקון.
מאז הפרידה שניהם המשיכו הלאה בפן הרומנטי: טרנר מבלה בחודשים האחרונים עם פרגרין ג'ון דיקינסון פירסון בן ה-29 (וכן, זה השם שלו), בנו הבכור של מייקל פירסון, שברשותו אימפריית תקשורת בריטית. ג'ונאס מצידו, יוצא עם הדוגמנית סטורמי ברי בת ה-33.
2 צפייה בגלריה
בימים זוגיים יותר
בימים זוגיים יותר
בימים זוגיים יותר
(getty images)