5 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
פייר, לא ראינו את זה בא. סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
(צילום: GettyImages)
ימים ספורים לאחר שצצו שמועות בדבר משבר בנישואיהם, עכשיו אתרי הרכילות מאשרים רשמית - ג'ו ג'ונאס (34) וסופי טרנר מתגרשים. על פי דיווחים, ג'ונאס הגיש בקשה לגירושים מטרנר, בטענה כי נישואיהם הגיעו למצב בלתי הפיך.
במסמכים שהשיג ה"דיילי מייל" נכתב שהזמר הצהיר שנישואיו לשחקנית בת ה-27 הגיעו לסופם ואף פורסם כי השניים מתכוונים לקבוע משמורת משותפת על שתי בנותיהם.
"טובת הילדות הקטינות היא מעל הכל", הבהיר עורך דינו של ג'ונאס. "לשני הצדדים תהיה אחריות הורית משותפת".
5 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
בימים יפים יותר
(צילום: Backgrid)
שמועות בדבר משבר ביחסים צצו בהפתעה בתחילת השבוע, כשהאתר TMZ פרסם שהזמר התייעץ עם עורכי דין לענייני גירושים. "היו להם בעיות רציניות במשך חצי שנה לפחות", אישר מקורב יודע דבר.
רגע אחרי, העדויות התחילו להתאסף ותמונות של השניים מהשבועות האחרונים ללא טבעות הנישואים שלהם - הציפו את האתרים. בנוסף, בני הזוג מכרו לאחרונה את האחוזה שלהם במיאמי - אותה קנו לפני פחות משנה.
עם זאת, ביום שני האחרון עלה ג'ונאס להופיע בטקסס כשהוא עונד את טבעת הנישואים שלו ואף שר את אחד מהשירים שהוקדשו לסופי. באתרי הרכילות אף עלו תמונות של מישהי בקהל שנראית כמוה, אך הסתבר שזו לא השחקנית.
5 צפייה בגלריה
סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
זה סופי?
(getty images)
שעות ספורות לאחר שפורסם כי הזמר הגיש את מסמכי הגירושים החלו לצוץ דיווחים על הסיבות לפרידה. מקורות יודעי דבר מספרים כי ג'ונאס ניסה להציל את הנישואים אבל לטרנר יש רק דבר אחד ועיקרי בראש - מסיבות. "גירושים היו המוצא האחרון עבור ג'ו, הוא מעולם לא רצה לפרק את המשפחה שלו אבל נאלץ לנקוט במה שלדעתו הכי טוב עבור הבנות שלו", סיפר מקורב ל-Page Six.
לשניים שתי בנות, וילה (3) ובת נוספת שחגגה בחודש יולי האחרון את יום הולדתה הראשון - אך שמה טרם נחשף לציבור. "בית אומלל הוא לא בית והאמת היא שהוא וסופי חיים כך כבר שנה. יש הרבה שמועות שמסתובבות בחוץ אבל זה לא היה הקש ששבר את גב הגמל. המצב בבית התחיל לפגוע בבנות וג'ו הגיע לנקודה שבה הרגיש שהוא מיצה את כל האפשרויות להציל את הנישואים".
כאמור, הפרידה של השניים מגיעה לאחר דיווחים רבים מעבר לים בכל הנוגע לאורח חייה הבלייני של טרנר. "סופי אוהבת לחגוג, ג'ו אוהב להישאר בבית. יש להם אורח חיים שונה מאוד", סיפר מקורב ל-TMZ. בזמן שעבור המעריצים הפרידה הייתה יחסית מפתיעה, מקורבים מספרים כי הכתובת הייתה על הקיר. "הם בילו את כל הקיץ בנפרד. הם אומנם לא הפרידו כוחות אבל חיים בנפרד כבר כמה חודשים".
על פי מקורבים, שתי בנותיהם היו עם ג'ונאס בחודשים האחרונים והצטרפו אליו לסיבוב ההופעות של הלהקה. בזמן שהוא הופיע, השתיים היו עם בני משפחתו וסופי הייתה בצילומים בבריטניה.
5 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
עצוב לנו בלב
(AP)
באוקטובר 2017 ואחרי קצת פחות משנה של זוגיות, טרנר וג'ונאס הודיעו כי הם מאורסים. השניים נישאו שנה וחצי לאחר מכן, במאי 2019, בחתונה אינטימית בלאס וגאס. בפברואר 2020 פורסם מעבר לים כי טרנר בהיריון ראשון, אך הודעת אישור רשמית לא יצאה מעולם. כמה חודשים לאחר מכן צולמו השניים כשהם מטיילים ברחובות לוס אנג'לס - ובטנה ההריונית הבולטת של טרנר כבר לא אפשרה להם להכחיש את הבשורות המשמחות.
במרץ 2022 דווח כי השניים מצפים לבת שנייה, שהגיעה לעולם ביולי של אותה השנה.
5 צפייה בגלריה
סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
היה ונגמר. סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
(getty images)