השחקנית הטרנסג'נדרית טומי דורפמן (31), כוכבת "13 סיבות", מאשימה את עובדי חברת התעופה"דלתא איירליינס" כי טעו - בכוונה - במגדר שלה, כך פורסם אמש (ד') באתרים מעבר לים.
על פי הדיווחים, דורפמן טוענת כי הצוות בנמל התעופה ציינו בכוונה באופן שגוי את המגדר שלה והאשימה אותם ב"הפרת זכויות אדם". דורפמן פרסמה סרטון בעמוד הטיקטוק שלה, שמאז הספיק להימחק, בו רואים אותה מתעמתת עם אחד מאנשי הצוות בשער. "פשוט טעיתם איתי שוב", הטיחה בפני אחד העובדים שתחילה כינה פנה אליה בלשון נקבה ואז שינה זאת ללשון זכר. "זה לא היה במכוון, אבל אם את רוצה לקחת את זה אישית זה גם בסדר", השיב לה.
3 צפייה בגלריה
טומי דורפמן
טומי דורפמן
הפרת זכויות אדם. טומי דורפמן
(צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)
דורפמן מצידה לא ויתרה והמשיכה להביע את החששות שלה, בזמן שעובדת אחרת הטיחה בפניה שבמידה והיא מתכוונת להמשיך - היא תקרא לצוות האבטחה כדי ללוות אותה ליציאה. "את רוצה לשחק איתי את המשחק הזה שלושה ימים לפני חג המולד? ממש לא איכפת לי", אמרה אשת הצוות, ודורפמן סיכמה: "כשאת מנסה לתמוך בעצמך ואז נפגשת עם טרנספובים ואיומים".
בהצהרה רשמית ל-Newsweek מסר דובר מטעם "דלתא איירליינס" כי "חברת התעופה מודעת לסרטון ובודקת את הנושא, כולל פנייה ללקוחה כדי להבין יותר מה קרה".
3 צפייה בגלריה
טומי דורפמן
טומי דורפמן
"כשאת מנסה לתמוך בעצמך ואז נפגשת עם טרנספובים ואיומים"
(צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)
נזכיר כי בקיץ 2021 חשפה דורפמן כי החלה הליך להתאמה מגדרית וכיום היא אישה טרנסג'נדרית. "מעולם לא הרגשתי טוב יותר עם עצמי", אמרה בריאיון למגזין InStyle. "הייתי צריכה להיות במקום בטוח בחיי, מבחינה מקצועית, כלכלית. הייתי זקוקה לזמן לעשות את זה".
דורפמן הוסיפה וסיפרה כי מאז ומעולם, כשעצמה את עיניה, ראתה את עצמה בתור אישה: "היה לי ברור, ראיתי את עצמי בתור קייט בלנשט. צעדתי בגוף של זכר פריבילג, אבל בתוכי ידעתי רק איך זה להיות אישה".
חצי שנה לאחר שחשפה כי היא טרנסית, מי שהיה בעלה של השחקנית במשך חמש שנים, פיטר צורוקלן, הגיש בקשה לגירושים. "במשך תשע שנים הייתי במערכת יחסים עם גבר הומו שבה ראו אותי כאדם בעל גוף גברי. אני כל כך אוהבת אותו אבל למדנו שכאישה טרנסית - מה שמעניין אותי לא בהכרח בא לידי ביטוי ומעניין גבר הומו", אמרה, והוסיפה כי מערכת היחסים הזוגית הפכה לחברית: "ניהלנו שיחות מדהימות כדי להגדיר מחדש את מערכת היחסים שלנו כידידים". צורוקלן מצידו תמך בדורפמן לאחר שיצאה מהארון כאישה, אמר שהוא מאוד אוהב אותה וציין כי היא מדהימה.
3 צפייה בגלריה
טומי דורפמן
טומי דורפמן
נלחמת על החופש שלה!
(צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)