שמועות סביב מצבו הבריאותי של סקוט דיסיק מציפות את הרשת בימים האחרונים לאחר שכוכב הריאליטי נצפה בציבור והציג מראה כחוש במיוחד. מעריציו של דיסיק חוששים כי המראה שלו הוא תוצאה של חולי או שהוא שוב חזר להשתמש בסמים, אך מקורות יודעי דבר סיפרו ל"דיילי מייל" כי דיסיק משתמש באוזמפיק כדי "להפטר מה'גוף של האבא'" והדגישו כי הוא לא צורך סמים. "הוא הלך רחוק מדי עם האוזמפיק בניסיון נואש להפטר מהמשקל העודף".
3 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
הגזים עם הזריקות. סקוט דיסיק
(צילום: Presley Ann-Getty Images/Backgrid)
כזכור, לדיסיק יש שלושה ילדים עם בת הזוג לשעבר קורטני קרדשיאן, ועל פי מקורבים יודעי דבר - היא מוטרדת מאוד ממצבו. "קורטני לעולם לא תרשה לסקוט לבלות כל כך הרבה זמן עם הילדים שלהם אם הוא יראה סימנים של התמכרות", סיפר אחד שיודע. "הוא התחיל לקחת אוזמפיק כי היו לו בעיות רציניות סביב עלייה במשקל. לפני שנה הוא הסתכל על עצמו והרגיש שהוא שמן. הוא עלה הרבה במשקל ולא אהב לראות את עצמו בתמונות וסרטונים שהופיע בהם".
המקורב הוסיף כי כמו כוכבים רבים בהוליווד, גם סקוט רצה להשתמש ב"סם הפלא" כדרך מהירה להפטר מהקילוגרמים העודפים. הוא חיפש את הדרך הקלה והמהירה להפטר מה'גוף אבא', אבל זה ברור שהוא הלך רחוק מדי וכמובן שהמשפחה מודאגת לגביו. סביר להניח שבנות משפחת קרדשיאן ישתמשו בזה לטובת העונה החדשה של הריאליטי - אבל סקוט חזק והוא יצליח לעבור את זה, במיוחד עכשיו כשהוא יודע שזה הפך לבעיה ענקית עם התדמית והתהילה שלו".
בעונה האחרונה של "הקרדשיאנס", חשף דיסיק כי הוא סובל מבעיות בריאותיות לאחר שעבר תאונת דרכים ונפצע בגבו. במהלך אחד הפרקים הגיעה קלואי המודאגת לבדוק מה שלומו, ודיסיק הודה כי הוא לא עשה את טיפולי הפיזיותרפיה הדרושים, ובהמשך הודה בפני רופאיו: "לא הצלחתי להתרוצץ ממקום למקום, העליתי במשקל כתוצאה מהפציעה".
3 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
מדגמן לוק מדאיג
(צילום: Backgrid)
דיסיק נאבק בהתמכרות לסמים לא פעם. בשנת 2014 סבל ממנת יתר לאחר שנטל בקבוק כמעט שלם של כדורי שינה לאחר בילוי לילי פרוע. בעקבות זאת הסכים להיכנס למוסד גמילה ושהה בו במשך חודש. בשנת 2017 הודה בפני "דיילי מייל" כי השתמש בשמן קנאביס כדי "להירגע" ובשנת 2020 החליט לשנות את תזונתו בעקבות רמות נמוכות של טסטוסטרון. מאוחר יותר באותה השנה אושפז בשל הרעלת אלכוהול.
3 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
תן ביס בפחמימה - הכל לטובה!
(צילום: אינסטגרם)