"הוצאתי מחי את רוב האנשים שהיו חלק ממני כיוון שאני לא סומכת על אף אחד יותר", אמרה טיילור סוויפט בריאיון למגזין TIME שהכתיר אותה כאשת השנה שלו. אלא שגלילה מהירה באתרי הרכילות מעבר לים תטיל ספק גדול בציטוט של סוויפט - שכשהיא לא מעודדת את הבויפרנד החדש טראוויס קלסי מהיציע - היא מבלה ברחובות ניו יורק עם החברות הטובות.
היום (ד'), ה-13 בדצמבר, חוגגת הזמרת את יום הולדתה ה-34 ורגע לפני שהאתרים מעבר לים יוצפו בתמונות של סוויפט חוגגת, החלטנו לעשות סדר במעגל החברים הכי מפורסם בהוליווד בימים אלה. אז איך נוצרה החברות בין הכוכבת לסלינה גומז ואיזו מחווה עשתה הזמרת לבנותיהם של בלייק לייבלי וריאן ריינולדס? שלחו אימוג'י של BFF לבסטי מכיתה א', ובואו נתחיל.
11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
לא סומכת על אף אחד - אבל מוקפת בחברות. טיילור סוויפט
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettyimages)

לא שפטה אותה מעולם: סלינה גומז

11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סלינה גומז
טיילור סוויפט סלינה גומז
טיילור סוויפט סלינה גומז
(צילום: אינסטגרם)
סוויפט וסלינה גומז נפגשו כבר בשנת 2005, ובריאיון ישן ל-KIIS FM UK סיפרה טיילור כי שתיהן יצאו עם האחים ג'ונאס באותה התקופה. "סלינה הייתה הבחורה עם השיער הארוך והמתולתל עם הצמידים ומגפי הבוקרים ואני הייתי בהתחלה שלי", סיפרה. מאז השתיים הספיקו להחליף בני זוג כמו גרביים, אך החברות שלהן נשארה יציבה לחלוטין.
"הסיבה לכך שטיילור היא אחת החברות הכי טובות שלי היא בגלל שהיא מעולם, אבל מעולם, לא שפטה אותי על שום החלטה שקיבלתי. היא תמיד הייתה לצידי", הכריזה גומז על הבמה באחת מההופעות שלה בשנת 2018. "היא עודדה אותי כשלא היו לי סיבות להתעודד ואני לא יודעת אם הייתי חזקה כמו שאני אם לא היה לי אותך ואת המשפחה שלך", סיכמה.
מאז השתיים מקפידות לפרגן אחת לשנייה - גומז מקדמת את הלהיטים של סוויפט ברשתות החברתיות, וסוויפט הופיעה בשיחת וידיאו מפתיעה באחד מהפרקים של תוכנית הבישול של גומז, שסיפרה כי טיילור "מאוד אהבה את העונה השנייה של 'רק רוצחים בבניין' בהשתתפותה". ככה זה חברות, לפעמים צריך לשקר.
"יש כל כך הרבה חלקים בחברות שלי ושל טיילור שאנשים לא יודעים עליהם מהסיבה שאנחנו לא מרגישות צורך לפרסם כל דבר", סיפרה גומז בריאיון ל-WSJ. "טיילור הייתה לצידי ברגעים שבחיים לא הייתי מצפה. היא הוכיחה את עצמה ואת החברות שלנו שנה אחרי שנה. אנחנו אומנם לא מסכימות על הכל, אבל אנחנו תמיד מכבדות אחת את השנייה".

בטוב וברע: קארה דלווין

11 צפייה בגלריה
קארה דלווין טיילור סוויפט
קארה דלווין טיילור סוויפט
חברות של שנים. קארה וטיילור
(צילום: Alo Ceballos/GC Images)
השנה הייתה 2013, כשסוויפט והדוגמנית המצליחה קארה דלווין נפגשו לראשונה במהלך תצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט. החיבור בין השתיים היה מידי וזמן קצר לאחר התצוגה הן כבר צולמו כשהן מבלות יחד בניו יורק.
אם לסוויפט יש נטייה לכתוב שירים על האקסים ולסגור חשבונות - אז ככה זה עם החברות שלה, רק הפוך ובקטע מפרגן. דלווין הופיעה לצידה של סוויפט בקליפ של Bad Blood והשתיים שמרו על קשר טוב לאורך השנים. מי שעקב אחרי דלווין בשנים האחרונות מודע היטב למצבה הבריאותי-נפשי המאתגר, וסוויפט שמרה איתה על קשר רציף והשתיים אף יצאו לבלות מוקדם יותר השבוע יחד עם סלינה גומז, זואי קרביץ ואניה טיילור-ג'וי.

חברות ארוכת שנים: בלייק לייבלי וריאן ריינולדס

11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט בלייק לייבלי
טיילור סוויפט בלייק לייבלי
מעודדים צמודים של טיילור. בלייק לייבלי וריאן ריינולדס
(צילום: AP Photo/Adam Hunger)
בלייק לייבלי היא אחת החברות הטובות ביותר של סוויפט וגם בעלה לוקח בזה חלק. החברות בין השתיים החלה אי שם בשנת 2015, אז נצפו לראשונה מבלות בפארק שעשועים באוסטרליה. שנה לאחר מכן השתתפו לייבלי ובעלה, השחקן הלוהט ריאן ריינולדס, במסיבה האייקונית של הזמרת בשנת 2016 - Taymerica.
גם במקרה הזה סוויפט זכרה לפרגן לבסטי, או יותר נכון לבתה ג'יימס, שקולה נשמע בשיר Gorgeous שיצא לאוויר העולם בשנת 2017.
במהלך טקס פרסי הגראמי של שנת 2021 הודתה סוויפט ללייבלי, ריינולדס ושלוש בנותיהם בנאום שנשאה לאחר הזכייה באלבום השנה על Folklore. "אני רוצה להודות לג'יימס, אינס ובטי ולהורים שלהן, שהם בשלישייה הראשונה של האנשים שאני משמיעה להם כל שיר חדש שאני כותבת".
פאן פאקט: בשיר Betty, בחור בשם ג'יימס בוגד בבת זוגו בטי בגלל אישה בשם אינס. "זה נכון", אישרו בני הזוג, "השמות הם השמות של הבנות שלנו אבל אנחנו מאוד סומכים על טיילור. היא מאוד רגישה לכל הנושאים האלה וברור שלילדות שלנו אין קשר לשיר - מלבד השמות. זה כבוד גדול עבורנו, טיילור מדהימה".
מוקדם יותר החודש החלו לצוץ שמועות בדבר משבר (לא עלינו) בזוגיות של סוויפט וקלסי, שלא נראו יחד מספר ימים, מה שהטריד מאוד את המעריצים. מי שנחלץ לעזרתה של סוויפט היה ריינולדס, שהעלה את התמונה הפתיינית של אשתו ושל טיילור לסטורי שלו, אך החליף את הפנים שלהן בפרצופים שלו ושל קלסי, ולמעשה אישר לסוויפטיז שהם עדיין יחד.
11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט בלייק לייבלי
טיילור סוויפט בלייק לייבלי
אנחנו השתכנענו
(צילום: מתוך אינסטגרם)
לייבלי גם ביימה את השיר I Bet You Think About Me של סוויפט מהאלבום RED (הגירסה של טיילור, 2021) בו הכוכבת משתתפת לצד החבר הטוב מיילס טלר ואשתו קאלי טלר, שמקבלים גם הם אזכור של כבוד.

הוא החתן, שתיהן הכלה: מיילס וקאלי טלר

11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קאלי מיילס טלר
טיילור סוויפט קאלי מיילס טלר
חברות טובות לא גונבות אחת לשנייה את הבעל. טיילור סוויפט וקאלי טלר
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, הופעת הבכורה של לייבלי כבמאית הייתה בסרטון בן השש דקות לשיר של סוויפט, בו מככבים גם בני הזוג טלר - חברים מאוד טובים של הכוכבת במציאות. בקליפ הם גילמו בני זוג ביום חתונתם, כשהאקסית של הגבר (סוויפט) פולשת לאירוע.
טלר סיפרה באינסגטרם כי סוויפט שלחה לה הודעה ובה ביקשה "לשאול" את מיילס לאיזשהו פרויקט, והיא ענתה "בוודאי, למה שאת צריכה", וכך נולד הסרטון לשיר I Bet You Think About Me.
במציאות, סוויפט מעולם לא איימה על הזוגיות של השניים, להפך, השלישייה חברים טובים מאוד (ואף היו חלק מהחבורה איתה נפגשה הכוכבת אמש לחגיגות יום הולדתה). הקשר ביניהם נמשך כבר מעל לחמש שנים, ובספטמבר 2019 טלר סיפרה כי סוויפט שלחה להם זר פרחים עם הקדשה מיוחדת ליום נישואיהם.
11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סלינה גומז מיילס טלר
טיילור סוויפט סלינה גומז מיילס טלר
רק טרוויס קלסי לא פה! הדייט של הכוכבים אתמול
(צילום: North Woods / BACKGRID)

ותק של עשור: אמה סטון

11 צפייה בגלריה
אמה סטון טיילור סוויפט
אמה סטון טיילור סוויפט
אמה סטון טיילור סוויפט
(צילום: SplashNews)
אמה סטון וטיילור סוויפט נפגשו בטקס פרסי הוליווד לצעירים בשנת 2008 והחיבור ביניהן היה מיידי. באותה התקופה סטון כיכבה בקומדיה המצליחה "סופרבאד" ועשתה את דרכה במעלה בדרך להיות A ליסט מן המניין, מה שעבד מצוין לסוויפט, שהתלוותה לסטון להקרנת הבכורה של הסרט Easy A בשנת 2010.
בניגוד לשאר החברות של טיי טיי, לאמה סטון אין אינסטגרם, היא לרוב לא תופיע במפגשים חברתיים של סוויפט ושאר הבנות אבל הקשר בין השתיים חזק וממשיך להיות כך. סטון הגיעה לסיבוב ההופעות של הזמרת באריזונה, ואם תשאלו את המעריצות של סוויפט, הן יכולות להישבע שהשיר When Emma Falls in Love מדבר על סטון עצמה.
"זה כל כך חשוב שיש אנשים שאתה סומך עליהם", אמרה סוויפט בריאיון לאקסס הוליווד ב-2012. "סלינה, אמה ואני עברנו כל כך הרבה דברים יחד ולמרות שהרבה מאוד דברים השתנו - החברות שלנו נשארה אותו הדבר".

הקורונה חיברה ביניהן: זואי קרביץ

11 צפייה בגלריה
זואי קרביץ
זואי קרביץ
לא ברור למה אין לכן סלפי משותף. זואי קרביץ
(צילום: AP)
זואי קרביץ וטיילור מכירות במשך המון שנים, אבא של זואי, לני קרביץ, אפילו בירך את טיילור בשנת 2018 על קבלת פרס אמן השנה בטקס פרסי המוזיקה, אבל החברות האמיתית בין השתיים נרקמה בתקופת הקורונה, כשהן היו חלק מאותה חבורה מצומצמת.
"טיילור הייתה חלק חשוב מאוד בחבורה שלנו", סיפרה קרביץ בריאיון למגזין GQ בשנת 2022 והכוכבת השיבה בפירגון: "יש לה מצפן פנימי ומאוד כנה, והתוצאה של זה יוצאת לידי ביטוי באומנות שלה ובאורח החיים שלה - כשהיא לא מתפשרת על מי שהיא וזה מה שהופך אותה לחברה כל כך מדהימה ואומנית מרגשת".
בריאיון ל-Access Hollywood סיפרה קרביץ כי היא הייתה שותפה בעבודה על האלבום Midnights של הזמרת, ואפילו סיפקה את קולות הרקע בשיר Lavender Haze. "טיילור היא חברה מאוד טובה שלי ואני גאה באלבום הזה. היא עשתה עבודה מדהימה".

שמועות על רומן: קרלי קלוס

11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קרלי קלוס
טיילור סוויפט קרלי קלוס
"אנחנו? ביחד?? מהההה?" קרלי קלוס וטיילור סוויפט
(צילום: Kevin Mazur/AMA2014/WireImage)
בחודש אוגוסט האחרון קרלי קלוס הגיעה בהפתעה להופעה של טיילור סוויפט בלוס אנג'לס, ומי שמכיר את החברות של השתיים מקרוב - מבין למה זה היה עניין כזה גדול. קלוס וסוויפט הפכו לחברות טובות בשנת 2013 לאחר שנפגשו במהלך תצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט. "זה נחמד לפגוש בחורה אמריקנית באותו הגיל שלי וכל כך מעוררת השראה. היא כל כך מוכשרת ונאמנה למי שהיא והיא הכי מגניבה", אמרה קלוס ל"הוליווד לייף" לאחר שהשתיים הכירו.
מאז אותה תצוגה ובמשך כמה שנים טובות השתיים, שזכו לכינוי קיילור, היו בלתי נפרדות והגיעו לכל מקום יחד - עד שכבר לא.
בריאיון שפורסם עם סוויפט מוקדם יותר החודש דיברה הזמרת על התקופה בה ניסו להדביק לה תדמית של בחורה קלת דעת והדביקו לה רומן עם כל מי שהיה בסביבתה - כולל הבסטי קלוס. מעריציה של סוויפט החלו להשתכנע כי השתיים אכן יוצאות ותמונה של השתיים, שפורסמה בשנת 2014, רק העצימה את השמועות. סוויפט מצידה, הסבירה כי התקשורת התייחסה לכל גבר בסביבתה כרומן פוטנציאלי והשתמשה בזה כ"נשק" נגדה, ו"הייתי חייבת לגרום לזה להפסיק, זה ממש התחיל לכאוב", סיפרה. "נשבעתי להתמקד רק בעצמי, במוזיקה ובטיפוח החברויות שלי עם נשים. חשבתי שאם אסתובב רק עם נשים לא יעשו מזה כותרות או יהפכו את זה למשהו מיני - אבל מאוחר יותר למדתי שאנשים יכולים וגם עשו".
שמועות סביב מצב היחסים של השתיים הציפו את אתרי הרכילות ועוד בשנת 2018 קלוס ניסתה להיאבק בכך - ללא הצלחה. "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים", ביקשה במהלך ריאיון ל"ניו יורק טיימס".
11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קרלי קלוס
טיילור סוויפט קרלי קלוס
עדיין חברות, אפשר להירגע
(צילום: Samir Hussein/Getty Images)