3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט טראוויס קלסי
טיילור סוויפט טראוויס קלסי
טיילור סוויפט וטראוויס קלסי בדייט לפני מספר שבועות
(צילום: BlayzenPhotos / BACKGRID)
בשבועות האחרונים נראה כי הזוג הכי לוהט באמריקה, טיילור סוויפט וטראוויס קלסי, הורידו קצת את הווליום התקשורתי. זה קרה אחרי ההופעה שלה בבואנוס איירס – כזכור, שחקן הפוטבול הדרים עד לארגנטינה, שם ישב ביציע הכבוד עם חברתה הטובה ואביה. במהלך ההופעה, הזמרת החליפה את מילות השיר קארמה ל-Karma is the guy on the Chiefs coming straight home to me, ובסופו היא רצה אל בן זוגה ונישקה אותו לעיני עשרות אלפי מעריצים מוטרפים באצטדיון ועוד כמה מיליונים ברשתות החברתיות.
מאז, הזוגיות שלהם המשיכה להתנהל בצורה קצת פחות פומבית – קלסי אמנם התראיין למגזין WSJ ובו סיפר על האהבה החדשה בחייו, אך ניסה שלא להרחיב במילים והשניים גם בילו את חג ההודיה בנפרד.
אבל השבוע דברים שוב השתנו לטובת המעריצים הסקרנים: סוויפט קפצה לקוויקי בלונדון, במטרה לצעוד לצד ביונסה על השטיח האדום של סרטה "רנסאנס: סרט על פי ביונסה". כזכור, קווין בי עצמה הגיעה לפני מספר שבועות לבכורת הסרט של סוויפט, The Eras Tour.
בין המעריצים היו שתהו (בסדר, גם אנחנו), למה בן הזוג לא הצטרף אליה לשטיח האדום וספקולציות החלו להציף את המדורים. מי שכן טסה עם סוויפט לאנגליה הייתה חברתה הטובה בלייק לייבלי, שהצטלמה איתה במגוון פוזות מפתות וכתבה פוסט מעצים על חברות נשים. ואיך זה קשור? כי מי שעזר להפריך את החששות של הסוויפטיז הוא בעלה של לייבלי, ריאן ריינולדס, שהעלה את התמונה הפתיינית של אשתו וסוויפט לסטורי שלו, אך החליף את הפנים שלהן בפרצופים שלו ושל קלסי, ולמעשה אישר לסוויפטיז שהם עדיין יחד.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט בלייק לייבלי
טיילור סוויפט בלייק לייבלי
רמה גבוהה מאוד של פוטושופ. כל הכבוד ריאן!
(צילום: מתוך אינסטגרם)
רגע אחרי, מעריצים בקנזס סיפרו כי בני הזוג הגיעו למסיבת חג המולד בעיר, ואמש, הכוכבת כבר חזרה לתא הכבוד במשחק הפוטבול של קבוצתו של קלסי, הקנזס סיטי צ'יפס, ששיחקה מול הגרין ביי פאקרס. למרבה הצער ובניגוד לפעמים הקודמות בהן היא נכחה במשחק, הפעם הצ'יפס הפסידו 27-19 לקבוצה היריבה וכנראה שסוויפט היא לא באמת קמע המזל של קלסי.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט משחק פוטבול קנזס סיטי צ'יפס
טיילור סוויפט משחק פוטבול קנזס סיטי צ'יפס
טיילור סוויפט, אמש במשחק הפוטבול של הקנזס סיטי צ'יפס
(צילום: Stacy Revere/Getty Images)