13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס אמה הרנן ג'ייסון אופנהיים ברט אופנהיים
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס אמה הרנן ג'ייסון אופנהיים ברט אופנהיים
כל מה שנוצץ וטראשי. מסמנים את סאנסט
(צילום: Gettyimages)
היה זה עוד יום ככל הימים, כשבמרץ 2019 נטפליקס הציעה לנו סדרת ריאליטי חדשה העונה לשם "מסמנים את סאנסט". כצורכי טראש על כל סוגיו מיד התיישבנו לצפות ולהבין במה מדובר ומאז הכל השתנה. בכל זאת - מי ידע שריאליטי על נדל"ן יכול להיות כל כך סקסי? את מכתבי התודה אפשר לשלוח ישירות לג'ייסון וברט אופנהיים ובעיקר למחלקת משאבי אנוש בסוכנות הנדל"ן המצליחה של השניים שליהקה את סוכנות הנדל"ן העשירות, היפות והשערורייתיות ביותר בעולם. המלצת המערכת: כדור נגד צרבת - סתם כי טרם הומצאה התרופה לטיפול בקנאה.
הסיפור הוא כזה: ג'ייסון וברט אופנהיים, אחים ומתווכי נדל"ן עשירים שהקימו סוכנות משלהם, וגייסו את הנשים הכי חריפות, חזקות ושמוכנות ללכת עד הסוף בכל הנוגע למכירת הנכס שלהן. גם אם זה אומר לשחק מלוכלך. כדי להפוך את הכל להרבה יותר סקסי ונוצץ, נעדכן שמדובר בנכסים בשווי עשרות אם לא מאות מיליוני דולרים ולא דירת חדר וחצי בבניין המיועד לפינוי בינוי. אז מי הן הנשים ששולטות בתחום הנדל"ן בהוליווד ולמה אנחנו כל-כך אובססיביים לגביהן?

כריסטין קווין: המרשעת של הריאליטי

13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כריסטין קווין
מסמנים את סאנסט כריסטין קווין
"זכתה" בתואר הנְבֵלָה. כריסטין קווין
(צילום:Gettyimages)
כריסטין קווין נולדה בדאלאס באוקטובר 1988 ועד גיל 31, כשנבחרה להשתתף בעונה הראשונה של "מסמנים את סאנסט" – אף אחד לא באמת שמע עליה. היא למדה בבית הספר ג'וליארד בניו יורק סיטי והייתה נחושה לפתח את הקריירה שלה כשחקנית: היא הופיעה במספר סרטים, בהם "ליל הכריש" ו"השידוך המושלם", והשתתפה במספר תפקידי אורח בסדרות טלוויזיה, ביניהם NCIS: Los Angeles. בנוסף, ניסתה קווין את מזלה בעולם הדוגמנות ואף הוציאה ספר בשם "איך להיות בוסית כלבה". אך כל אלו לא הובילו לכך שהיא תהפוך לאחת הדמויות המדוברות ביותר בריאליטי.
בשנת 2016 הוציאה קווין את רישיון הנדל"ן שלה והצטרפה לסוכנות "קבוצת אופנהיים", ובשנת 2019 עברו חייה תפנית חדה כשהיא נבחרה להשתתף בריאליטי "מסמנים את סאנסט". באותה השנה הכירה את מי שהפך להיות בעלה, מהנדס התוכנה כריסטיאן ריצ'רד והשניים הביאו לעולם בן משותף, אותו ילדה קווין בניתוח חירום.
ועכשיו בואו נעבור לתכלס: במשך חמש העונות של הריאליטי, לכריסטין יצא שם של כלבה אמיתית ובאתרי הרכילות מעבר לים אף הדביקו לה את הכינוי "האישה המרושעת ביותר בריאליטי". בכל עונה "זוכים" הצופים האדוקים לצפות בעוד ריב מכוער בין קווין לקולגות שלה, ולמרות שהאופי הנמרץ שלה הוא זה שזיכה אותה בתהילה - קווין ממשיכה לגרום נזקים בלתי הפיכים במערכות היחסים בינה לבין שאר הקולגות בתוכנית. "במשך חמש העונות כריסטין החלה מהומות, יצרה אי הבנות, 'דקרה' את החברות שלה גב והדליפה מידע אינטימי על הקולגות שלה לתקשורת", סיכם העיתונאי סמי רוגוניה לאתר The Things.
כריסטין קווין Vs כרישל סטאוס
בסוף העונה הראשונה נוצר הפיצוץ הגדול ביותר בריאליטי בין שתי המשתתפות האייקוניות של התוכנית - קווין והקולגה כרישל סטאוס, כשקווין הטיחה בפני האחרונה עלבונות וטענה כי היא הטילה ספק באותנטיות של מערכת היחסים שנרקמה בין הקולגות מרי פיצג'רלד ורומיין בונט. קווין כינתה את סטאוס "מזויפת, דרמטית, מטורפת ומפוקפקת", וזו נאלצה לחסום אותה מכל רשת חברתית.
בשנת 2019 דיווחו אתרי הרכילות מעבר לים על הגירושים של סטאוס ובעלה - השחקן ג'סטין הארטלי ("החיים עצמם") וקווין ניצלה את המשבר בחייה של הקולגה כדי לפנות לתקשורת ולהדליף סיפורים מפוברקים על נסיבות הפרידה והפיצה את השמועה כי עוד בזמן שהייתה נשואה להארטלי, סטאוס החלה רומן עם ג'ייסון אופנהיים - AKA הבוס הגדול של הבנות.
תחילה כרישל לא ידעה שכריסטין מדליפה טינופת לתקשורת וכדי לצאת הבוגרת בין השתיים, החליטה להגיע לחתונה של כריסטין, אך כשהגיעה למקום התבקשה על ידי כתבת מגזין Women's Health "לתת את הצד שלה" בתגובה לדבריה של כריסטין, ובעקבות זאת החליטה לעזוב את המקום. "אני לא רוצה להיות כאן עכשיו. אני לא רוצה לעשות את זה יותר", אמרה סטאוס ויצאה בסערה מהמקום.
"זה כל כך מתסכל ומצער שמישהו יבחר להשתמש במצב האישי הכואב של מישהו על מנת לייצר פרסום לעצמו. אני לא יכולה לומר שאני מופתעת, אבל בבקשה - בדקו את המקור שלכם. יש לה אפס ידע על הנישואים שהיו לנו", צייצה סטאוס בטוויטר שלה.
"כולנו ידענו שיש להם בעיות בנישואים, אבל חשבנו שמדובר בקצר בתקשורת", אמרה קווין בריאיון ל-Page Six ב-2020. "פגשתי את ג'סטין כמה פעמים והוא היה מותק מוחלט, פשוט נחמד וכל כך תומך". סטאוס מצידה לא נשארה חייבת, ופנתה שוב לטוויטר, כדי להבהיר: "תנו לי להיות מאוד ברורה לגבי זה - כריסטין לא יודעת כלום על המצב בינינו וברור שהיא נואשת לקבל תשומת לב. כל דבר שיוצא ממנה הוא שקר מוחלט".
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'סטין הארטלי
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'סטין הארטלי
"אל תאמינו למילה". ג'סטין הארטי וכרישל סטאוס
(צילום: Gettyimages)
כשנשאלה קווין על ידי אותה כתבת מה לדעתה גרם לכרישל לעזוב את החתונה, ענתה: "זה היה יותר מדי אמוציונאלי עבורה. אני יודעת שהיה לה קשה להגיע מכיוון שמדובר בחתונה מאוד רומנטית וברור שהיא מרגישה לא בנוח מכיוון שהיא עוברת פרידה כרגע", אמרה והוסיפה: "אני זוכרת שאני הלכתי לחתונה של חברים אחרי שסיימתי מערכת יחסים והיה לי מאוד קשה, בכיתי המון".
בריאיון ל-Vulture סיפרה סטאוס כי היא כמעט תבעה את כריסטין על השמועות שסיפרה לתקשורת, וציינה שזו הייתה ממש מכה מתחת לחגורה. "זה הרס אותי. המחשבה שכולם מסביבי מנסים להבין מה באמת קרה. כריסטין לקחה את זה כהזדמנות למלא כמה חורים בעלילה בסיפורים לא נכונים בעליל. זה היה יותר מדי בשבילי".
באוגוסט 2020 התארחה קווין בפודקאסט Brandi Glanville Unfiltered וכשנשאלה על הסכסוך עם סטאוס - מיהרה להפנות אצבע מאשימה להפקת התוכנית. "מהיום הראשון היה לנו ברור שלמפיקים יש תוכנית מסוימת בראש והם רוצים שנריב. בהתחלה בכלל לא רבנו, הסתדרנו מצוין, היינו ממש חברות. היא הייתה מבלה אצלי בבית, היינו שותות יחד, למדתי להכיר אותה - ואז המפיקים נכנסו לתמונה. מעולם לא רציתי לריב איתה - זו לא אני".
למרות הניסיונות לפיוס - סטאוס הבהירה כי אין לה שום כוונה לשקם את מערכת היחסים עם קווין. "בשלב מסוים צריך פשוט להבין שזה לא יעבוד ואני לא הולכת להקריב את האושר שלי בלנסות לרצות אותה", אמרה בריאיון ל-Glamour UK. "אני מרגישה שהייתי צריכה פשוט להגיע לנקודה שאני בסדר עם זה ואני באמת מאחלת לה כל טוב".
במאי 2021, לקראת הצילומים של העונה הרביעית לריאליטי, כרישל פרסמה בעמוד האינסטגרם תמונה יחד עם שאר הצוות, כשהת'ר (קולגה נוספת) הוסיפה את הכיתוב "אני והבנות שלי, חזרנו כאילו מעולם לא עזבנו". כמובן שכריסטין ראתה את התמונה ולא חשבה לפעמיים לפני שהחליטה להשיב בתמונה משלה: "אני לא מסתובבת עם כלבות קנאיות". אאוץ'.
"אני לא חושבת שזה סוד שאנחנו לא חברות", אמרה סטאוס בריאיון ל-Us Weekly ביוני 2021. "אני חושת שהמטרה היא להיות מסוגלות להיות עמיתות לעבודה".
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס
לא מתיימרת להיות חברה של קווין. סטאוס
(צילום: Gettyimages)
למען הסר ספק - כרישל היא לא היחידה ש"הצליחה" להסתכסך עם קווין. כוכבת הריאליטי - חובבת המריבות הצליחה לריב גם עם הת'ר אל מוסה, שאפילו ניסתה לגייס את שאר הצוות כדי להתעמת עם כריסטין - ללא הצלחה. לאחר המתנה של שלוש שעות, כריסטין הגיעה למקום המפגש והתנהגה בבוטות לכולן. "הת'ר נעשתה מתוסכלת ופשוט יצאה החוצה בזעם. כריסטין אמרה דברים פוגעניים מאוד על הזוגיות של הת'ר, שהייתה על קרח דק מאוד באותה התקופה, וזה שבר את הת'ר", סיפר מקור יודע דבר.
"אני קוראת להת'ר וטארק 'ספהיידי' - על שם ספנסר פראט והיידי מונטג כי הם כל הזמן כזה אופים עוגיות יחד וצופים בסרטים. זה מגוחך".
גם הקולגה אמה הרנן חטפה את מנת הכריסטין הידועה לשמצה, לאחר שהאחרונה החליטה להדליף לתקשורת שהרנו יצאה עם פיטר קורנל - שחקן NBA מוכר, בזמן שהיה מאורס למישהי אחרת. הרנן מצידה המשיכה להתעקש כי הקשר בין השניים נרקם הרבה אחרי שקורנל ובת זוגו לשעבר נפרדו.
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס אמה הרנן
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס אמה הרנן
שתיים נגד אחת. אמה הרנן וסטאוס
(צילום: Gettyimages)
נכון לכתיבת שורות אלה קווין מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל עם 3.7 מיליון עוקבים וחשבון בנק עם עובר ושב של שני מיליון דולר. קווין עדיין עובדת בסוכנות הנדל"ן של אופנהיים. לפי האתר Heart UK העמלה שמקבלת סוכנת נדל"ן נעה לרוב בין שלושה לשישה אחוזים. ואיך לא - בנוסף להיותה סוכנת נדל"ן ממולחת, קווין מקדמת תכשיטים ומוצרי יוקרה נוספים בעמוד האינסטגרם שלה.
מוקדם יותר השנה דווח כי היא לא תמשיך לעונה הבאה של "מסמנים את סאנסט", אך למרות שקווין הייתה הגורם הראשי למריבות בין הבנות, לג'ייסון אופנהיים היו רק דברים טובים להגיד עליה עם עזיבתה: "הסוכנות שלי מסוגלות לקבל החלטות משלהן. אני אייעץ ואתמוך אבל לעולם לא אתעצבן על אף אחד שעזב. אני רוצה את הטוב ביותר עבור כריסטין - ואם היא חושבת שזה הטוב ביותר עבורה אני תומך בזה".
אופנהיים הוסיף והתייחס לחשש של המעריצים כי עזיבתה של קווין תפחית את כמות הדרמה, ואמר: "יש לי אפס חשש מכך שהעונות הבאות לא יהיו הטובות ביותר שלנו. יש שתי נשים חדשות - חזקות במיוחד. אני לא רוצה להשתמש במילה 'נְבֵלָה' אבל תהיה דינמיקה מעניינת".
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כריסטין קווין
מסמנים את סאנסט כריסטין קווין
כריסטין קווין
(צילום:Gettyimages)

כרישל סטאוס: מאוהל בפארק לאחוזת פאר

13 צפייה בגלריה
כרישל סטאוס
כרישל סטאוס
כרישל סטאוס
(צילום: Gettyimages)
אחרי שלקחנו רגע לעכל את הדמות שנקראת כריסטין קווין, מן הראוי שנעבור לנמסיס המשובעת שלה - טרינה כרישל סטאוס. כוכבת הריאליטי נולדה ביולי 1981 בדרפנוויל, קנטקי. את שמה האמצעי, כך מספרות השמועות, קיבלה לאחר שאמה קיבלה צירים והחלה לידה מוקדמת בתחנת Shell ומי שעזר ליילד אותה היה אדם בשם כריס. כרישל, אגב, מכחישה את השמועות ומספרת כי אמה אכן קיבלה צירים בזמן שהייתה בתחנת דלק ואיש זר אכן עזר לה אך הלידה עצמה התרחשה בבית חולים.
אמה של כרישל נפרדה מאביה הביולוגי ובן זוגה באותה התקופה, ג'ף, שימש כאביה החורג. סטאוס מספרת כי כשהייתה תלמידה בחטיבת הביניים נאלצה לפספס שנה שלמה מאחר שנאלצה לגור באוהל. באותה התקופה, סיפרה, נהגה לחפוף את שיערה בנהר ולהשתמש בתלושי מזון - תוך כדי שהיא מסתירה את מצבה מחבריה לכיתה. "הייתה תקופה שגרנו בחניון קראוונים. זו הייתה תקופה שבה הסתדרנו טוב מהרגיל. כל חיי לעגתי על כך - היום אני גאה. היכן שאתה גר לא קובע את הערך שלך".
בריאיון נוסף ל-Page Six דיברה על חייה כחסרת בית, וסיפרה: "הייתי הומלסית כמה פעמים בחיי וזה היה ממש קשה - אבל היום אני אסירת תודה על הכל". סטאוס הוסיפה ונזכרה כי היא עדיין מנסה לחיות בצניעות, וסיפרה כי הייתה משתמשת רק בחצי מרפידת הסרת האיפור שלה. "ג'סטין (הארטלי) היה חוזר מהעבודה ושואל למה יש שם רפידה מלולכלת. זה נשמע מביך לומר את זה בקול אבל אפילו לא חשבתי כמה מגעיל זה".
סטאוס חשפה כי הייתה חסרת בית כשהייתה תלמידה בכיתה ז' ומאוחר יותר גם בתיכון. "כפי שניתן לדמיין - בתור תלמידה זה לא היה הדבר הכי מגניב. היה מאוד קשה לחיות את השקר הזה ולוודא שאף אחד לא יודע. אפילו עכשיו כשאני מדברת על זה, אני מתחילה להזיע". עם השנים מצבה של סטאוס התייצב ובהמשך הוציאה תואר B.A בתיאטרון מאוניברסיטת מורי סטייט.
עוד לפני פריצתה בתוכנית הריאליטי, סטאוס הייתה מוכרת בעיקר בזכות דמותה של אמנדה דילון מאופרת הסבון "כל ילדיי", אותה גילמה בשנת 2005. בהמשך הייתה חברה בלהקת האימפרוביזציה The Groundlings בלוס אנג'לס. באפריל 2013 נבחרה להצטרף לקאסט של "ימי חיינו", עזבה את הסדרה לאחר שנתיים וחזרה שוב בשנת 2018. בין לבין גילמה גם את דמותה של בת'ני בריאנט באופרת הסבון הנצחית "צעירים חסרי מנוח".
בשנת 2017 היא קיבלה את התפקיד הראשי במותחן Eve of Abduction ובשנת 2019 הצטרפה לקאסט של "מסמנים את סאנסט".
בשנת 2014 החלה לצאת עם כוכב "החיים עצמם" ג'סטין הארטלי, ושנה לאחר מכן הודיעו כי הם מאורסים. באוקטובר 2017, ואחרי שלוש שנים של זוגיות מתוקשרת, נישאו השניים לעיני משפחה וחברים קרובים. "כבר לא מייצרים גברים כמוהו. אין מאושרת ממני להיות רשמית גברת הארטלי", צייצה סטאוס לאחר החתונה.
בנובמבר 2019 הגיש הארטלי בקשה לגירושים, כך חשף אתר TMZ. על פי הדיווחים, הסיבה לגירושים, לטענתו של הארטלי, היא "חוסר התאמה ופערים בלתי ניתנים לגישור". עוד פורסם כי הארטלי הגיש את המסמכים לבית המשפט לבדו, ללא עורכי דין. הפרידה ביניהם לא הייתה ברוח טובה במיוחד וגם חד צדדית – סטאוס סיפרה בסדרת הריאליטי שלה שהארטלי בישר לה שהגיש מסמכי גירושים בהודעת סמס. "גיליתי על זה כשהוא סימס לי שהמסמכים הוגשו. 45 דקות אחר כך, כל העולם ידע".
סטאוס המשיכה: "ככה הוא במריבות, 'אני הולך מכאן, אני הולך'. אני שונאת את האימפולסיביות הזאת. חשבתי שזה משהו שנעבוד עליו, אבל אם זה באמת מה שרצית, יש דרכים אחרות לעשות את זה". סטאוס גם סיפרה שניסתה לשוחח איתו על העניין, ללא הצלחה: "דיברתי איתו מיד לאחר מכן כי חשבתי שזו בדיחה, אבל כאן התקשורת נפסקה. מה הייתי אמורה להגיד? מה אומרים אחרי דבר כזה?"
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'סטין הארטלי
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'סטין הארטלי
נפרד ממנה באסמס
(צילום: Gettyimages)
באוגוסט 2020 דווח כי הארטלי יוצא עם מישהי חדשה - השחקנית סופיה פרנס, אותה הכיר כבר ב-2015 על סט הצילומים של אופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח" בה כיכבו שניהם, זמן קצר לפני שהארטלי עבר ל"החיים עצמם". זה בדיוק הזמן להזכיר כי גם סטאוס שחקה באופרת הסבון המדוברת, והשמועות מספרות שפרנס והיא היו חברות טובות - ממש עד לאחרונה. מעניין למה.
סטאוס מצידה המשיכה גם היא הלאה והחלה לנהל מערכת יחסים עם לא אחר מאשר הביג-בוס, ג'ייסון אופנהיים. "אני חושבת שגם ג'ייסון וגם אני לא ציפינו שזה יקרה", אמרה בריאיון ל-ynet. "זה לא היה משהו שמישהו מאיתנו אפילו חשב שיקרה. פשוט היינו חברים טובים וזה בהחלט הפתיע את שנינו, אבל אנחנו ממש שמחים". השניים הכריזו על מערכת היחסים שלהם קבל עם ואינסטגרם ביולי 2021. "שמרנו על זה בסוד במשך תקופה, היינו מאוד זהירים אבל זה היה מאוד קשה", אמר אופנהיים ל-People לאחר שהשניים יצאו עם מערכת היחסים שלהם החוצה. הסיבה: פפראצי כמובן. הם "נתפסו" על חם כשהם מתנשקים במהלך חופשה במיקונוס. הרומן בין השניים נגמר כמה חודשים לאחר מכן, בדצמבר של אותה השנה.
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'ייסון אופנהיים
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'ייסון אופנהיים
רומן עם הביג בוס. סטאוס וג'ייסון אופנהיים
(צילום: Gettyimages)
"היו תקופות במהלך הצילומים שהיה לי קשה מאוד להמשיך לקחת בהם חלק, בייחוד עם מה שעברתי במקביל בחיי האישיים", סיפרה סטאוס ל-ynet בנובמבר 2021. "אני חושבת שהתוכנית מצליחה דווקא בזכות הדברים שאנחנו מוכנים לשתף ולהראות. למשל, אנחנו לא תמיד מסתדרות בינינו במשרד, הלוואי והיינו, אבל זה מה שזה, ואנחנו מנסות להיות כנות ככל האפשר - גם אם אנחנו לא נהנות מזה. אנשים כל הזמן מספרים לי כמה הם מתחברים לדברים שאנחנו עוברות בסדרה, אם לדרמה במשרד, כי לכולנו יש סביבות עבודה כאלה, ואם זה לדברים האישיים שקורים לנו. פשוט במקרה שלנו זה יותר מלחיץ ומסוכן כי הכול מצולם, ואם יש לך יום גרוע - את תחווי אותו מחדש מול 90 מדינות".
וצרות באות בצרורות: בפברואר 2020 חשפה סטאוס כי אמה נאבקת במחלת הסרטן וחמישה חודשים לאחר מכן היא הלכה לעולמה - שנה בלבד לאחר שאביה החורג, ג'ף, מת גם הוא מהמחלה. "לא נעשה קל יותר עם הזמן, את פשוט לומדת להסתגל למצב ולשנות את עצמך בהתאם, בידיעה שזה לא משהו שאפשר להתגבר עליו. זאת תחושה שלא תעבור אף פעם".
כיום, כשהיא אישה מצליחה בת 41, סטאוס רחוקה שנות אור מאותם ימים בהם נאלצה לגור באוהל בפארק. במשך השנים עבדה קשה מאוד לפרנסתה וכיום היא נהנית מעובר ושב העומד על 5 מיליון דולר. בנוסף, מתחזקת כוכבת הריאליטי עמוד אינסטגרם פעיל עם 3.6 מיליון עוקבים הנהנים בין היתר מתכנים ממומנים.
בחודש מאי האחרון, במהלך אחד מהמפגשים של "מסמנים את סאנסט" חשפה סטאוס כי היא נמצאת במערכת יחסים חדשה, הפעם עם אישה בשם G Flip בת 27. "לאחרונה ביליתי הרבה זמן עם מישהי שמאוד חשובה לי", אמרה סטאוס. "גם אני, בדיוק כמו כולם, הופתעתי אבל שום דבר לא באמת השתנה עבורי, אני עדיין מאוד נמשכת לאנרגיה גברית ולאנשים טובים". מקורב לשניים סיפר כי למרות שמאוד טוב להן ביחד - שתיהן רוצות דברים שונים והוסיף כי הזמרת לא מעוניינת בילדים כרגע.
בחודש ספטמבר שיתפה סטאוס את עוקביה באינסטגרם כי היא עדיין לא ויתרה על החלום להיות אמא וביקשה מהעוקבים להפסיק לשאול אותה אם היא רוצה להביא ילדים לעולם. "אני מבינה שלהיות חלק מ'מסמנים את סאנסט' מאפשר לאנשים לשאול אותי שאלות ישירות על חיי האישיים - אבל נמאס לי מהשאלה הזו". סטאוס הוסיפה כי היא רוצה להביא ילדים לעולם ובכוונתה לאמץ, אך לטובת זה היא צריכה את הפרטנר המתאים, מישהו שירצה ילדים בדיוק כמוה.
13 צפייה בגלריה
כרישל סטאוס
כרישל סטאוס
סטאוס ובת הזוג החדשה
(צילום: Gettyimages)

מאיה ונדר: הישראלית שעושה לנו כבוד

13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט מאיה ונדר
מסמנים את סאנסט מאיה ונדר
מאיה ונדר
(צילום: Gettyimages)
לידיעת הקורא קניה ווסט: הישראלים באמת מגיעים לכל מקום ואנחנו ממש מקווים שכשאתה מתרווח בספה ומחפש במה לצפות בנטפליקס - אתה נתקל בפנים היפות של מאיה ונדר, הכוכבת הישראלית של "מסמנים את סאנסט" - ונשרף מבפנים.
ונדר נולדה באילת בשנת 1982, ובילדותה התגוררה עם משפחתה במספר מדינות, בהן סינגפור, הולנד וספרד - ובשנת 2002 עזבה ונדר את ישראל ועברה להתגורר בלוס אנג'לס. בניגוד לשאר משתתפות התוכנית, ונדר מנסה לשמור על פרופיל נמוך וגם את חייה האישיים היא לא ממהרת לחשוף. למעשה, רק בשנה האחרונה חשפה את שמו של בעלה. מעריצי הריאליטי העניקו לה את הכינוי "מתווכת בלי שטויות" והיא אהובה בעיקר בזכות התוצאות המרשימות והכנות הבוטה שלה.
היא נשואה לדיוויד מילר - פרטים לגבי התאריך בו החלו לצאת או מיסדו את הקשר מעולם לא נחשפו, ולשניים יש שני ילדים משותפים - איידן ואל. בדצמבר 2021 חשפה ונדר בצעד לא אופייני, כי עברה לידה שקטה ואיבדה את בנה השלישי. "אתמול עברתי את היום הקשה ביותר בחיי. הייתה לי לידה שקטה בשבוע ה-38. תמיד שמעתי על זה אבל לא תיארתי לעצמי שאני אהיה חלק מהסטטיסטיקה. במקום ללדת תינוקת אני הולכת הביתה רק עם זיכרון", כתבה בעמוד האינסטגרם לצד תמונה של בגדים חדשים שנקנו לתינוק. "אני לא מאחלת את זה לאף אחד. מה שהתחיל כבדיקה שבועית קבועה הפך לסיוט שמעולם לא העליתי על דעתי שיקרה לי. בהתחשב בכך שאני משתפת את ההיריון שלי בתוכנית - ידעתי שאצטרך לכתוב על זה כדי להימנע מהשאלה 'מה תאריך הלידה המשוער שלך'. אתה תמיד תהיה בליבנו בייבי מייסון".
בריאיון ל-ynet שחזרה את הימים הקשים שעברה, וסיפרה: "ביום ראשון הרגשתי פחות תזוזות. הלכתי לעשות בדיקת אולטרסאונד פרטית והכול היה תקין. התינוק זז, הדופק תקין לגמרי. ביום חמישי הייתה לי הבדיקה השבועית, שבה בודקים לחץ דם, שתן, דופק וגם פתיחה, כיוון שזה היה 12 יום לפני התאריך המשוער. הרופאה לא שמעה דופק. ישר הרגשתי שמשהו לא בסדר. עשינו עוד אולטרסאונד ולצערי זה אישר את החשש הגדול שפחדתי ממנו: איבדתי את התינוק. שלוש שעות אחרי זה כבר הייתי בחדר לידה".
ונדר הוסיפה: "שמרתי על קור רוח, אני לא מעכלת את הנורא מכול. נשברתי כשראיתי את המוניטור של פעימות הלב והופיע בו רק הדופק שלי. יש לי שני ילדים, תמיד התרגשתי מהנסיעה ללדת ופתאום כל החוויה הזו נלקחה ממני. באתי ללדת תינוק מפותח לכל דבר, 3.3 קילו. לא הייתה בעיה עם חבל הטבור, אז לא הבנתי מה קרה שם".
ונדר חשפה בעבר כי עברה שתי הפלות, אך לידה שקטה, כאמור, לא חלפה לה במחשבות. "הפלות וגם אובדן היריון אלה תהליכים לא פשוטים. לוקח זמן להמשיך הלאה אבל כשההיריון מתקדם יש תחושת ביטחון שהכול בסדר. כבר מתכננים, מתארגנים, חושבים על שמות. ביהדות לא נהוג לגלות את השם עד אחרי הברית מילה, אבל מאוד אהבנו את השם מייסון".
נכון לכתיבת שורות אלה הונה האישי של ונדר מסתכם במיליון דולר. במקביל מתחזקת כוכבת הריאליטי עמוד אינסטגרם עם 1.3 מיליון עוקבים ומדי פעם גם ניתן לקבל הצצה לחייה האישיים.
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט מאיה ונדר
מסמנים את סאנסט מאיה ונדר
החליטה להתמקד במשפחה
(צילום:אינסטגרם)
בחודש יוני האחרון הודיעה ונדר כי היא עוזבת את הריאליטי ולא תמשיך לעונה השישית. "אני מאוד גאה במשפחת 'מסמנים את סאנסט' שקיבלו שתי עונות נוספות אבל החלטתי לא להמשיך עם התוכנית - וזו לא הייתה החלטה קלה", כתבה בעמוד האינסטגרם שלה. "להיות חלק מלהיט כל כך מוצלח זה מדהים ואני אסירת תודה".
ונדר הוסיפה כי כרגע כל רצונה הוא להיות בבית ולהתמקד בחיי המשפחה. "לאבד תינוק בשבוע ה-38 לאחר הפלה, זה פשוט יותר מדי. אני רק רוצה להיות בבית, עם בעלי והילדים היפים שלי שאני כל כך מעריצה".
13 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט מאיה ונדר
מסמנים את סאנסט מאיה ונדר
נפרדת מאיתנו
(צילום:אינסטגרם)