3 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
יש תאריך לחתונה? ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז
(צילום: GettyImages)
ארבע שנים וחצי עברו מאז שנחשף הרומן הסוער בין ג'ף בזוס ללורן סאנצ'ז, וכעת אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי המיליארדר ומייסד אמזון כרע ברך והציע לבת זוגו נישואים.
על פי מקורבים לזוג, בזוס הציע נישואים על סיפון היאכטה שלו, המוערכת ב-500 מיליון דולר. בתמונות הפפראצי שפורסמו ניתן להבחין די בקלות בטבעת היהלום הענקית על אצבעה של סאנצ'ז, שנראית מאושרת.
בימים אלה נמצאים השניים בעוד חופשה מנקרת עיניים, הפעם מול חופי קאן, שם הם נהנים משיט הבכורה של היאכטה של בזוס. על פי הדיווחים בזוס וסאנצ'ז טסו לאירופה במטוס פרטי ולאחר מכן עברו ליאכטה.
לטובת מי שלא עקב אחרי אחד מסיפורי האהבה-בגידה הגדולים ביותר מעבר לים נזכיר כי הכל התחיל בינואר 2019, אז הודיעו בזוס ואשתו לשעבר מקנזי כי החליטו להתגרש. השניים הוציאו הודעה מכובסת היטב וסיכמו כי הם עושים זאת בצורה חברית.
שעות ספורות לאחר אותה הודעה חברית פורסמה הסיבה האמיתית לגירושים - הרומן שניהל בזוס עם סאנצ'ז, שכנה של בני הזוג. לורן הכירה את בזוס דרך מי שהיה בעלה, סוכן הטאלנטים ההוליוודי פטריק וויטסל. סאנצ'ז ו-וויטסל גרו סמוך לביתם של הזוג בזוס וסאנצ'ז הועסקה על ידי בזוס כטייסת מסוק וצילמה עבורו צילומי אוויר.
הזוגיות של בזוס וסאנצ'ז הפכה לאחת המדוברות והמסקרנות ביותר בעולם, מה שגרם ללורן להודות כי למרות האהבה הגדולה - החסרונות מאוד ברורים. "הייתי צריכה ללמוד לא להגיד דברים מסוימים ולא לפרסם דברים מסוימים ברשתות החברתיות וזה קשה. אני אדם מאוד פתוח. אני מדברת המון ואני אוהבת לספר את כל הסודות שלי. הייתי צריכה ללמוד שאני לא יכולה לעשות את זה. זה שיעור טוב. אני צריכה להיות יותר פרטית וקצת יותר בשליטה וזה בסדר".
3 צפייה בגלריה
עושים חיים משוגעים
עושים חיים משוגעים
עושים חיים משוגעים
(צילום: Mega)
בחודש ינואר האחרון התראיינה סנצ'ז ל-Wall Street Journal ודיברה לראשונה על החיים לצידו של בזוס, אותו הגדירה כ"האדם האהוב עליה ביותר", ואמרה: "זו החוויה הכי משמעותית שחוויתי אי פעם. תמיד הייתה לי קריירה מאוד נפרדת מבן הזוג שלי, אבל עכשיו אני יכולה לעבוד ולהיות עם בן זוגי כל הזמן".
3 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
כמה עלתה הטבעת?
(צילום: GettyImages)