3 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
נפרדים. מת'יו פרי
(צילום: רויטרס)
מאז שנודע על מותו של השחקן מת'יו פרי (54) ביום שבת בלילה, הרשתות החברתיות התמלאו בהספדים שהקדישו לו חבריו ומכריו. אחד המרגשים שבהם נכתב על ידי ארוסתו לשעבר, מולי הורביץ (32), שפרסמה אמש (ב') תמונה של הכוכב עומד עם גבו אל המצלמה ומשקיף אל הנוף המושלג, ולצידה כתבה: "הוא היה אוהב את העובדה שהעולם מדבר על כמה מוכשר הוא היה. והוא באמת היה מאוד מוכשר.
"לקראת האיחוד של 'חברים', צפינו ביחד בפרקים מהסדרה. 'הייתי ממש טוב! רואה מה עשיתי שם?'. החזרנו להתחלה ובחנו סצנות. הכבוד וההערכה שלנו להומור היה משהו שחיבר בינינו. להיות איתו בזמן שהוא גילה מחדש את הגאונות שלו, היה רגע קסום".
לצד הרגעים הטובים, הורביץ מספרת שחוותה לצדו גם זמנים קשים יותר: "אבל כמובן שהכרתי את האדם ההוא גם בצורה שונה לחלוטין. למרות שאהבתי אותו יותר ממה שניתן לתאר, הוא היה מתוסבך וגרם לכאב שלא ידעתי לפני כן. לאף אחד בחיי הבוגרים לא הייתה עליי השפעה כפי שהייתה למת'יו לנגפורד פרי. אני אסירת תודה על כך, על כל מה שלמדתי ממערכת היחסים שלנו. מאטי, אני מרגישה הקלה על כך שאתה שליו עכשיו".
הורוביץ גם מפצירה בכל מי שאהוביהם מתמודדים עם התמכרויות שונות, לפנות לארגוני הסיוע.
השניים הפכו לזוג בשנת 2018 והתארסו כשנתיים לאחר מכן. כחצי שנה לאחר מכן נודע שנפרדו. פרי הגיב על כך לאתר People ואמר: "לפעמים דברים לא מסתדרים וזה אחד מהם. אני מאחל למולי כל טוב".
3 צפייה בגלריה
מולי הורביץ
מולי הורביץ
מולי הורביץ
(צילום: אינסטגרם)
אתמול גם הגיבו למותו שחקני "חברים", ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו, קורטני קוקס, מאט לה-בלאנק ודיוויד שווימר, בהצהרה משותפת בה נאמר: "כולנו שבורים כל כך מאובדנו של מת'יו. היינו יותר מסתם חברים לצוות - אנחנו משפחה. יש כל כך הרבה מה לומר, אבל כרגע אנחנו רוצים לקחת רגע להתאבל ולעכל את האובדן הבלתי נתפס הזה. עם הזמן נגיד יותר, ככל שנוכל. לעת עתה, המחשבות והאהבה שלנו מופנות למשפחתו של מאטי, חבריו וכל מי שאהב אותו ברחבי העולם".
פרי התמודד במשך קרוב לארבעה עשורים עם התמכרויות לאלכוהול ומשככי כאבים ושהה פעמים רבות במכוני גמילה. באוטוביוגרפיה שהוציא בשנה שעברה סיפר ששימוש יתר בכדורים גרם לפגיעה חמורה במעי הגס שלו, שכמעט הביאה למותו בשנת 2018. הוא אף הודה: "אם הייתי מת, אנשים אולי היו המומים אבל לא מופתעים".
כאמור, ביום שבת הוא הלך לעולמו לאחר שטבע בג'קוזי בביתו שבלוס אנג'לס. הרשויות הודיעו שנתיחת גופתו הסתיימה וכעת ממתינים לתוצאותיה. עוד נאמר כי בזירת המוות לא נמצאו סמים ואין חשד לעבירה פלילית.
3 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
מת'יו פרי
(צילום: AP)