4 צפייה בגלריה
פיט דייוידסון
פיט דייוידסון
בריאות הגוף והנפש. פיט דייוידסון
(צילום: Gettyimage)
פיט דייוידסון התאשפז במוסד לבריאות נפש, כך חשפו אמש (ד') מקרובים לקומיקאי לאתר Page Six. על פי הדיווחים, כוכב "סאטרדיי נייט לייב" מאושפז בפנסילבניה, במוסד בו אושפז גם חברו הטוב ג'ון מולאני בעקבות התמכרות לסמים ואלכוהול. "פיט הולך באופן קבוע למוסד גמילה על מנת לקחת הפסקה עבור הנפש - וזה מה שקרה גם הפעם", סיפר המקורב.
אשפוזו של דייוידסון מגיע שבועות ספורים לאחר תאונה שעשה, כשנכנס עם הרכב בתוך בית בבוורלי הילס. לטענתו של הקומיקאי הוא איבד שליטה על הרכב ומקורות במשטרה סיפרו לאתר TMZ כי הם לא סבורים שהסיבה לתאונה היא אלכוהול או סמים. "כל מי שמכיר את פיט יודע שהוא תמיד יתגבר על הכל ותמיד ייגש לקבל עזרה כשהוא יודע שהוא צריך את זה", מסר חבר של השחקן. "יש לו הרבה אנשים לצידו שתומכים בו, אוהבים אותו וגאים בו".
4 צפייה בגלריה
פיט דיווידסון
פיט דיווידסון
שמור על עצמך, נשמה
(צילום: Mega)
נציין כי זו לא הפעם הראשונה (או השנייה, וכן הלאה) שדייוידסון מתאשפז במוסד לבריאות נפש. אביו, שהיה כבאי במחלקת הכבאות של העיר ניו יורק, נהרג בעת מילוי תפקידו בפיגועי ה-11 בספטמבר, מאורע שהשפיע רבות על חייו של פיט. "התאשפזתי שוב ושוב במוסדות לבריאות נפש מאז שהייתי בן תשע", סיפר בריאיון ל"וראייטי" בשנת 2018. "ניסיתי להטביע את עצמי בבריכה כשהייתי בכיתה ד' או ה'. ניסיתי לתקוע את הראש בשלב הכי נמוך של הסולם כדי שלא אוכל לקום אבל הייתי רזה מדי והראש שלי קטן".
נוסף על הקשיים הנפשיים איתם נאלץ להתמודד, הקומיקאי מכור לסמים כבר שנים רבות. בשנת 2017 חשף כי לראשונה בחייו, אחרי קרוב לשמונה שנים, הוא נקי מסמים, ובפוסט שהעלה לרשתות החברתיות כתב: "הפסקתי עם הסמים ואני שמח ופיכח לראשונה מזה שמונה שנים. זה לא היה קל אבל יש לי חברה נהדרת, חברים טובים ואני איש בר מזל". דייוידסון הוסיף כי הסם היחיד שהוא ממשיך לצרוך זה גראס, הדבר היחיד שעוזר לו להתמודד עם הכאבים הנגרמים לו כתוצאה מהתמודדות עם מחלת הקרוהן שממנה הוא סובל.
בשנת 2018 ולאחר שנפרד מארוסתו דאז, הזמרת אריאנה גרנדה, דייוידסון פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ורמז כי ברצונו לשים קץ לחייו ."אני באמת לא רוצה לחיות על כדור הארץ יותר. אני עושה כל מה שאני יכול כדי להישאר, אבל אין לי מושג כמה זמן אצליח להחזיק מעמד. כל מה שתמיד ניסיתי לעשות זה לעזור לאנשים. תזכרו שאמרתי לכם".
4 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
הפרידה ששברה אותו. עם אריאנה גרנדה
(צילום: Nicholas Hunt/GettyImages)
כמו כן, בחודש אוגוסט האחרון ולאחר הפרידה מקים קרדשיאן דייוידסון, קניה ווסט "חגג" את הפרידה של השניים עם ידיעה מפוברקת על מותו של דייוידסון, דבר שגרם לו להתמוטטות ולגשת לקבל עזרה. "היחס השלילי שמגיע מכיוונו של קניה והתעלולים שלו הם טריגר עבור פיט והוא נאלץ לפנות לקבל עזרה. פיט אינו מתחרט על ההיכרות עם קים ורוצה להבהיר שקים תמכה בו לאורך כל מערכת היחסים שלהם והוא בסך הכל רוצה להמשיך הלאה ולהתמקד בקריירה שלו".
4 צפייה בגלריה
מט גאלה
מט גאלה
מקווים שקים מתעניינת בשלומך
(צילום: Gettyimage)