4 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
מרגש. כריסי טייגן, ג'ון לג'נד והבייבי הקטן
(צילום: אינסטגרם)
בשורות מפתיעות מעבר לים: כריסי טייגן ובעלה ג'ון לג'נד הביאו לעולם את בנם הרביעי, וורן אלכסנדר סטפנס, בעזרת אם פונדקאית, כך חשפה הכוכבת הערב (ד') ברשתות החברתיות.
בפוסט שפרסמה באינסטגרם סיפרה טייגן כי בנם הרביעי נולד ב-19 ביוני ואת שמו העניקו לו על שמה של האם הפונדקאית שנשאה אותו. "מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד רציתי ארבעה ילדים. היו לי ארבע בובות שתמיד היו בזרועותיי. היינו ישנים יחד כל לילה, כל אחת קיבלה את אותה כמות נשיקות כדי שאחרת לא תקנא", כתבה.
טייגן לא שכחה להתייחס לבנה ג'ק, שנולד באוקטובר 2020 בלידה שקטה. "אחרי שאיבדתי את ג'ק לא חשבתי שאוכל לשאת עוד תינוקות בעצמי. למען האמת, אני חסמתי הרבה מצורות החשיבה שלי במהלך התקופה הזו, אבל יש לי זיכרון אחד ברור - שהייתי מוקפת באנשים שרצו לוודא שלא אעבור שוב את האובדן ואת הכאב הזה. בשנת 2021 הגענו לסוכנות פונדקאות כשהתוכנית הייתה לברר לגבי שתי פונדקאיות, שכל אחת תביא לנו ילד או ילדה בריאים. קצת כמו תאומים. בשלב מסוים, בתחילת מסע הפונדקאות שלנו, יצאתי מטיפול ואמרתי לג'ון שאני רוצה לנסות להיכנס להיריון - רק עוד פעם אחת. גם אם זה לא יעבוד נהיה בסדר, כבר ראינו את הגרוע מכל. הבטחתי לו שאני אהיה בסדר, לא משנה מה יקרה. אני זוכרת שאמרתי לו שאני לא יכולה להמשיך לתהות כל חיי אם הייתי צריכה לנסות שוב".
4 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
אין מתיקות כזו
(צילום: אינסטגרם)
טייגן המשיכה: "התחלנו מחדש את כל תהליך ההפריה החוץ-גופית, אותו תהליך שנתן לנו את לונה ומיילו היפים שלנו. הכנו עוברים חדשים וכל כך שמחנו לגלות שזה עבד. הייתי בהיריון עם הילדה הקטנה שלנו, אסתי. בסביבות הזמן הזה פגשנו את הפונדקאית הכי מדהימה, אוהבת ומלאת חמלה שהיינו יכולים לדמיין, אלכסנדרה. ידעתי שהיא מתאימה לנו ברגע שדיברנו איתה. כל המשאלות והחלומות שלנו התאימו. רציתי להיות חברה שלה, רציתי שהילדים שלנו ישחקו יחד, רציתי ארוחת ערב משותפת, רציתי להניח את הראש שלי על הבטן שלה ולהרגיש את הבעיטות".
כריסי סיפרה כי הניסיון הראשון לא צלח והוסיפה כי לעולם לא תשכח כמה אלכסנדרה נלחמה כדי להתכונן לניסיון השני. "היא ויתרה על הגוף שלה, עברה ניתוחים. המחיר הנפשי שנדרש כדי לעבור את זה בשביל עצמך, הרבה פחות כבד מאשר לעבור את זה בשביל אחרים. לא רצינו לזרז את התהליך, לקחנו נשימה והיינו סבלניים. אני נהניתי מהשליש הראשון של ההיריון שלי, כמובן עם קצת פחד שלא שונה מכל זוג מצפה אחר. כשהגענו לחלק הבטוח של ההיריון שלי שמחנו לגלות שאלכסנדרה נכנסה להיריון עם ילד קטן. הילד שלנו. דקות ספורות לפני חצות, ב-19 ביוני, זכיתי לחזות באישה הכי יפה, חברה שלי, הפונדקאית שלנו, יולדת בתוך קצת כאוס אבל עם כוח ואהבה.
"אנחנו רוצים להודות לך על המתנה המדהימה הזו שהענקת לנו, אלכסנדרה. ואנחנו כל כך שמחים לספר לעולם שהוא כאן, עם שם שמחובר אלייך לנצח. הלב שלנו והבית שלנו מלאים באופן רשמי, ולג'ק שלנו - אנחנו יודעים שנשיקות המלאכים הן ממך".
4 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
טייגן והאם הפונדקאית, אלכסנדרה
(צילום: אינסטגרם)
בחודש ינואר האחרון ילדה טייגן את בתם אסתי, כשנתיים לאחר שאיבדה את בנה ג'ק. מי שהכריז על הבשורה היה לג'נד, שלא התאפק במהלך הופעה שלו, וסיפר שהיה לצד אשתו שעות רבות בבית החולים.
4 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
עם בתה התינוקת אסתי
(צילום: אינסטגרם)