5 צפייה בגלריה
אבריל לאבין טייגה
אבריל לאבין טייגה
זוג חדש בהוליווד. אבריל לאבין וטייגה
(צילום: Gettyimages)
שבועות ספורים לאחר שביטלה את האירוסים - בסמוך (מאוד) לשמועות על הרומן החדש - הזמרת אבריל לאבין (38) והראפר טייגה (33) מאשרים את הזוגיות. שמועות לגבי השניים החלו לצוץ בחודש פברואר האחרון אך בזמן שמטעמו של מי שהיה אז ארוסה של לאבין, הזמר מוד סאן, הכחישו את הפרידה - הקשר בין לאבין לטייגה הלך והתהדק וההוכחות לפניכם.
אמש (ב') הגיעה לאבין יחד עם טייגה למסיבה של האנטר שייפר Mugler x בשבוע האופנה בפריז. השניים, שממש לא חישבנו למצלמות הרבות שהיו שם, נראו צמודים מאוד ובאיזשהו שלב הצמידו שפתיים ובכך שמו קץ לשמועות.
5 צפייה בגלריה
אבריל לאבין טייגה
אבריל לאבין טייגה
והחבר המאושר ברקע מה איתו?
(צילום: Gettyimages)
זו כמובן לא הייתה הפעם הראשונה שהשניים נצפו יחד. תחילה היה זה כשהם הגיעו יחד למסעדת "נובו" בלוס אנג'לס ולאחר מכן המשיכו "לתדלק" את השמועות כשהגיעו יחד למסיבה של ליאונרדו דיקפריו במסעדת "קוקו".
5 צפייה בגלריה
אבריל לאבין טייגה
אבריל לאבין טייגה
בהחלט זוגיות מעניינת
(צילום: Gettyimages)
לטובת מי שלא עקב נזכיר כי בחודש פברואר האחרון ועשרה חודשים בלבד לאחר שהתארסו, לאבין ובן זוגה לשעבר, הזמר מוד סאן, נפרדו. "אבריל ומוד סאן נפרדו וחזרו מספר פעמים בחודשיים האחרונים אבל הם כבר לא יחד כזוג", אישר מקורב לשניים למגזין People, בזמן שמטעמו של הזמר המשיכו להכחיש. "הם היו יחד ועדיין מאורסים עד לפני שלושה ימים, כשמוד סאן יצא לסיבוב ההופעות שלו. אם משהו השתנה אלה חדשות גם עבורו", מסר נציגו של הזמר.
לאבין ומוד החלו לצאת בינואר 2021, כשעבדו יחד על השיר FLAMES. בהמשך מוד סאן ליווה את הזמרת גם באלבומה האחרון Love Sux. נציין שחודשים ספורים לאחר שהשניים נפגשו, הזמר כבר הפגין רצינות וקעקע את שמה על צווארו. "ידעתי שיש לנו חיבור חזק מאוד מהשבוע הראשון שעבדנו יחד", סיפר מוד בעבר.
5 צפייה בגלריה
אבריל לאבין מוד סאן
אבריל לאבין מוד סאן
היו היה ארוס. לאבין וסאן מוד
(צילום: Gettyimage)
כמובן שעם כל הכבוד ללאבין, היא לא היחידה שקומפליקיייטד (הבנתם מה עשינו פה, נכון?). עברו הרומנטי של טייגה כולל שמות גדולים בהם איגי אזליה וקיילי ג'נר, אך הזוגיות שבאמת סיבכה את חייו של הראפר הייתה עם בלאק צ'יינה, איתה הוא הביא ילד לעולם. השניים החלו לצאת יחד בשנת 2011, תשעה חודשים לאחר מכן נולד בנם קינג קיירו - אבל הדרמות ממשיכות להתרחש.
בדיוק לפני שנה, במרץ 2022, האשימה צ'יינה את טייגה ורוב קרדשיאן (שגם ממנו יש לה בת, דרים) כי הם לא משלמים לה מזונות. צ'יינה טענה כי נאלצה למכור שלוש מהמכוניות שלה כדי להתקיים, אך טייגה ורוב מיהרו להגיב. "אני משלם 40 אלף דולר בשנה עבור בית הספר והבן שלי נמצא איתי משני עד שבת. למה שאשלם מזונות?". נקווה שעם לאבין הכל יהיה פשוט יותר.
5 צפייה בגלריה
שיהיה בהצלחה!
שיהיה בהצלחה!
שיהיה בהצלחה!
(צילום: GettyImages)