2 צפייה בגלריה
אבריל לאבין מוד סאן
אבריל לאבין מוד סאן
זה נגמר או לא? אבריל לאבין ומוד סאן
(צילום: Gettyimage)
עשרה חודשים לאחר שהתארסו, אבריל לאבין (38) ובן זוגה, הזמר מוד סאן (35), נפרדו - כך פורסם אמש (ג') באתרים מעבר לים. הדיווחים על הפרידה הגיעו שעות ספורות לאחר שתמונות פפראצי מפתיעות שתיעדו את לאבין מבלה עם טייגה, האקס של קיילי ג'נר, פורסמו באתרי הרכילות בעולם.
"אבריל ומוד סאן נפרדו וחזרו מספר פעמים בחודשיים האחרונים אבל הם כבר לא יחד כזוג", אישר מקורב לשניים למגזין People. הפעם האחרונה שהם נראו יחד הייתה בחגיגות שלפני הגראמי בתחילת החודש.
לאבין לא אישרה את הדיווחים ונראה שמטעמו של מוד סאן לא בהכרח יודעים על הפרידה. "הם היו יחד ועדיין מאורסים עד לפני שלושה ימים, כשמוד סאן יצא לסיבוב ההופעות שלו. אם משהו השתנה אלה חדשות גם עבורו", מסר נציגו של הזמר.
כאמור, הדיווחים על הפרידה הגיעו שעות ספורות לאחר שפורסמו תמונות הפפראצי של לאבין וטייגה, שסעדו יחד במסעדת "נובו" ולאחר מכן צעדו מחובקים. בזמן שברחבי העולם מנסים להבין האם מדובר ברומן חדש, מקורביה של לאבין מכחישים. "אבריל וטייגה הם חברים טובים ותו לא. לא היה שום צד שלישי המעורב בפרידה".
הרומן בין לאבין למוד סאן החל בינואר 2021, כשהשניים עבדו יחד על השיר FLAMES. בהמשך מוד סאן ליווה את הזמרת גם באלבומה האחרון Love Sux. נספר רק שחודשים ספורים לאחר שהשניים נפגשו, הזמר כבר הפגין רצינות וקעקע את שמה על צווארו.
זמן קצת לאחר האירוסים התראיינה הזמרת למגזין People, שם היא הייתה קצת יותר רגשנית: "זו הייתה ההצעה הכי מושלמת ורומנטית שיכולתי לבקש. היינו בפריז על סירה בנהר הסיין והיה איתנו נגן כינור, שמפניה ושושנים. זה הרגיש כאילו הזמן עצר מלכת, היינו רק שנינו".
בריאיון שהעניק לאחרונה מוד סאן לחדשות E מוקדם יותר החודש התראיין מוד סאן לחדשות E והשתפך על הזוגיות עם לאבין. "בצאתי בת זוג לעבור איתה את כל הכאוס שיש במהלך החיים. מצאתי את האישה הזו. אני עם אישה בוגרת ואמיתית שעברה הכל בחיים והיא הופכת אותי לאדם טוב יותר".
2 צפייה בגלריה
אבריל לאבין מוד סאן
אבריל לאבין מוד סאן
מבולבלים? גם אנחנו
(צילום: Gettyimage)