5 צפייה בגלריה
אלכסה ניקולס
אלכסה ניקולס
אלכסה ניקולס
(צילום: אינסטגרם)
כוכבת "זואי 101", אלכסה ניקולס (31), מאשימה את השחקן ג'ונה היל (39) בטענה כי הטריד אותה מינית כשהייתה בת 16 והוא היה בן 24. דבריה של ניקולס מגיעים ימים ספורים לאחר שבת זוגו לשעבר של השחקן, שרה בריידי, האשימה אותו בהתעללות נפשית.
ניקולס בחרה לשתף את הסיפור שלה בסדרת ציוצים בטוויטר, וכתבה: "אחרי שקראתי את הפוסט מעורר ההערצה של שרה בריידי על ג'ונה היל, אני רק חייבת לומר שכשהייתי בת 16 הוזמנתי למסיבה בביתו של ג'סטין לונג, שגר אז עם ג'ונתן טוגו. ג'ונה היל הגיע מתישהו וכולנו היינו די שיכורים מכיוון שהם השקו אותנו, הקטינים, בהמון אלכוהול. נראה שג'ונה שם עליי עין כי בשלב מסוים רציתי סיגריה והוא אמר שיש לו ברכב, שממש בחוץ. הוא לא רצה ללכת לבד והם כולם היו מודעים לזה שאני בת 16".
5 צפייה בגלריה
אלכסה ניקולס
אלכסה ניקולס
חוותה טראומה. ניקולס
(צילום: Michael Buckner/Getty Images)
עוד הוסיפה השחקנית: "בטחתי בו, יצאנו החוצה והוא לקח את הסיגריות שהיו במושב הקדמי של הרכב שלו וצעדנו חזרה. ג'ונה לא הציע לי סיגריה וזה היה נראה לי מוזר ואז כשהגענו לדלת ביקשתי ממנו והוא לא אמר דבר - פשוט הצמיד אותי לדלת ודחף את הלשון שלו לתוך הפה שלי. הייתי כל כך מזועזעת שדחפתי אותו ממני וברחתי פנימה".
ניקולס לא חסכה בהאשמות גם כלפי חברו של היל, השחקן ג'סטין לונג, וצייצה: "למה לעזאזל הזמנתם ילדים לדירה שלכם בשעה כל כך מאוחרת? ג'סטין, ידעת שהחבר שלך תקף קטין מתחת לקורת הגג שלך. אתה נתת לזה לקרות. אני מקווה שאתה מתחרט על זה. הייתי בת 16 וג'ונה היל היה בן 24. זה לא בסדר. עברתי טראומה מגברים בהוליווד, דברים צריכים להשתנות".
נציין כי היל הכחיש את כל ההאשמות של ניקולס בפני "דיילי מייל" ואילו הדובר של לונג מסר כי השחקן לא ידע על כך דבר. "זו הפעם הראשונה שג'סטין שומע על המקרה הזה שקרה לכאורה לפני כמעט שני עשורים. ג'סטין תומך בכל קורבנות של כל התעללות, העובדה הפשוטה היא שלא היה לו שום מושג לגבי מה שקרה או לא קרה לגברת ניקולס".
5 צפייה בגלריה
ג'סטין לונג ג'ונה היל
ג'סטין לונג ג'ונה היל
קרה תחת קורת הגג שלו. היל וג'סטין לונג
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)
כאמור, ההאשמות של ניקולס הגיעו ימים ספורים לאחר שבריידי, גולשת במקצועה ומי שהייתה בת זוגו של היל בשנת 2021, האשימה את הכוכב בהתעללות נפשית - וגם סיפקה צילומי מסך של התכתבויות ביניהם כהוכחה. "פשוט ולעניין: אם את צריכה לגלוש עם גברים, להיות מיודדת עם גברים באופן לא הולם וחסר גבולות, לדגמן, לפרסם תמונות של עצמך בבגד ים, לפרסם תמונות מיניות, להיות מיודדת עם נשים לא יציבות מהעבר הפרוע והלא רחוק שלך – אני לא בן הזוג שמתאים לך", כתב לה השחקן, והוסיף: "אם הדברים האלה משמחים אותך, אני תומך בכך ולא יהיו רגשות טינה. אלו התנאים שלי לזוגיות רומנטית, והם מבוססים על הדרכים שבהם המעשים שלך פגעו באמון שלנו".
בריידי הוסיפה כי השניים הלכו לטיפול זוגי ושהמטפלת צידדה דווקא בהיל וייעצה לה פשוט להחליט על מילה בטוחה – "אננס", שבה תשתמש ברגע שהיל יתחיל לצעוק עליה. היל מצידו דווקא חש שהמטפלת לוקחת את הצד של בריידי וכתב: "אני אוהב את זה שהמטפלת שלך חושבת שאני גרוע. אני חד משמעית החבר הכי טוב בעולם".
5 צפייה בגלריה
ג'ונה היל שרה בריידי
ג'ונה היל שרה בריידי
עם בת הזוג לשעבר שרה בריידי
(צילום: אינסטגרם)
ההאשמות של בריידי כלפי היל הגיעו פחות מחודש לאחר שנודע כי היל ובת זוגו הנוכחית, אוליביה מילר, הביאו לעולם את ילדם הבכור, ובסטורי שעלה באינסטגרם הסבירה כי בחרה לשתף בהתעללות שעברה עכשיו - מתוך כבוד כלפי בת זוגו של היל שהייתה בהיריון. "לא רציתי שהיא (מילר) תצטרך לראות את זה בזמן שהיא בהיריון מכיוון שלא ידעתי מה זה יגרום לה ולתינוק שלה - פיזית". בריידי הוסיפה ואמרה כי היא יודעת שהתזמון שלה עשוי להיראות רע אבל היא מקווה שמילר ראתה את הפוסטים שלה ושזה מה שיעזור לה לקבל החלטה מושכלת לגבי איך היא רוצה לדאוג לה ולתינוק שלה. "אני מקווה שהיא תקבל לפחות חלק מצילומי המסך האלה איכשהו - אולי דרך חברים שלו שאני יודעת שהם אנשים טובים ושהם יעשו מאמץ לשמור עליה".
בריידי סיכמה: "אם יש דבר אחד שאני מאחלת לו, זה שיהיה מוקף בגברים פמיניסטיים שילמדו אותו להתפתח בדרכים שבהן הוא טען שהוא מעוניין ללכת. בן זוג שמתעלל נפשית הוא לא בהכרח אדם נוראי (ובדרך כלל זה נובע מטראומות אישיות שלו). אבל זה גם לא אומר שזה בסדר".
5 צפייה בגלריה
ג'ונה היל
ג'ונה היל
ג'ונה היל
(צילום: GettyImages)