2 צפייה בגלריה
אריאל ווינטר
אריאל ווינטר
אריאל ווינטר, רייצ'ל בילסון ואוליביה אלן
(צילום מסך)
השחקנית אריאל ווינטר ("משפחה מודרנית") התארחה בפודקאסט Broad Ideas לצידן של רייצ'ל בילסון ואוליביה אלן והשיחה מהר מאוד גלשה מלדבר על אחד משלושת הכלבים שלה שסובל מהתקפי חרדה ונוטל תרופות - אליה, ועל החרדות איתן היא מתמודדת ועל הכדורים שהיא נטלה במהלך השנים. "גם אני נוטלת המון תרופות", אמרה, ואלן חיזקה אותה. "אני אוהבת שהרגע יצאת עם זה ואת פתוחה וכנה לגבי זה".
ווינטר בת ה-25 אמרה למארחות הפודקאסט שהיא לא רוצה להיות כאן ולהעמיד פנים שהיא לא צריכה עזרה. "למה לי להיות כאן ולהעמיד פנים כלפי חוץ שאני יכולה לחיות את חיי בסדר גמור בלי אותן תרופות - כשאני לא יכולה, בדיוק כמו כל כך הרבה אנשים שאני מכירה שגם לא יכולים".
במהלך השיחה הכנה שיתפה ווינטר כי החלה טיפול נפשי כבר שהייתה בת -15 והטיפול התרופתי הגיע שנה לאחר מכן. "זה היה מסע קשה מאוד למצוא את הכדורים הנכונים, זה לקח ממש הרבה זמן". ווינטר הוסיפה כי תחילה קיבלה תרופה שגרמה לה להרגיש טוב יותר אך במקביל הובילה לעלייה של 20-30 ק"ג במשקלה. "כל מה שניסיתי לעשות כדי להוריד את זה - לא עזר". השחקנית הוסיפה כי לאחר התיכון החליטה לחפש תרופה אחרת שאולי תגרום לה להרגיש קצת יותר טוב מאשר "סתם בסדר". "זה אף פעם לא היה בגלל המשקל. אני מעדיפה להרגיש טוב מאשר להרגיש רזה במיוחד".
החיפוש אחר תרופות חדשות שיעזרו לה היה משימה לא פשוטה עבור ווינטר: "מצאתי שילוב שעבורי עבד מצוין ביחד. בהתחלה לא הרגשתי בנוח לקחת יותר מתרופה אחת אבל בסופו של דבר אמרתי לעצמי ש'מה שלא יהיה - אני מרגישה יותר טוב עכשיו' וזה מה שזה, ואם אני צריכה לקחת שני סוגי כדורים כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי זה בסדר".
בארבע השנים האחרונות ווינטר נמצאת בטיפול נפשי - שעתיים בשבוע. "אני מעדיפה לקחת את הזמן ולהתרפא עכשיו במקום לחכות", אמרה - והוסיפה כי היא יודעת שטיפול נפשי נחשב בימינו למותרות וחלק מהאנשים לא יכולים להרשות זאת לעצמם - אך עודדה את המאזינים לקחת את הזמן שנדרש כדי לרפא את הנפש.
2 צפייה בגלריה
אריאל ווינטר
אריאל ווינטר
אריאל ווינטר
(צילום מסך)
נזכיר כי הופעתה הראשונה של ווינטר בטלוויזיה הייתה כשמלאו לה שש, והיא לוהקה לפרסומת של חברת "קול וויפ". לאחר הפרסומת השתפה כשחקנית אורחת בסדרות נוספות בהן ER ו"בונז", לוהקה לסדרה Listen Up אך הפריצה הגדולה הייתה כשמלאו לה 11, בדמותה של האחות החכמה והחנונית אלכס דאנפי בסדרה המצליחה "משפחה מודרנית".
אמה של ווינטר, קמילה, זיהתה את הפוטנציאל - בעיקר הכלכלי - של בתה ולדבריה של אריאל, מהרגע שהתפרסמה דאגה אמה להלביש אותה בבגדים חושפניים שלא מתאימים לגילה. "כשהייתי בת 12 נראיתי כמו בת 24", סיפרה וינטר בריאיון ל"הוליווד ריפורטר". "אמא שלי הלבישה אותי בחצאיות מיני מוגזמות ושמלות חושפניות וקטנות שלא ראיתם מעולם". בגיל 15 השתחררה השחקנית משליטת אימה.