אחרי שבועות ארוכים של שמועות בדבר רומן המתפתח בין כוכב הקולנוע בראדלי קופר (49) לדוגמנית העל ג'יג'י חדיד (28) - ההוכחות מתחילות להגיע.
בסוף השבוע האחרון צלמי הפפראצי תפסו את חדיד וקופר מטיילים ברחובות ניו יורק עם חיוכים ענקיים מרוחים על פניהם. "ג'יג'י ובראדלי מאוהבים לגמרי", אישר מקורב לשניים ל-Entertainment Tonight. "הקשר שלהם ממשיך לפרוח והם מאוד רציניים. כולם מסביבם רואים עד כמה טוב להם. יש להם מערכת יחסים קלילה, מהנה ומאוד רגילה".
עוד הוסיף אותו מקורב רכלן כי שתי המשפחות, גם של ג'יג'י וגם של בראדלי, "מעריצות זו את זו ומאושרות מהזוגיות של השניים".
חבר אחר של הזוג מיהר לשתף גם כן במידע המועט שיש ברשותו, וסיפר כי "ג'יג'י ובראדלי נהנים משיחות על משפחה, חברים, על הורות ועל החיים - הציבוריים והפרטיים. יש להם את אותו ההומור וזה מחבר אותם בצורה עמוקה".
במקביל לשמחה השוררת במשפחות, מי שפחות מרוצה מהרומן הנרקם הוא האקס המיתולוגי ואבי בתה של חדיד, זאיין מאליק. "הוא ממש לא מקבל את מערכת היחסים שלהם ולעולם לא יקבל", סיפר מקורב יודע דבר.
חדיד ומאליק ניהלו רומן ארוך שנים - לסירוגין, בין 2015 ל-2021. בספטמבר 2020 הביאו השניים לעולם את קאי (3) בתם הבכורה, אך נפרדו זמן קצר לאחר מכן בעקבות עימות אלים בין מאליק לאמה של ג'יג'י, יולנדה חדיד.
לקופר יש בת, ליאה, מהזוגיות הקודמת עם הדוגמנית אירינה שייק.
2 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
עדיין לא סלחנו לך. חדיד
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
בראדלי קופר
בראדלי קופר
פייר, ציפינו ממך ליותר. בראדלי קופר
(צילום: Nathan Howard/AP)