2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט מת'יו הילי
טיילור סוויפט מת'יו הילי
תם ונשלם. טיילור סוויפט ומת'יו הילי
(צילום: Backgrid)
פחות מחודשיים לאחר שהחלו לצאת, טיילור סוויפט וסולן להקת The 1975 מת'יו הילי, נפרדו - כך פורסם אמש (ב') באתרים מעבר לים. מקורב לזמרת אישר את הפרידה לאתר TMZ וציין כי "טיילור שוב רווקה".
במאי האחרון, חודש בלבד לאחר שסוויפט נפרדה מבן זוגה בשש השנים האחרונות ג׳ו אלווין, אתר הרכילות Page Six חשף כי היא בתחילתה של זוגיות חדשה, הפעם עם הילי.
מקור יודע דבר סיפר לאתר The Sun שהשניים ״מאוהבים עד מעל הראש״, למרות שהם יוצאים רק שבועות ספורים. ״הקשר שלהם ממש בתחילתו אבל זה מרגיש נכון״, אמר המקור וסיפר: ״הם יצאו ביחד למשך תקופה קצרה מאוד לפני 10 שנים אבל זה לא עבד״.
לפני מספר שבועות מקורב לזמרת סיפר למגזין People כי למרות שסוויפט "מרוכזת מאוד בסיבוב ההופעות שלה, היא נהנית לבלות עם מת'יו כשיש לה את האפשרות".
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט מת'יו הילי
טיילור סוויפט מת'יו הילי
לא עבד ביניהם גם הפעם
(צילום: Backgrid)
נציין כי במקרה או שלא, הפרידה של השניים התרחשה ימים ספורים לאחר שהילי צולם כשהוא מנשק את אחד המאבטחים במהלך הופעה של להקתו בדנמרק בסוף השבוע האחרון.
בזמן שהיה על הבמה, הילי התכופף אל המאבטח שעמד בסמוך לה ונשק לו על פיו לקול תשואות הקהל, שלא ידע את נפשו מההתרגשות וההלם. האם זה מה שעצבן את טיי טיי? כנראה שאת התשובה לכך נגלה בלהיט הבא שהיא תוציא. נעדכן!