15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר ריס וויתרספון
אשטון קוצ'ר ריס וויתרספון
הכי דחלילים. אשטון קוצ'ר וריס ווית'רספון
(צילום: Gettyimages)
אשטון קוצ'ר וריס ווית'רספון מקדמים בשבוע האחרון את סרטם החדש, "אצלך או אצלי", שיצא לאוויר הנטפליקס בסוף השבוע הקרוב. השניים, בדיוק כמצופה מהם, הצטלמו יחד על לא מעט שטיחים אדומים ופיזרו חיוכים למצלמות - אך כנראה שלא הצליחו "למכור" את הכימיה ביניהם. מי שהתקשתה להתעלם מהסיטואציה היא מילה קוניס, אשתו של קוצ'ר, שכהרגלה - לא פספסה את ההזדמנות לצחוק על בעלה וכתבה לווית'רספון: "אתם נראים כל כך מביכים יחד על השטיח האדום".
קוניס לא טעתה והשניים באמת נראו נבוכים בפרמיירות (ברמה שאם לא היינו יודעים יותר טוב, היינו חושדים שיש שם משהו). "אני מכירה את מילה הרבה יותר טוב", ניסתה ווית'רספון להסביר. "אני חברה טובה יותר שלה כי אנחנו מכירות הרבה מאוד זמן". נגיד. כך או כך, היא ביקשה להבהיר כי על הסט הכימיה ביניהם הייתה הרבה יותר מוצלחת: "הוא כל כך מקצועי והוא הבחור הכי מצחיק, הוא כזה טמבל! היה לנו כל כך כיף ובכל פעם שהוא לבש תלבושת מצחיקה סימסתי למילה ושאלתי אותה מה הוא לובש".
הזוגיות של קוניס וקוצ'ר היא אחת הנדירות בהוליווד - הם נוטים להתרחק מאירועים מתוקשרים ואפשר לראות אותם בעיקר בתמונות פפראצי, מבלים עם הילדים שלהם וואיט איזבל ודימיטרי. הם הכירו על סט הסדרה "מופע שנות ה-70" והוא אפילו היה הנשיקה הראשונה שלה. במקרה או שלא, קוצ'ר חוגג היום (ג') את יום הולדתו ה-45 וזה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו:
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
ברכות! אשטון קוצ'ר
(צילום: Gettyimages)
כריסטופר אשטון קוצ'ר נולד בפברואר 1978 באיווה שבארצות הברית ללארי ודיאן קוצ'ר, עובדי מפעל. יש לו אחות גדולה בשם טאושה ואח תאום בשם מייקל, שנולד עם שיתוק מוחין. נחזור אליו בהמשך. קוצ'ר השתתף בתחרויות יופי שונות, הפסיד בתחרות דוגמנות לשחקן ג'וש דוהאמל ואיך לא, הוחתם בסוכנות וכיכב בפרסומות שונות - החל מפיצה האט ועד למותג קלווין קליין.
הפריצה הגדולה שלו הגיעה בסוף שנות ה-90, כשלוהק לדמותו של מייקל קלסו בסדרה "מופע שנות ה-70", ששודרה עד שנת 2006 וכמובן ממשיכה לככב על המסך בשידורים חוזרים עד היום. במהלך הסדרה הספיק גם להשתתף בסרט "אחי, איפה האוטו שלי?", "ירח דבש מטורף", "הבת של הבוס שלי" ו"מה שקורה בווגאס". כמובן שמבחינת קריירה, מדובר בטעימה קטנה, ממש על קצה המזלג ההוליוודי. נריץ כמה שנים קדימה - כיום ניתן לצפות בקוצ'ר בסדרה "החווה" של נטפליקס וכמו כן בסדרת ההמשך "מופע שנות ה-90", שעלתה לאוויר בחודש ינואר האחרון.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
לנצח מייקל קלסו
(צילום: Gettyimages)

חיי האהבה והטרגדיות שלא פסקו

אחרי שסגרנו את הפינה של הקריירה, בכל זאת, שלא יצא לנו שם של כאלה שרק מחפשים צהוב - אפשר להתקדם לקטע המעניין, ואנחנו כמובן מתכוונים לעברו הרומנטי.
בשנת 1995 ניהל קוצ'ר רומן עם השחקנית מונה מזור, הקשר נמשך שנה והסיבה שאנחנו מציינים זאת היא כדי לא לקפח את הבנות הפחות מוכרות ששמן נשכח אי שם בשנות ה-90.
שנתיים לאחר הפרידה החל אשטון לצאת עם השחקנית וכוכבת "מד מן" ג'נוארי ג'ונס, שהייתה דוגמנית מצליחה באותם הימים. השניים יצאו במשך שנתיים ולפי ג'ונס הקשר הסתיים בטעם די מר. "הוא לא תמך במשחק שלי", אמרה בריאיון למגזין GQ בשנת 2009. למרות שג'ונס נמנעה מלנקוב בשמו של הבחור שעליו היא מדברת - כותבת הכתבה טענה כי היא בהחלט דיברה על קוצ'ר. "הוא אמר לי דברים כמו 'אני לא חושב שאת הולכת להיות טובה בזה' ואם כבר אז אני צריכה להודות לו, כי ברגע שאומרים לי שאני לא יכולה לעשות משהו - זה הרגע שבו יש לי הכי הרבה מוטיבציה".
שבע שנים לאחר הריאיון ובמהלך הופעתה ב-Watch What Happens Live אחד המעריצים הפנה שאלה מפתיעה לכיוונה של ג'ונס, ותהה אם היא שוחחה עם קוצ'ר מאז שאמר לה שהוא לא יכול לשחק. ג'ונס, שהופתעה מאוד מהשאלה, מיהרה להבהיר כי לא התכוונה שזה יצא כך. "אמרתי שמישהו שיצאתי איתו בעבר לא מעודד את המשחק שלי - לא שהוא אמר שאני לא יכולה. אני לא יודעת אם אותו אחד אי פעם ראה אותי בפעולה ואני מעולם לא אמרתי מי זה". כשאנדי כהן, המנחה, ניסה ללחוץ ולהבין אם זה אכן היה קוצ'ר, ג'ונס הסתפקה בחיוך מסגיר.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר ג'נוארי ג'ונס
אשטון קוצ'ר ג'נוארי ג'ונס
מוזמן לאכול את הכובע. ג'נוארי ג'ונס וקוצ'ר
(צילום: Gettyimages)
בדצמבר 2000, עוד כשהיה בזוגיות עם ג'ונס, הכיר קוצ'ר את אשלי אלרין, סטודנטית לאופנה שהייתה אז בת 22. הקשר הרומנטי בין השניים החל רק חודשיים לאחר מכן, בפברואר 2001, אך קוצ'ר ואלרין מעולם לא הצליחו לבנות את היחסים מאחר שהסטודנטית נרצחה באכזריות בדירתה.
ב-21 בפברואר אלרין נדקה 47 פעמים בדירתה, זמן קצר לפני שקוצ'ר היה אמור לאסוף אותה לדייט. השניים היו אמורים ללכת יחד למסיבת פוסט גראמי. על פי הדיווחים בעיתונות שסיקרו את הרצח, היה חשש לכך שלאלרין היה סטוקר, מייקל תומס גרג'יולו בן 24 באותם ימים, שככל הנראה הופיע בדירתה ללא הודעה מוקדמת והציע לתקן לה דברים בבית. אלרין פגשה בגרג'יולו לראשונה כשניגשה לתקן את הפנצ'ר שהיה לה בגלגל.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
קוצ'ר מעיד במשפט הרצח
(צילום: Gettyimages)
גרג'יולו זכה לכינוי "המרטש של הוליווד" ונידון למוות ביולי 2021 באשמת רצח של שתי נשים. "הפשעים של מייקל גרג'יולו היו מרושעים ומפחידים", קבע לארי פ.פידלר, שופט בית המשפט העליון שגזר עונש מוות על הרוצח. קוצ'ר עצמו העיד במשפט וסיפר על מאורעות אותו לילה. "הגעתי לביתה של אשלי, דפקתי בדלת ולא הייתה תשובה. דפקתי שוב ושוב, ועדיין - אין תשובה. בשלב הזה די הנחתי שהיא כועסת על זה שאיחרתי", אמר. "לפני שהלכתי הצצתי דרך החלון וראיתי כתם על הרצפה. חשבתי שזה יין אדום אבל זה לא הדאיג אותי כי כמה ימים קודם הייתי אצלה בדירה והייתה כמו מסיבת קולג' אז לא חשבתי על זה הרבה. אני זוכר שיום למחרת, אחרי ששמעתי מה קרה, ניגשתי לחוקרים ואמרתי להם שטביעות האצבע שלי על הדלת, התחרפנתי!" גרג'יולו עצמו טען כי הוא "חף מפשע" והוסיף כי הפלילו אותו.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצר מייקל תומס גרג'יולו
אשטון קוצר מייקל תומס גרג'יולו
הרוצח המתועב. מייקל תומס גרג'יולו
(צילום: Gettyimages)
זמן קצר לאחר מותה הטרגי של אלרין, קוצ'ר מצא נחמה בזרועותיה של השחקנית אשלי סקוט אך גם הרומן הזה היה קצר והסתיים כמה חודשים לאחר מכן. בשנתיים הבאות קוצ'ר יצא לפגרה קצרה בתחום הרומנטי וחזר עם כוחות מחודשים ורומן חדש ולוהט עם השחקנית בריטני מרפי, שאותה הכיר על הסט של הסרט "ירח דבש מטורף".
"כשצילמנו את הסרט היינו רק חברים", אמר השחקן בריאיון למגזין People בתחילת 2003. "פשוט לאט-לאט התחלנו לבלות יחד יותר ולהסתובב יותר". כשנשאל מתי בערך התחיל הרומן ענה שזה קרה משהו כמו עשרה חודשים לאחר שסיימו לצלם. "שנינו עשינו סרטים שונים ואז התחלנו להסתובב יחד. אני אפילו לא יודע אם אנחנו באמת יוצאים, אנחנו פשוט אוהבים לבלות הרבה זמן יחד. היא מקצוענית, מדהימה וגורמת לי לחייך כל יום". מרפי מצידה לא חסכה גםהיא במחמאות, ואמרה: "הוא ממש כמו פורסט גאמפ או משהו כזה, הוא אחד האנשים החביבים ביותר שפגשתי בחיי. הוא אדם יוצא דופן".
למרות שגם הרומן הזה היה קצר ונמשך בסך הכל חמישה חודשים, קוצ'ר ומרפי הפכו לשם לוהט ברגע ואפילו הספיקו לפזר שמועות על אירוסים לאחר שהשחקנית נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא עונדת טבעת יהלום חשודה על הקמיצה. השניים נפרדו ובשנת 2009, כשהיא בת 32 בלבד, הלכה מרפי לעולמה לאחר שלקתה בדלקת ריאות חמורה שנבעה מעובש באמבטיה שלה. "היא תמיד הייתה האדם הראשון שרוקד", סיפר קוצ'ר בריאיון ל-Nightline בשנת 2010. "אתה יודע, כשאתה הולך למסיבה וכולם עומדים לידך והמוזיקה מתחילה ואתה יודע שבמוקדם או במאוחר כולם הולכים לרקוד - אז היא הייתה תמיד הראשונה שרקדה. ואני פשוט מנסה להתחבר לזה ולחגוג את מי שהיא הייתה ואיך היא הייתה ולא להבין את מה שקרה כי אין טעם".
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר בריטני מרפי
אשטון קוצ'ר בריטני מרפי
גרמה לו לחייך מדי יום. קוצ'ר ובריטני מרפי
(צילום: Gettyimages)
כמובן שקוצ'ר לא נשאר רווק יותר מדי זמן ואחרי שהרומן עם מרפי הסתיים, הוא הכיר את מי שהפכה להיות אשתו הראשונה, השחקנית דמי מור - המבוגרת ממנו ב-15 שנה. "הוא היה בן 25 ואני הייתי בת 40", סיפרה מור בספר הזיכרונות שלה, Inside Out, שיצא לאור בשנת 2019. "אבל אני אומרת לך, לא יכולנו להרגיש את הפער. היינו מסונכרנים לגמרי מהשיחה הראשונה שלנו".
כאמור, השניים החלו לצאת בשנת 2003 וכמה חודשים לאחר מכן, ביוני של אותה השנה, כבר הגיעו יחד להופעת הבכורה שלהם על השטיח האדום. שנתיים לאחר מכן רמזה מור על התוכניות העתידיות של השניים בריאיון חושפני למגזין Harper's Bazaar בספטמבר 2005. "מדובר על מפגש עם הנפש התאומה שלך, אני באמת מרגישה שקיבלתי את המתנה הזו. אני מרגישה שאנחנו כבר נשואים ואנחנו לא צריכים משהו רשמי, אז להתחתן זה לא יהיה עניין גדול כך או כך".
למרות שטענה שהתחושה היא כאילו הם כבר עכשיו נשואים, מאוחר יותר באותו החודש מיסדו השניים את הקשר בבוורלי הילס, לעיניי חברים ובני משפחה - בהם בעלה לשעבר של מור, השחקן ברוס וויליס, ושלוש בנותיהם.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר דמי מור
אשטון קוצ'ר דמי מור
לא הרגישו את הפער. קוצ'ר ודמי מור
(צילום: Gettyimages)
אלא שהסיפור הזה לא הסתיים טוב כידוע: בנובמבר 2011 הודיעה מור כי בצער רב השניים החליטו להיפרד. "בעצב רב ובלב כבד החלטתי לסיים את שש שנות נישואיי לאשטון". הליך הגירושים נמשך שנתיים והושלם סופית בנובמבר 2013. "היה משא ומתן ארוך בין שני הצדדים ועל ההסדר הכספי בפרט, אך סוף-סוף הם הגיעו להסכם המקובל על שני הצדדים", סיפר מקורב לזוג לאתר הרכילות Page Six.
למרות שהשניים שמרו על קשר די טוב במהלך השנים, בשנת 2019 פרסמה מור את ספר הזיכרונות שלה ולא חסכה בהאשמות כלפי קוצ'ר. השחקנית חשפה כי ב-2010 היא גילתה דרך הצהובונים שקוצ'ר בילה לילה עם אישה אחרת בזמן שהייתה מחוץ לעיר, בצילומי סרט. כשהתעמתה איתו לגבי העניין, הוא הודה בכך, אבל טען שהבגידה הייתה לגיטימית, כי העובדה שעשו שלישייה ערערה את הגבולות והצדיקה את מה שעשה. "רציתי להראות לו כמה נהדרת וכיפית אני יכולה להיות", כתבה.
מור הוסיפה וטענה שקוצ'ר בגד בה פעם נוספת לאחר המקרה המדובר, במסיבת הרווקים של דני מסטרסון, שכיכב איתו ב"מופע שנות ה-70". זמן קצר לאחר מכן, השניים נפרדו. "ההתמכרות שלי אליו והתלות שלי בו, זה כנראה היה הרסני, כי זה סחף אותי מבחינה רגשית", אמרה השחקנית בריאיון לג'יידה פינקט סמית', יחד עם שתיים מבנותיה.
"לראות את ההתנהגות שלה עם אשטון... כולם עזבו את הבית ונשארתי שם לבד. הרגשתי ששכחו אותי, ופיתחתי נרטיב שאמר שהיא לא אוהבת אותי. באמת האמנתי בזה", סיפרה בתה טלולה, והוסיפה: "אני יודעת שהיא כן אוהבת אותי, במאה אחוז, אבל באותו רגע זה כאב".
גם בתה הבכורה של מור, רומר, סיפרה שלא הייתה מרוצה ממערכת היחסים של אמה עם קוצ'ר: "כל כך כעסתי באותה תקופה, בגלל שהרגשתי שמשהו שהיה שלי נלקח ממני".
מוקדם יותר החודש, ושלוש שנים וחצי לאחר פרסום הספר, הגיב קוצ'ר לראשונה לספרה של גרושתו. "הייתי עצבני בטירוף. סוף-סוף הגעתי לנקודה בה התקשורת הניחה לי, לאשתי ולילדים ואז למחרת - צלמי הפפראצי חיכו בבית הספר של הילדים", אמר, ונזכר איך חייו השתנו ברגע שמערכת היחסים שלו ושל מור, המבוגרת ממנו ב-15 שנים, נחשפה. השחקן, שהיה אז בן 26, ברגע אחד הפך להיות האב החורג של שלוש בנותיה של מור - רומר, סקאוט וטלולה. "הייתי בן 26 ונשאתי באחריות על ילדות בנות 8, 10 ו-12. ככה כנראה הורים צעירים חוו את שנות העשרים שלהם". השחקן הוסיף ודיבר על ההפלה שעברה מור כשהייתה בחודש השישי להריונה. "לאבד ילד שאתה חושב שיהיה לך זה ממש כואב. אני אוהב ילדים. לא הייתי מתחתן עם אישה שיש לה שלושה ילדים אם לא הייתי אוהב ילדים. הרעיון ללדת עוד ילד היה מדהים. מכל סיבה שהיא, הייתי צריך לעבור את החוויה הזו".
למרות הספר והראיונות הזועמים של מור ובנותיה, קוצ'ר עדיין שומר על קשר קרוב וטוב עם רומר, סקאוט וטלולה - למרות זעמו של וויליס. "ברוס לא מתלהב מכך שהבנות עדיין מדברות עם אשטון אבל הוא תמיד יהיה אבא חורג עבורן", סיפר מקור יודע דבר. "אני עושה מאמץ עצום לשמור על קשר עם הבנות", אמר קוצ'ר כשהתארח לאחרונה בפודקאסט של מארק מרון. "אני אוהב אותן ולעולם לא אפסיק לאוהב אותן, לכבד אותן ולדאוג שיצליחו בכל מה שרק ירצו".
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצר דמי מור ברוס וויליס
אשטון קוצר דמי מור ברוס וויליס
משפחה גדולה ומאושרת? אשטון, ברוס, דמי והבנות
(צילום: Gettyimages)
והנה הגענו לאחת והיחידה, מילה קוניס - בלי לפתוח פה לשטן, כמובן. קוניס וקוצ'ר נפגשו לראשונה על הסט של "מופע שנות ה-70". הוא היה אז בן 20 והיא הייתה בת 14, למרות שהדרישה הייתה שהשחקנים הראשיים יהיו לפחות בני 18. "שיקרתי לגבי הגיל שלי", התוודתה קוניס בריאיון לג'יי לנו בשנת 2012. "אמרתי להם שאני אהיה בת 18. זה לא שקר, טכנית, מכיוון שבשלב מסוים באמת הגעתי לגיל 18".
על הסט של "מופע שנות ה-70" שיחקו קוצ'ר וקוניס את קלסו וג'קי, שהיו אז זוג על המסך ולמעשה את הנשיקה הראשונה שלה קיבלה קוניס מקוצ'ר. בריאיון למגזין People בשנת 2001 סיפרה השחקנית כי באותה התקופה הם היו ממש כמו שני זרים והוסיפה שהיא הייתה מאוהבת בו. "חשבתי לעצמי שהוא כל כך חמוד, הוא היה הדוגמן של קלווין קליין, ואמרתי לעצמי 'אני חייבת לנשק אותו?'. הייתי כל כך לחוצה". קוצ'ר מצידו לא ידע באותה התקופה שהוא היה הנשיקה הראשונה של קוניס, ופער הגילים בהחלט הפך את הסיפור הזה לקצת יותר מביך. "אני הבחור הראשון שהיא נישקה?", שאל בלחץ במהלך ריאיון למגזין. "אני כל כך שמח שלא ידעתי את זה".
בשנת 2005, בסיומה של העונה השביעית, קוצ'ר עזב את הסדרה - אך בכל זאת הופיע בכמה פרקים במהלך העונה השמינית. בריאיון למגזין "אל" סיפרה קוניס כי היא וקוצ'ר הקפידו לדבר לאחר שעזב. "תמיד שמרנו על קשר אבל ממש לא חשבתי עליו בצורה רומנטית".
בינואר 2011 קוניס ומי שהיה בן זוגה במשך תשע שנים, מקולי קאלקין, נפרדו. עשרה חודשים לאחר מכן השחקנית דמי מור הודיעה גם היא כי היא נפרדת מקוצ'ר והנה הגענו לסיפור האהבה החמוד ביותר בהוליווד. בינואר 2012, במהלך טקס פרסי גלובוס הזהב ה-69, קוצ'ר וקוניס נפגשו על השטיח האדום. "הסתכלתי מסביב והיה איש ממש יפה מאחורי", אמרה קוניס במהלך הפודקאסט של מארק מרון בשנת 2018. "אמרתי לעצמי, 'וואו, הוא לוהט'. ואז הוא הסתובב ואמרתי לעצמי, 'אוי אלוהים, זה קוץ'. חשבתי שזה הדבר הכי מוזר בעולם שבחנתי את הבחור הזה ובסוף זה היה מישהו שאני מכירה חיים שלמים". אשטון ומילה החלו לשוחח והשחקן לא בזבז זמן ומיד הזמן אותה להגיע לחנוכת הבית שלו בהוליווד הילס - אז התנשקו השניים לראשונה (בחיים האמיתיים). "אני חושב שבאותה התקופה עישנתי סיגריות ומילה בדיוק הפסיקה והיא רצתה שאוציא את העשן כמה שיותר קרוב אליה כדי שהיא תוכל לנשום אותו", נזכר קוצ'ר. "עשיתי זאת ובמהלך הלילה התקרבנו עוד ועוד וזה היה די ברור שמשהו קורה".
הקשר בין קוצ'ר לקוניס החל להתחזק והשניים התחילו לבלות יחד בקביעות. "זו הייתה הפעם הראשונה שישנתי בבית של בחור אחר מאז שהייתי רווקה", אמרה קוניס בפודקאסט של מארון. "כשהייתי רווקה הייתי כל כך נחושה בדעתי ומעולם לא נשארתי בבית של בחור, ואשטון פשוט אמר לי 'את לא הולכת' וזו הייתה הפעם הראשונה". השחקנית התלוצצה והוסיפה שבהתחלה זה היה בדיוק כמו בעלילת הסרט של קוצ'ר, "קשר לא מחייב" וכמו כן בסרט "ידידים עם הטבות", שבו שיחקה לצידו של ג'סטין טימברלייק, וסיפרה: "היינו בקטע של 'בוא פשוט נבלה, שנינו רווקים, שנינו סומכים אחד על השני, הכול נהדר".
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר מילה קוניס
אשטון קוצ'ר מילה קוניס
מתוקים כאלה. קוצ'ר ומילה קוניס
(צילום: Gettyimages)
ארבעה חודשים לתוך הרומן השניים כבר עברו לגור יחד. "שלושה חודשים לאחר שהתחלנו את הקשר הרגשתי שזה כבר יותר מדי. אמרתי לאשטון שאודברוכפת לי ממנו ואני לא רוצה שהקשר שלנו ייהרס אז אני פשוט אעזוב. והוא אמר לי משהו כמו 'הבנתי', ויום למחרת ביקש שאעבור לגור איתו. בנובמבר 2013 הגירושים של קוצ'ר ומור נכנסו לתוקף רשמי וארבעה חודשים לאחר מכן, בפברואר 2014 קוצ'ר כרגע ברך והציע לקוניס נישואים. באוקטובר של אותה השנה נולדה בתם הבכורה, וואיט (8).
תשעה חודשים לאחר מכן קוניס וקוצ'ר מיסדו את הקשר ונישאו בטקס אינטימי בקליפורניה. בנובמבר 2016 נולד בנם השני, דימיטרי (6). "זה לא ייאמן, זה הדבר הכי מדהים עלי אדמות", אמר קוצ'ר הנרגש לאחר לידת בתו הבכורה בריאיון לקונאן אובראיין. "יש לנו מזל גדול שיש לנו זמן ואנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת פסק זמן. אין לנו מטפלת לילה או אחות לילה, זה רק שנינו".
15 צפייה בגלריה
מילה קוניס אשטון קוצ'ר
מילה קוניס אשטון קוצ'ר
משפחה שכזו
(צילום: Backgrid)
במרץ 2020, עם פריצתו של נגיף הקורונה התארחו קוניס וקוצ'ר בפודקאסט של בריט מורין ודיברו על הורות. "אני חושבת שאנחנו ממש טיפשים בבית", אמרה קוניס. "אנחנו הורים מאוד מטומטמים כשזה נוגע לילדים שלנו. שום דבר מזה אינו מיומנות, אני חושבת שזה פשוט להיות אידיוטים. כאילו, אני חושבת שאנחנו מאוד נוחים עם עצמנו ומתנהגים כמו טיפשים בבית".
ואם כבר הורים מטופשים (זה הם אמרו, לא אנחנו), אי-אפשר שלא להזכיר את אותו וידוי פרייסלס של השניים, שהתארחו בפודקאסט של דקס שפרד וסיפרו שהם לא חובבי מקלחות. "לא היו לי מים חמים כשגדלתי כילדה אז בכל מקרה לא התקלחתי הרבה", סיפרה קוניס, והוסיפה שזה כנראה המשיך באופן אוטומטי גם לשני ילדיה. "מעולם לא הייתי ההורה הזה שרוחץ את הילדים ועכשיו, כשהם גדולים יותר, אשטון מצא שיטה". קוצ'ר הצטרף לשיח ואמר: "אם אתה יכול לראות את הלכלוך על הילדים - נקה אותם. אחרת, אין טעם". למען ההגינות נציין כי השחקן הבהיר שהוא מקפיד לשטוף את אזור בית השחי והמפשעות מדי יום. קוניס הוסיפה כי היא מקפידה לשטוף את פניה לפחות פעמיים ביום.
15 צפייה בגלריה
מילה קוניס אשטון קוצ'ר
מילה קוניס אשטון קוצ'ר
למזלכם אתם נראים נקיים
(צילום: GettyImages)
ועוד קצת נקודות דרך חשובות לציון בזוגיות שלהם: בפברואר 2021 השתתפו יחד בפרסומת לסופרבול, במרץ 2022 עזרו השניים לגייס למעלה מ-36 מיליון דולר עבור פליטים מאוקראינה בעקבות המלחמה שפרצה בין רוסיה לאוקראינה, ובחודש יוני של אותה השנה נודע כי קוצ'ר וקוניס יחזרו לעונה החדשה של "מופע שנות ה-70". "מילה ואני חשבנו על זה ואמרנו שהגענו למקום שבו אנחנו נמצאים היום רק בזכות אותה סדרה אז החלטנו שפשוט נעשה את זה. חזרנו, צילמנו במשך שבוע וזה היה כל כך כיף". קוניס מצידה שיתפה כי הייתה די בפאניקה. "זה היה כל כך מוזר, הייתי לחוצה יותר מה שהייתי אי פעם במהלך הקריירה שלי. לצלם עם בעלי על הסט. להיות נשואה לאשטון ולשחק איתו בדיוק במקום שבו נפגשנו", אמרה בריאיון ל-Access Hollywood.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר מילה קוניס
אשטון קוצ'ר מילה קוניס
ג'קי וקלסו לנצח!
(צילום: Gettyimages)

המחלה שטרפה את הקלפים

בחודש אוגוסט האחרון ובמהלך פרק של תוכנית המציאות "במרחבי הטבע עם בר גרילס: האתגר", דיבר קוצ'ר על מחלה אוטואימונית שממנה הוא סובל שהותירה אותו לפרק זמן ללא יכולת לראות, לשמוע או ללכת. "לפני כשנתיים היה לי סוג מוזר וסופר נדיר של דלקת כלי הדם – מה שגרם לי לאבד את הראייה, את השמיעה ואת שיווי המשקל שלי", סיפר קוצ'ר. "לקח לי בערך שנה לחזור לעצמי".
קוצ'ר הוסיף: "אתה לא באמת מעריך את הדברים האלו עד שאתה מאבד אותם. עד שאתה אומר לעצמך, 'אני לא יודע אם אני אי פעם אחזור לראות, אני לא יודע אם אני אי פעם אשמע שוב, אני לא יודע אם אני אי פעם אחזור ללכת. אני בר מזל שנותרתי בחיים. ברגע שאתה מתחיל לראות את המכשולים שלך כדברים שנוצרו עבורך, כדי לתת לך מה שאתה צריך, אז החיים מתחילים להיות מהנים. אתה מתחיל לגלוש מעל הבעיות במקום לחיות מתחתיהן".
בריאיון ל-Entertainment Tonight סיפרה קוניס על ההתמודדות עם מחלתו של בעלה, ואמרה: "אני לא חושבת שיש לך זמן לשבת ולדבר, אתה פשוט עובר את זה. אתה תלך ותתמודד עם כל בעיה בריאותית, אבל עדיין יש לך ילדים, יש לך משפחה ואתה צריך לחיות את החיים. אני חושבת שיש לנו מזל גדול שיש לנו אחד את השני - אבל בנוגע ל-לשבת ולדבר על הדברים - לא. אתה קם ועושה". בריאיון למגזין Esquire, שפורסם מוקדם יותר החודש, חשף השחקן כי דבריו שודרו ללא רשותו מאחר שהייתה זו שיחה פרטית ולא לציטוט והוסיף כי ביקש שלא לחשוף זאת בתוכנית, אך זה שודר בכל זאת. "אמרתי לעצמי 'טוב, בסדר. אולי זה היה צריך לצאת. אולי מישהו יראה את זה ויחשוב שזה מועיל לו לדעת את זה. קיוויתי שזה יעזור".
קוצ'ר, שמנסה להימנע מלדבר על מצבו הבריאותי, סיפר כי הכל התחיל בשנת 2019, אז התעורר בבוקר עם מיגרנה איומה וכאבי ראש שנמשכו קרוב לשבועיים. השחקן נזכר שקוניס ייעצה לו לפנות לרופא ונזכר כי היא אמרה לו שמשהו לא בסדר. קוצ'ר פנה לרופא ובזמן שהמתין לאבחנה החל לסבול מבעיות ראייה ושמיעה ולבסוף החל לסבול מוורטיגו. כעבור תקופה אובחנה לו מחלה אוטואימונית נדירה התוקפת את כלי הדם ויוצרת שורה של בעיות. לאחר שנה של טיפולים, מנוחה ואימונים גופניים קוצ'ר חזר לעצמו וסיפר כי לאחרונה יצא לסקי, טיפס על הר ואפילו רץ מרתון.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
חזר לעצמו ואפילו רץ מרתון
(צילום: Gettyimages)

אשטון לב הזהב

ונחזור לאחיו התאום של קוצ'ר, מייקל, שנולד עם שיתוק מוחין. "איך יכול להיות שאני כזה בר מזל ואחי נולד עם שיתוק מוחין ונאלץ לעבור ניתוח לב בגיל כל כך צעיר?", אמר השחקן בריאיון עבר למגזין Entertainment Tonight.
בחודש דצמבר האחרון התראיין קוצ'ר ל-The Checkup, שם שוחח עם ד"ר דיוויד אגוס ונזכר ברגעים הקשים כשהיה תלמיד בחטיבת הביניים, ורצה לשים קץ לחייו. "שקלתי לקפוץ מהמרפסת כדי לתת לאחי את הלב שלי", סיפר. הרופאים אבחנו אז את מייקל בקרדיומגליה - מצב רפואי שבו הלב מוגדל, ונתנו לו ארבעה שבועות לחיות אם לא יעבור השתלה. אותם ארבעה שבועות הפכו ל-48 ומצבו של מייקל הלך והחמיר. "הייתי אצל חבר שלי ופתאום אבא שלי מצלצל אליי ואומר לי שאני צריך לבוא לראות את אחי", נזכר קוצ'ר בדמעות. "בדיעבד אתה מבין שהם רוצים שאראה אותו כי הם לא יודעים לאן זה ילך. נכנסתי לחדר ואמרתי 'וואו, הכול לא בסדר'. ההורים מיד תפסו אותי והוציאו אותי משם".
קוצ'ר המשיך: "חשבתי לעצמי שאני בטח מתאים ואתה מתחיל להריץ לעצמך את המחשבות האלה. הסתכלתי על המרפסת ואמרתי שהיא נראית גבוהה מספיק כדי לסיים את חיי". ד"ר אגוס הצטרף לשיחה וסיפר כי "אשטון הלך להוריו וביקש מהם לקחת את הלב שלו. הוא באמת אמר את זה בכנות, הוא באמת רצה לתת את הלב שלו לאחיו, לבן אדם שהוא הכי אוהב בעולם. הוא עזר לאחיו עם כמה בעיות חברתיות בבית הספר אבל אז הוא נתקל בבעיה שהוא לא יכול לתקן".
חייו של מייקל ניצלו למרבה המזל מאחר שתוך 24 שעות נמצא תורם איברים מתאים והוא קיבל לב חדש, אבל הבעיות לא נגמרו אז. מייקל פיתח קריש דם ונאלץ לעבור ניתוח לב נוסף שנתיים לאחר מכן. "היה רגע שבו עברתי לניו יורק כדי להתמקד בקריירה שלי ומייקל הגיע לבקר והוא הסתכל עליי ואמר לי 'כל פעם שאתה מרחם עליי אתה מחליש אותי. אלה החיים היחידים שהכרתי אי פעם אז תפסיק להצטער על הדבר היחיד שיש לי".
אשטון חשף לראשונה בפומבי כי אחיו סובל משיתוק מוחין בשנת 2003. מייקל כעס מאוד על החשיפה, בהתחלה, אך לבסוף ראה בזה רק טוב. "אשטון עשה לי את החסד הגדול ביותר אי פעם - כשהוא אפשר לי להיות אני", אמר מייקל בשנת 2021.
15 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר מייקל קוצ'ר
אשטון קוצ'ר מייקל קוצ'ר
סוף טוב. אשטון ואחיו התאום מייקל
(צילום: Gettyimages)