את זה לא צפינו: מדורי הרכילות בחו"ל מדווחים על זוגיות חדשה שנרקמת בין השחקן גלן פאוול (35), ולא אחרת מאשר מלכת היופי של ישראל לשעבר, נועה כוכבא (25).
אתר Daily Mail מדווח שהשניים נפגשו לדייט במועדון לילה בלוס אנג'לס, בכתבה שכותרתה: "גלן פאוול נהנה מערב דייט עם מיס ישראל לשעבר נועה כוכבא בלוס אנג'לס, אחרי שהכחיש את השמועות על רומן עם סידני סוויני". האתר גם צירף את התמונות, שבהן רואים אותם נכנסים למועדון.
עוד מדווח האתר, שבסיום הערב השניים נצפו עוזבים את המקום ביחד לעבר רכבה של כוכבא, בזמן שמעריצים רבים המתינו וביקשו את חתימתו של הכוכב. עד ראייה במקום הוריד קצת את מפלס ההתלהבות כשאמר שהשניים עזבו "ביחד עם קבוצת אנשים", אחרי שצפו במופע סטנד-אפ.
מהסוכנות הבינלאומית של כוכבא ביקשו שלא להגיב לדברים.
כוכבא זכתה בתחרות מלכת היופי בשנת 2021, והתהדרה בכבוד להיות הזוכה האחרונה של התחרות, שבוטלה שנה לאחר מכן. היא ייצגה את ישראל בתחרות "מיס יוניברס", שם הופיעה בשלב חצי הגמר אך לא העפילה לגמר עצמו. כוכבא שירתה בצבא כחובשת קרבית, ומאז תחילת המלחמה הקדישה את עמוד האינסטגרם שלה לסרטוני הסברה. לאחרונה היא הוזמנה ללוס אנג'לס על ידי "ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית", למען מסע הסברה וגיוס כספים.
פאוול מצידו, נפרד בשנה שעברה מהדוגמנית ג'יג'י פריס בצל השמועות על זוגיות שניהל עם השחקנית סידני סוויני, שמככבת לצידו בסרט "רק לא אתה". בהמשך סיפרו השניים שהם נהנו לעודד את השמועות האלה לטובת יחסי הציבור לסרט - וזה עבד, הוא הפך ללהיט קופתי.
1 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
יפה לה. נועה כוכבא
(צילום: אמיר יהל)