בשבוע שעבר השחקן סטיבן בולדווין ביקש מעוקביו להתפלל למען בתו, הדוגמנית היילי בולדווין ובעלה ג'סטין ביבר. ובכן – ייתכן והוא ביקש תפילות עבור הבת הלא נכונה.
בסוף השבוע נודע שאחותה הגדולה של היילי, אלאיה בולדווין ארונאו (31), נעצרה לאחרונה אחרי שהתפרעה בבאר בג'ורג'יה ולפי החשד זרקה טמפון משומש על אחת העובדות ותקפה שני מאבטחים.
2 צפייה בגלריה
היילי בולדווין אלאיה בולדווין
היילי בולדווין אלאיה בולדווין
לא רגועה. אלאיה בולדווין ארונאו
(צילום: Frazer Harrison\Getty Images )
אותה עובדת סיפרה לאתר TMZ ששמה לב שארונאו נמצאת בשירותי העובדים וביקשה ממנה לצאת. ארונאו השיבה לה שהיא חייבת להקיא ולהחליף טמפון, אך העובדת מספרת שראתה והריחה - שהיא כבר הקיאה ולכן נתנה לה כמה דקות להתאושש. כשחזרה לבדוק לשלומה, ארונאו הטיחה בפניה טמפון משומש וצעקה עליה, "את לא מאמינה לי? את רוצה לראות?". העובדת הזעיקה עזרה אך ארונאו לא נכנעה בקלות - לפי הדיווחים היא החלה למשוך בשיערו של אחד המאבטחים ובעטה במפשעה של אחד נוסף.
העובדת הודיעה שהיא מתכננת להגיש נגד ארונאו תלונה, "בגלל שפגעו בי נוזלי גוף של מישהי. זה ממש לא בסדר ולא לעניין, במיוחד כשמישהי מנסה לעזור לך".
כשהמשטרה הגיעה, ארונאו נעצרה בחשד לתקיפה והסגת גבול, אך טענה בפני השוטרים שמדובר בהגנה עצמית. מהמשטרה נמסר: "גברת ארונאו טוענת שהיא הוצאה בכוח מהמועדון. היא הכחישה בתחילה שפרצה לתוך השירותים וסיפרה שנאלצה להשתמש בהם כדי להקיא ולהחליף טמפון. היא הכחישה בתחילה שזרקה את הטמפון המשומש שלה על העובדת אך בהמשך הודתה שעשתה זאת. היא ניסתה להצדיק את מעשיה בכך שהגנה על עצמה".
עוד נאמר על צילומי האבטחה: "ארונאו נראית נלחמת ומתנגדת בדרכה החוצה, ורואים אותה בבירור תופסת ומושכת בשערו של אחד המאבטחים ובועטת במפשעתו של האחר".
ארונאו נשואה מזה שש שנים והיא אמא לילדה בת שלוש. עורך דינה לא הכחיש את הטענות נגדה ומסר: "גברת ארונאו טיילה לסוואנה, ג'ורג'יה על מנת לחגוג נישואים של חברה קרובה. למרבה הצער, הבילוי שהיה אמור להיות מהנה, קיבל תפנית לא צפויה. גברת ארונאו נבוכה ועצובה על מה שהתרחש באותו לילה ופועלת על מנת לוודא שדבר כזה לא יקרה שוב בעתיד".
2 צפייה בגלריה
היילי בולדווין אלאיה בולדווין
היילי בולדווין אלאיה בולדווין
מי האחות הטובה? היילי ואלאיה בולדווין
(צילום: Dimitrios Kambouris\Getty Images )