3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן על שער מגזין TIME
קים קרדשיאן על שער מגזין TIME
קים קרדשיאן על שער מגזין TIME
(צילום מסך)
קים קרדשיאן ממשיכה לרשום הישגים מרשימים בעולם העסקים וחשוב מכך: להרוויח מאות מיליוני דולרים תוך כדי שהיא עושה זאת. קרדשיאן בישרה אתמול (ג') שמותג האופנה שלה SKIMS הניב הכנסות של 500 מיליון דולר בשנת 2022 - זינוק של 80 אחוז יחסית לשנה שלפני כן, ואמרה: "זה בהחלט התעלה על כל ציפיותיי".
הכוכבת קיבלה את הכבוד לעטר את שער מגזין TIME שיצא השבוע, בגיליון מיוחד שהוקדש למאה החברות המשפיעות של השנה. למרות כל ההישגים, התארים והמחמאות – היא הודתה בריאיון שהיא עדיין מתמודדת עם "סינדרום המתחזה", כלומר היא מתקשה לתת לעצמה קרדיט על ההצלחה וחשה שאינה ראויה לשבחים ולהישגים האלה. יחד עם זאת עם מבהירה שהיא מנתבת את התחושות האלה למקומות חיוביים: "זה גורם לי להמשיך לשעוט קדימה", היא אומרת.
קרדשיאן הקימה את החברה בשנת 2019 והייתה המשקיעה הכלכלית העיקרית בה. השם המקורי של המותג היה "קימונו", אך באופן שלא ממש זר לקרדשיאן, היא עוררה את חמת הציבור שטען שהטייטל "קימונו" מהווה ניכוס תרבותי והיא מיהרה לשנות את השם לזה שבו המותג מוכר כיום. בתחילת הדרך החברה מכרה מחטבים בלבד אך עם השנים התרחבה גם להלבשה ספורטיבית, בגדי ים ופריטי לבוש נוספים.
קרדשיאן ואחיותיה דיגמנו מדי פעם את המוצרים והיא הקפידה לגייס לקמפיינים השונים דוגמניות עם מראה ומוצא מגוונים. גם טופ מודלז כמו היידי קלום, טיירה בנקס ואלסנדרה אמברוסיו לקחו חלק בכמה מהקמפיינים.
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן מדגמנת את המותג SKIMS
קים קרדשיאן מדגמנת את המותג SKIMS
קרדשיאן מדגמנת את המותג שלה
(צילום: אינסטגרם)
למרות שחייה כמעט תמיד חשופים פחות או יותר לעיני כל, הודות לסדרת הריאליטי המשפחתית שלה והנוכחות התמידית שלה במדורי הרכילות – הריאיון ב-Time נשאר ברובו בתחום העסקי. בעלה לשעבר קניה ווסט למשל קיבל התייחסות רק בהקשר לבתם נורת', אבל כנראה שהוא יהנה לקרוא את מה שאמרה שם.
ווסט לא הסתיר את העובדה שהוא לא מרוצה מכך שנורת' בת ה-10 פעילה בטיק טוק ומעלה סרטונים של עצמה. קרדשיאן מצידה, התעקשה שהיא מפקחת עליה ועל התכנים שהיא צורכת ומפרסמת. ובכן, כעת מסתבר שיש לה ספקות בעניין, שהחלו לאחר שנורת' עשתה סרטון בו היא שרה שיר עם מילים שייתכן ולא כל כך נאותות עבור ילדה בגילה.
"ברגע שראיתי את זה, אמרתי 'אוי לא, אנחנו מוחקות את זה'", אמרה קרדשיאן. "ראיתי שאומרים באינטרנט שקניה צדק, ואולי זה נכון במקרה הזה". יחד עם זאת, היא הודיעה שהיא לא שוללת בינתיים את זכויות הטיק טוק של נורת': "היא אוהבת לעשות סרטוני סליים והדרכות של תסרוקות, אז אני אלחם על הזכות שלה להיות יצירתית".
3 צפייה בגלריה
נורת' ווסט קים קרדשיאן
נורת' ווסט קים קרדשיאן
אבא תמיד צודק? קרדשיאן ובתה נורת'
(צילום: Stefanie Keenan/Gettyimages)