אנג'לינה ג'ולי הגישה אתמול (ג') מסמכים חדשים לבית המשפט בהם האשימה את בעלה לשעבר, השחקן בראד פיט, בכך שחנק את אחד מששת ילדיהם במהלך ריב שהתפתח בטיסה פרטית - ופגע פיזית בילד נוסף. כך פורסם באתרים מעבר לים.
5 צפייה בגלריה
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי מדוקס
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי מדוקס
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי
(צילום: Getty Images)
על פי הדיווחים, פיט סטר לאחד מילדיהם וכשג'ולי ניסתה להפריד דחף אותה והטיח אותה בדופן המטוס תוך כדי שהוא מושך בשערה. השחקנית הוסיפה וטענה כי התנהגותו של פיט הותירה את הילדים בוכים ובטראומה וכמו כן הותירה אותה עם פציעות בגב ובמרפק. לדבריה, חמישה ימים לאחר אותה תקרית, שהתרחשה במהלך טיסה מצרפת לקליפורניה בספטמבר 2016, הגישה ג'ולי בקשה לגירושים.
"במהלך טיסת הלילה הארוכה פיט התעלל פיזית ורגשית בג'ולי ובילדיהם שהיו אז בטווח הגילאים 8 עד 15", כך נכתב במסמכים שהוגשו לבית המשפט. "לאחר הטיסה ההיא, ולמען רווחת משפחתה, החליטה ג'ולי להגיש תביעת גירושים". עוד סיפרה ג'ולי כי העימות עם אחד מילדיהם החל לפני שהגיעו לשדה התעופה וכששאלה את פיט במטוס "מה לא בסדר", האשים אותה בכבוד יתר כלפי ילדיהם ותקף אותה מילולית.
5 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט והילדים
(קרדיט- GettyImages)
"הוא משך אותה לכיוון השירותים והחל לצעוק עליה. הוא תפס בראשה של ג'ולי וטלטל אותה. לאחר מכן אחז בכתפיה והמשיך לטלטל - עד שלבסוף דחף אותה לקיר השירותים. אז המשיך לחבוט בתקרת המטוס מספר פעמים, מה שגרם לג'ולי לצאת מהשירותים. לאחר שיצאה מתא השירותים אחד מילדיה שאלה אותה אם היא בסדר ואז פיט צעק לעברו 'לא, אמא לא בסדר' והחל להטיח עלבונות בג'ולי".
ג'ולי הוסיפה וטענה כי לאחר שאחד מילדיהם יצא להגנתה פיט "זינק לעברו" וג'ולי תפסה אותו כדי לעצור אותו. "כדי להוריד את ג'ולי מגבו הוא השליך את עצמו לאחור אל מושבי המטוס ופצע אותה בגב ובמרפק. הילדים מיהרו פנימה וכולם ניסו באומץ רב להגן זה על זו. לפני שזה נגמר - פיט חנק את אחד מהילדים וסטר לאחד אחר בפניו. שאר הילדים הפצירו בפיט להפסיק וכולם היו מפוחדים. חלקם אפילו בכו".
5 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אחרי המקרה הגישה בקשה לגירושים. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
(קרדיט- GettyImages)
עוד נכתב במסמכים כי "בהמשך הטיסה, וכדי למנוע את זעמו של פיט, ג'ולי והילדים ישבו בשקט מתחת לשמיכות. אף אחד לא העז לגשת לשירותים ופיט הגיח, מעת לעת, מחלקו האחורי של המטוס כדי לצעוק ולקלל עוד. בשלב מסוים הוא שפך בירה על ג'ולי ולאחר מכן שפך יין אדום על הילדים. לאחר שעות מתוחות רבות פיט סוף-סוף נרדם. לאחר הנחיתה העירה אותו ג'ולי ואמרה לו שהיא והילדים הולכים לישון במלון ופיט צעק שאף אחד לא יורד מהמטוס ומנע מהם את היציאה במשך כ-20 דקות. לאחר שאחד מילדיהם התערב פיט לבסוף החליט לאפשר להם לצאת אך מחוץ למטוס המשיך לפגוע באחד מהילדים. לאחר שסיים 'להתעלל' בילד הוא עבר לג'ולי וחזר לטלטל אותה עד שאחד הילדים התחנן שלא יפגע בה. לבסוף פיט שחרר את ג'ולי, אך לא לפני שקילל אותה".
בחודש יוני האחרון הגיש פיט תביעה נגד ג'ולי, הפעם כשהיקב הצרפתי אשר רכשו בשנת 2008 כחלק מאחוזה בת 35 חדרים, עומד במוקד הסכסוך. פיט וג'ולי הפכו את היקב לעסק ומכרו את תוצרת היין שהפיקו ממנו. בעת הרכישה, הסכימו השניים שבמידה ואחד מהם ירצה למכור את חלקו ברכוש, יהיה עליו לקבל את הסכמת האחר וכי לצד השני תהיה זכות ראשונים על קנייתו - מה שלא קרה בפועל.
פיט טען כי ג'ולי מכרה את חלקה לצד שלישי מבלי ליידע אותו על כך ומבלי שהציעה לו לרכוש את חלקה. "ג'ולי מכרה את חלקה בסוד, והסתירה זאת במכוון מפיט כשהיא מודעת לכך שמדובר בהפרת זכויותיו", טוענים עורכי דינו. הסיבה למכירה הסודית, כך טוען הכוכב, היא ניסיונותיה של ג'ולי לגרום לו נזק ולפגוע בו. מקורביו מסבירים שהיא עשתה זאת כנקמה על כך שהוא קיבל בשנה שעברה חזקה משותפת על ילדיהם: "היא זעמה על כך ורצתה לנקום".
5 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
"טלטל אותה עד שאחד הילדים התחנן שלא יפגע בה". אנג'לינה ג'ולי
(צילום: GettyImages)
כאמור, ג'ולי לא נשארה חייבת, הגישה תביעה נגדית והוסיפה האשמות חדשות שעד כה לא עלו על הפרק. "אנג'לינה עשתה מאמצים רבים כדי לנסות ולהגן על ילדיה מלחיות מחדש את הכאב שפיט גרם למשפחה באותו היום", כתבו עורכי הדין של השחקנית. "כשפיט הגיש את התביעה הזו במטרה לקבל מחדש את השליטה בחייה הפיננסיים של ג'ולי ובכך לחייב אותה לפעול שוב עם בעלה לשעבר כשותפה עסקית מוקפאת - לג'ולי לא נותרה ברירה אלא להגן על עצמה בפומבי בפעם הראשונה עם ההאשמות האלה".
בנוסף טענה ג'ולי כי לאחר שרכשו את הנכס בצרפת - נציגיהם, בתיאום מלא, דנו בחתימה על ההסכם המפרט את התנאים של פיצול הנכס במקרה של פרידה אך הוסיפה כי פיט לא רצה שום הסכם כזה. עורכי הדין של השחקנית טענו שמנהל הכספים של פיט פנה אליה במייל, בו נכתב: "בתחילת התהליך העליתי את הנושא של הסכם רכישה/מכירה בין שניהם אך נאמר לי על ידי בראד כי אין צורך בכך". ההסכם, לכאורה, בוטל וג'ולי טענה כי היא רואה בנכס כהשקעה עבור משפחתם.
לאחר מכן האשימה ג'ולי את פיט בכך שלא התייעץ איתה לגבי פיתוח ושיפוץ האחוזה וכמו כן לגבי התקנת בריכת שחייה בעלות של מיליון יורו - אך הוסיפה כי לא התנגדה לכך באותו הזמן. "ג'ולי תמיד לקחה חלק פעיל בעיצוב של כל בית בו גרה וכשהיא ופיט רכשו את האחוזה הציפייה הייתה שתעשה זאת גם עבור ביתם החדש", נכתב על ידי עורכי הדין של השחקנית. "מנגד, פיט דחף ופעל למען שליטה יצירתית בהתאם לטעם ולחזון שלו בעוד שאנג'לינה העדיפה גישה שיתופית יותר אך היא השלימה עם רצונו של פיט להשתלט על הפרויקט".
5 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
"פיט צעק שאף אחד לא יורד מהמטוס ומנע מהם את היציאה במשך כ-20 דקות". בראד פיט
(צילום: Getty Images)
עורכי דינו של פיט טוענים שהיקב הפך לפרויקט תשוקה של הכוכב, שצמח ל"עסק בינלאומי שהניב רווחים של מיליוני דולרים, והפך לאחד היצרנים הנחשבים ביותר של יין רוזה". עוד מאשים פיט את אשתו לשעבר בכך שהיא "לא תרמה דבר להצלחת העסק".
בעת רכישת היקב, פיט אחז ב-60 אחוזים מהבעלות עליו, אך בשנת 2013, שלוש שנים לפני שהוא וג'ולי נפרדו, הוא העביר לה 10 אחוזים והפך אותם לשותפים שווים. יחד עם זאת, עורכי דינו טוענים שג'ולי רכשה ממנו את עשרת האחוזים האלו תמורת יורו אחד בלבד, וכי לא מדובר ברכישה אמיתית ו"חוקית".