2 צפייה בגלריה
פריס הילטון ובנה פניקס
פריס הילטון ובנה פניקס
פריס הילטון ובנה פניקס
(צילום: אינסטגרם)
הרשתות החברתיות הן לא פעם עולם אכזר ויש יותר מדי גולשים שאצבעותיהם קלות על המקלדת. רוב הסלבס כנראה כבר רגילים לטוקבקים לא חיוביים במיוחד שנשלחים לכיוונם ומתעלמים, אבל כשמדובר בהערות על ילדיהם – זה כבר עניין אחר לגמרי.
בשבוע שעבר פרסמה פריס הילטון תמונה שלה ושל בנה בן ה-9 חודשים פניקס, ולצידה כתבה: "הביקור הראשון בניו יורק של התינוק המלאך היקר שלי". התמונה קיבלה עד כה יותר ממיליון וחצי לייקים ועשרות אלפי תגובות, אבל למרבה הצער לא כולן היו בסגנון של "איזה מאמי" ו"לאכול אותו", כפי שאולי הייתם מצפים במקרה של תמונת תינוק.
לא מעט גולשים בחרו דווקא ללגלג על המראה של הפעוט, בין היתר השוו אותו לסטואי, התינוק מהסדרה המצוירת "איש משפחה", וגם העבירו ביקורת על כישורי ההורות של הילטון וכתבו: "היא לא נראית אימהית בכלל", ו-"רואים שמחזיקים את התינוק בעיקר אנשים שמשלמים להם לעשות זאת. זה נראה כמו תמונה של הדודה שלא באמת אוהבת ילדים אבל מחזיקה את התינוק שלך לרגע רק כדי להצטלם ואז מחזירה לך אותו מיד. שפת הגוף שלה אומרת את זה".
השיחה על התמונה הפכה לוויראלית, אחרי שהרבה גולשים נחלצו להגנת הילטון ובנה ותקפו את המלגלגים. גולש אחד כתב: "דמיינו לעצמכם אנשים מבוגרים שצוחקים על תינוק תמים", אחר נזף: "חלק מהמגיבים כאן הם תירוץ עלוב לאנשים" ואחרת הוסיפה: "אני מתביישת בכך שכל כך הרבה מבוגרים מתנהגים בבריונות, לא רק כלפי פריס אלא גם כלפי בנה התינוק". אחר התבדח: "תעשו לי לייק אם נכנסתם לכאן רק עבור התגובות" (וקיבל יותר מ-36 אלף לייקים).
הילטון לא נשארה אדישה לשיחה המתחוללת סביב בנה, והגיבה ליוצרת תוכן שתקפה את התגובות השליליות בטיק טוק: "יש אנשים חולים בעולם הזה. המלאך שלי בריא לחלוטין. כמובן שלקחנו אותו לרופא, פשוט יש לו מח גדול".
@stephwithdadeets Dude if you’re bullying babies you should be getting your head checked. 🤦🏻‍♀️ 🙄 #parishilton #paris #phoenixhiltonreum #greenscreen #parishiltonbabynews #popculture #phoenixbarronhiltonreum ♬ original sound - Stephanie Tleiji
אתמול (ב') היא הרחיבה על תחושותיה בסטורי בו כתבה: "אני חיה באור הזרקורים, ולכן לקבל הערות מאחרים זה בלתי נמנע. אבל לדבר על הילד שלי, או על כל ילד אחר לצורך העניין, זה לא בסדר. זה מכאיב ללבי יותר ממה שאפשר לתאר. עבדתי קשה כדי ליצור סביבה שמושתתת על אהבה, כבוד וקבלה ואני מצפה לקבל זאת גם בתמורה.
"אם אני מסתירה את התינוק שלי, אנשים מניחים שאני לא אמא טובה, ואם אני חושפת אותו יש אנשים אכזריים ומלאי שנאה. אני אמא עובדת וגאה והתינוק שלי הוא מתוק, מלאכי ובריא לחלוטין. חלמתי להיות אמא מאז ומתמיד. פניקס הוא כל עולמי והברכה הגדולה ביותר בחיי. כל יום איתו הוא תזכורת למה שבאמת חשוב. קשה להאמין שיש אנשים בעולם שיתקפו כזו תמימות. אני מקווה שאנשים ינהגו אחד בשני עם יותר חביבות ורגישות".
פניקס הוא בנם הבכור של הילטון ובעלה ראום קרטר. הוא נולד בינואר האחרון בעזרת אם פונדקאית, והילטון בישרה על כך כשבוע לאחר הלידה בעזרת תמונה של ידיה מחזיקות את ידו ולצידה כתבה: "אתה כבר אהוב יותר ממה שמילים יכולות לתאר".
2 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
"לדבר על הילד שלי, או על כל ילד אחר לצורך העניין, זה לא בסדר"
(צילום: Gettyimages)