3 צפייה בגלריה
הילארי סוואנק
הילארי סוואנק
מזל טוב אמאל'ה. הילארי סוואנק
(צילום: אינסטגרם)
בשורות משמחות מעבר לים: השחקנית הילארי סוואנק (48) ובעלה, איש העסקים פיליפ שניידר, הביאו לעולם תאומים, בן ובת. סוואנק חשפה את הטייטל החדש שלה הבוקר (ב') ברשתות החברתיות: "זה לא היה קל אבל זה היה שווה את זה", כתבה ואיחלה לעוקביה חג פסחא שמח.
התמונה של סוואנק והתאומים צברה עשרות אלפי לייקים תוך דקות ספורות ולמעלה מ-3,000 תגובות נרגשות, בהן של קולגות מפורסמים. "אלוהים יברך אותך מותק, זה המסע הכי מדהים אי פעם. אני כל כך שמחה בשבילכם", כתבה השחקנית שרון סטון. "מזל טוב", בירך ג'סי טיילר פרגוסון וסופיה בוש הכריזה "הם כאן" וצירפה לבבות, כמובן.
3 צפייה בגלריה
הילארי סוואנק
הילארי סוואנק
תמונה נהדרת לפתוח איתה את היום
(צילום: אינסטגרם)
בחודש אוקטובר האחרון התארחה סוואנק בתוכנית Good Morning America, במהלכה חשפה כי היא בהיריון: "אני עומדת להפוך לאמא, וזה משהו שאני מצפה לו כבר הרבה זמן. ולא מדובר רק בתינוק אחד אלא בשניים. אני לא מאמינה. כל כך נחמד שאני יכולה לדבר על זה ולחלוק את זה".
בריאיון נוסף ל-Extra סיפרה סוואנק מדוע חיכתה כל כך הרבה זמן עד שהחליטה להביא ילדים, ואמרה: "עשיתי קריירה ולא הייתי במערכת יחסים נכונה עד לפני ארבע שנים. זה היה רק משהו שחשבתי עליו, אפילו בתור בחורה צעירה. זה משהו שתמיד היה לי בראש אז זה פשוט נחמד להיות כאן ופשוט להיות בהיריון".
וכמה מילים על ההורים הטריים והמאושרים: סוואנק ושניידר התחתנו בשנת 2018 אחרי שנתיים של זוגיות. לפני כן היא הייתה נשואה לשחקן צ'אד לאו במשך 10 שנים עד שהתגרשו בשנת 2007.
3 צפייה בגלריה
כבר התארגנתם על נני?
כבר התארגנתם על נני?
כבר התארגנתם על נני?
(MEGA)