סיפרה האוטוביוגרפי של ליסה מארי פרסלי המנוחה יצא השבוע לאור, וכמה מהסיפורים שמופיעים בו – בעיקר הצהבהבים שבהם, עולים כעת לכותרות.
השבוע נודע שפרסלי שמרה את גופת בנה בביתה במשך חודשיים אחרי התאבדותו, כי לא החליטה היכן לקבור אותו. כעת, נחשף פרט עסיסי נוסף מהספר – רק שהפעם לא מדובר בפרסלי עצמה אלא במי שהיה בעלה לכמה רגעים מוזרים באמצע הניינטיז: הזמר המנוח מייקל ג'קסון.
4 צפייה בגלריה
מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי, עם ברט ליבינגסטון סטרונג ובנו
מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי, עם ברט ליבינגסטון סטרונג ובנו
מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי
(צילום: Getty Images)
פרסלי וג'קסון החלו לצאת ביחד בשנת 1994, כשהיא עוד הייתה נשואה לבעלה הראשון דני קיאו (אביהם של שני ילדיה הראשונים). פרסלי מספרת שלמרות שעוד הייתה נשואה, ג'קסון הצהיר בפניה על אהבתו במהלך חופשה בלאס וגאס: "מייקל אמר, 'אני לא יודע עם הבחנת, אבל לחלוטין התאהבתי בך. אני רוצה שנתחתן ושתלדי את ילדיי'. לא דיברתי מיד, אבל אז עניתי 'אני מאוד מוחמאת, אני לא יכולה לדבר'. בשלב הזה כבר הרגשתי שגם אני מאוהבת בו".
בעקבות השיחה הזו, פרסלי וקיאו נפרדו והיא וג'קסון הפכו לזוג. כאן מגיע פרט מעניין, שלא בטוח שג'קסון, באותו זמן בן 35, היה רוצה שהיא תחשוף: "הוא סיפר לי שהוא עדיין בתול. אני חושבת שהוא נישק את טאטום אוניל ושהיה לו משהו עם ברוק שילדס שלא היה פיזי מלבד נשיקה. הוא אמר שמדונה ניסתה לשכב איתו פעם אחת אבל לא קרה כלום. נלחצתי, כי לא רציתי לעשות צעד לא נכון", היא מספרת.
השניים לא ראו טעם בלבזבז זמן על דייטים ובמאי 1994, שבועות ספורים לאחר שהגירושים של פרסלי הפכו לרשמיים, הם נישאו. ג'קסון כאמור היה אז בן 35 ופרסלי בת 25 ואמא לשני ילדים: בנג'מין והשחקנית ריילי קיאו. נישואיהם לא האריכו ימים והם התגרשו כשנתיים לאחר מכן, ללא ילדים משותפים.
4 צפייה בגלריה
מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי, מבקרים בבית חולים לילדים
מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי, מבקרים בבית חולים לילדים
מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי, מבקרים בבית חולים לילדים
(צילום: Globe Photos/Zuma)
אגב, בעבר כבר היו שמועות על כך שהוא איבד את בתוליו בגיל מאוחר יחסית: הצהובון The Sun טען שהשיג הקלטות של שיחות פרטיות שערך ובהן סיפר שאיבד את בתוליו בגיל קצת צעיר יותר: 32. עורכי דינו של ג'קסון השתמשו אז בהקלטות במשפט שנערך נגדו בגין האשמות על ניצול מיני של ילדים, כדי להוכיח את חפותו: "הקלטות האלה הן חומר נפץ. הן מוכיחות מעל ומעבר לכל ספק שג'קסון הטרוסקסואל מוחלט", אמר אז איש יחסי הציבור של הכוכב, דייויד הנס שמידט. ג'קסון אכן יצא זכאי באותו משפט.
פרסלי מדברת בספר גם על התמכרותה למשככי כאבים שהחלה ב-2008, לאחר שילדה בניצוח קיסרי את בנותיה התאומות מבעלה דאז מייקל לוקווד. פרסלי כבר סיפרה בעבר על ההתמכרות, אך כעת מפרטת: "זה הידרדר לשמונים כדורים ביום. הייתי צריכה לקחת יותר ויותר כדי להתמסטל. אני לא יודעת מתי הגוף שלך מחליט שהוא לא יכול להתמודד עם זה יותר, אבל בשלב כלשהוא הוא מחליט את זה".
אחרי שבנה בנג'מין התאבד בשנת 2020, ההתמכרות החמירה: "רציתי להיעלם. כאב לי מדי להיות פיכחת", היא מספרת. פרסלי הלכה לעולמה שלוש שנים לאחר מכן, כתוצאה מדום לב שנגרם בגלל סיבוכים מאוחרים של ניתוח שעברה כמה שנים לפני כן.
4 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
"כאב לי מדי להיות פיכחת"
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP, File)
בתה ריילי היא זו שלאחר מות אמה עזרה להשלים את הספר, שזכה לשם "מכאן אל הלא נודע המופלא", על ידי כך שהאזינה להקלטות של זיכרונותיה שהקליטה לאורך השנים.
ריילי סיפרה לאתר People: "אני מקווה שבנסיבות יוצאות הדופן האלה, אנשים יוכלו להזדהות עם החוויה האנושית של אהבה, שברון לב, אובדן, התמכרות ומשפחה. אמא שלי רצתה לכתוב את הספר בתקווה שמישהו יוכל לקרוא את סיפורה ולהזדהות אותה, להבין שהוא לא לבד בעולם. המטרה שלה בכתיבת הספר היה ליצור קשר אנושי".
4 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי ריילי קיאו
ליסה מארי פרסלי ריילי קיאו
ליסה מארי פרסלי ובתה, ריילי קיאו
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
במצבי מצוקה, יש מי שמקשיב: סה"ר- סיוע והקשבה ברשת - www.sahar.org.il
ער"ן - עזרה ראשונה נפשית - 1201
בשביל החיים - סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו - 03-7487771