אחרי שבנה של ליסה מארי פרסלי הלך לעולמו, באופן מובן היה לה קשה להתגבר על כך. כל כך קשה, מה שגרם לה לשמור את גופתו בביתה במשך חודשיים לאחר מותו.
המידע הזה מגיע מפרסלי עצמה – שהלכה גם היא לעולמה בינואר 2023 בגיל 54. בקרוב ייצא ספר אוטוביוגרפי שהתחילה לכתוב לפני מותה ושבתה, השחקנית ריילי קיאו, סייעה בהשלמתו.
בנג'מין קיאו הלך לעולמו ביולי 2020 כתוצאה מהתאבדות, לאחר מאבק ארוך בהתמכרויות לאלכוהול וסמים. פרסלי מסבירה בספר שלא הצליחה להחליט אם לקבור אותו בהוואי או בגרייסלנד, האחוזה בממפיס של אביה הזמר אלביס פרסלי, שבה הוא קבור.
"בבית שלי יש כמה חדרים גדולים נפרדים, ושמרתי שם את בן-בן במשך חודשיים", מספרת פרסלי. "אין חוק במדינת קליפורניה שמחייב אותך לקבור מישהו באופן מיידי. מצאתי מישהי מאוד אמפטית שבבעלותה בית לוויות והיא אמרה 'נביא אותו אלייך'".
3 צפייה בגלריה
בנג'מין קיאו, ליסה מארי פרסלי, פריסילה פרסלי וריילי קיאו, בשנת 2010
בנג'מין קיאו, ליסה מארי פרסלי, פריסילה פרסלי וריילי קיאו, בשנת 2010
בנג'מין קיאו, ליסה מארי פרסלי, פריסילה פרסלי וריילי קיאו, בשנת 2010
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP, File)
פרסלי מספרת שהטמפרטורה בחדר נקבעה על 12.8 מעלות כדי לשמר את הגופה, ומודה: "התרגלתי אליו, לדאוג לו ולשמור אותו שם... אני חושבת שכל אחד אחר היה פוחד פחד-מוות לשמור כך גופה של הבן שלו, אבל לא אני".
פרסלי וריילי אף עשו קעקועים תואמים לאלו שהיו לבן. היה לו קעקוע עם שמה של ריילי על עצם הצוואר שלו ואת שמה של אמו על ידו. לכן כמחווה, קיילי קעקעה את שמו על צווארה ופרסלי קעקעה את שמו על ידה. הן אף הזמינו את המקעקע לביתה של פרסלי כדי לראות את המקור בעצמו - היא מספרת שהוא שאל אם יש להן תמונות שבהן יוכל לראות את הגופן והסגנון של הקעקועים, והיא אמרה: "לא, אבל אני יכולה להראות לך".
ריילי מוסיפה: "היא פשוט ביקשה מהאיש המסכן הזה להסתכל על הגופה של בנה המת, שבמקרה הייתה ממש בחדר לידנו. היו לי חיים לא שגרתיים אבל הרגע הזה נמצא בחמישייה הפותחת".
3 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
"כל אחד אחר היה פוחד פחד-מוות לשמור כך גופה של הבן שלו, אבל לא אני"
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP, File)
קיאו מספרת שאחרי שמלאכת הקעקוע הושלמה, פרסלי הבינה שהגיע הזמן להביא את בן לקבורה: "אפילו היא אמרה שהיא מרגישה שהוא אומר לה, 'אמא, זה מטורף. מה את עושה, מה לעזאזל?'". בסופו של דבר הוא נקבר בגרייסלנד ופרסלי מספרת שעצמה עיניים לאורך כל הטקס: "התקשיתי להמשיך לחיות".
פרסלי, שמתה כתוצאה מדום לב בינואר 2023, נקברה גם היא בגרייסלנד, לצד בנה.
3 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי ריילי קיאו
ליסה מארי פרסלי ריילי קיאו
פרסלי וקיאו
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
במצבי מצוקה, יש מי שמקשיב: סה"ר- סיוע והקשבה ברשת - www.sahar.org.il
ער"ן - עזרה ראשונה נפשית - 1201
בשביל החיים - סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו - 03-7487771