5 צפייה בגלריה
פריסילה פרסלי
פריסילה פרסלי
פריסילה פרסלי
(צילום: Gettyimages)
בשנה שעברה יצא הסרט "אלביס" שגולל את סיפורו של הזמר אלביס פרסלי, שנגע כמתבקש גם במערכת היחסים שלו עם אשתו ואם בתו פריסילה פרסלי. כעת מגיע תורה לעמוד באור הזרקורים: בימים אלו יוצא הסרט "פריסילה" בבימויה של סופיה קופולה ובהפקתה של פרסלי עצמה – כך שברור שהיא מרוצה מהתוצאה.
פרסלי (78) התראיינה השבוע בתכנית TalkTV בהנחייתו של פירס מורגן, ודיברה איתו על מותם של בתה ליסה מארי פרסלי ונכדה בנג'מין קיאו, שהתאבד לפני כשלוש שנים. "היה קשה לעמוד בזה. איבדתי את אמי, את הנכד שלי ואת בתי. אני עדיין לא מאמינה שהיא כבר לא איתנו", אמרה.
פרסלי סיפרה שההתאבדות של בנג'מין הייתה קשה מנשוא עבור ליסה מארי: "הוא היה אהבת חייה. היא העריצה אותו והייתה עושה הכול עבורו. היא דיברה עליו כל הזמן ועל כמה שהיא עדיין מתאבלת. היא אמרה שהיא לא יודעת אם היא רוצה להיות כאן. זה היה כמה חודשים לפני כן". מורגן שאל אם היא באמת חושבת שליסה מארי שקלה להתאבד ופרסלי ענתה: "אני חושבת שכן. שהיא הייתה עושה את זה עוד קודם לכן, אבל התאומות שלה היו צעירות מדי". הרפר ופינלי, בנותיה של פרסלי מנישואיה הרביעיים, היו אז בנות 13.
5 צפייה בגלריה
פריסילה פרסלי
פריסילה פרסלי
"קשה לעמוד בזה, אני עדיין לא מאמינה שהיא כבר לא איתנו"
(צילום: Gettyimages)
ליסה מארי בת ה-54 הלכה לעולמה בינואר השנה לאחר שחוותה דום לב. ממצאי הנתיחה שאחרי המוות העלו את הסברה שמתה משימוש יתר באופיואידים, שגרם לחסימת המעי הדק שלה. כמה שנים לפני כן עברה פרסלי ניתוח לקיצור קיבה והוא כנראה פגע בבריאותה ובמעי שלה.
כמה ימים לפני מותה, השתיים היו ביחד בטקס גלובוס הזהב ולמרות הדיווחים על יחסים עכורים בין שתיהן, פרסלי מספרת שלא כך היה הדבר: "ירדתי במדרגות ומעדתי קצת כי הייתי עם עקבים גבוהים. היא הסתכלה עליי וצחקה בקול, וגם אני צחקתי. עוד לא שתינו כלום. היא אמרה לי 'אלוהים אמא, את לא יכולה אפילו לשתות קצת'. היה כיף. זה זיכרון טוב. ואז התיישבנו והזמנו משקאות והיא אמרה לי 'אמא, הבטן שלי ממש כואבת'. מיד קמנו ועזבנו. היא נכנסה לרכב שלה ואני לשלי, ולפני זה חיבקתי אותה. זה היה החיבוק האחרון שנתתי לה".
מותה של פרסלי הביא לקרב ירושה בין פריסלה ונכדתה, השחקנית ריילי קיאו, על נכסיה של ליסה מארי והעיזבון של אביה שעליו הייתה אחראית. בסופו של דבר הן הגיעו להסדר ופרסלי פוצתה ב-1.4 מיליון דולר בנוסף לסכום לא ידוע שתקבל במהלך עשר השנים הקרובות. קיאו בתמורה קיבלה את השליטה בנכסים של אמה ושל סבה, ובריאיון ל-Vanity Fair הביעה אופטימיות לגבי הקשר שלה עם סבתה: "המצב עם סבתא יהיה טוב, הוא מעולם לא היה לא טוב. היו קצת קשיים, אבל הכול יחזור לקדמותו".
5 צפייה בגלריה
פריסילה פרסלי ריילי קיאו ליסה מארי פרסלי
פריסילה פרסלי ריילי קיאו ליסה מארי פרסלי
מותה של פרסלי הביא לקרב ירושה שנגמר בשלום
(צילום: GettyImages)
פרסלי התייחסה בריאיון גם לאחד הנושאים המסקרנים ביותר הקשורים לבתה: נישואיה לזמר מייקל ג'קסון שנחשבו בעיני רבים לתמוהים וסיפקו מטעמים למדורי הרכילות ולחובבי השמועות. פרסלי סיפרה שבתה התלוננה בפניה על הזמר: "היא אמרה 'אמא, אני מודאגת. אני אף פעם לא רואה אותו, הוא לא כאן'. זה היה כשהם כבר היו נשואים".
פרסלי טוענת שליסה מארי לא ידעה איפה מייקל נמצא בימים הרבים שבהם לא היה איתה ושבתקופות האלה היה מתקשר אליה רק כמה ימים לאחר שנעלם. "שאלתי אם היא לא מבררת איתו איפה הוא נמצא והיא ענתה 'הוא רק אומר שיש לו דברים לעשות'".
פרסלי גם מספרת שניקר בה החשש שג'קסון רצה להיות עם בתה רק בגלל שהייתה בתו של אלביס – אותו העריץ: "תמיד הרגשתי שמייקל אהב את אלביס, או כיבד אותו, אז הייתה לי תחושה שלהיות מקורב אליו, להיות מזוהה עם השם הזה ועם הבת שלו... זה הדאיג אותי ואמרתי לה את זה". מורגן שאל: "הוא היה איתה כי היא הייתה ליסה או יותר כי היא הייתה פרסלי?", על כך השיבה פריסילה: "לדעתי זה היה יותר כי היא הייתה פרסלי". יחד עם זאת הודתה: "לא באמת יצא לי להכיר אותו", וכשנשאלה אם הייתה מעדיפה שהנישואים לא היו מתרחשים, ענתה: "כן, רק בגלל שהרגשתי שהוא מאוד מסוקרן מאלביס".
פרסלי וג'קסון התחתנו בשנת 1994 והיו נשואים במשך שנתיים. הכוכב התמודד אז עם האשמות על כך שהטריד מינית ילדים והיו שטענו שהנישואים המפתיעים היו ניסיון להסיח את הקהל והתקשורת מהשערורייה הגדולה.
5 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
"לדעתי הוא היה איתה בעיקר כי הייתה פרסלי"
(צילום: Gettyimages)
אין ספק שאם הייתה מתרחשת כיום – גם מערכת היחסים של אלביס ופריסילה לא הייתה מתקבלת בעין יפה: כשהכירו בשנת 1959 היא הייתה בת 14 בלבד והוא כבר חייל בן 24. הפרש הגילים המטריד לא פגע בזוגיות הנרקמת שלהם, ופרסלי טוענת: "תמיד היו אנשים סביבנו, הוא אף פעם לא היה אגרסיבי איתי וגם לא שכבנו אז. הייתי מישהי שהוא בטח בה ושפך בפניה את הלב".
הם נישאו בשנת 1967, כשפרסלי הייתה בת 22, והיא מספרת שרק בליל הכלולות שכבו לראשונה. בתם היחידה ליסה מארי נולדה פחות משנה לאחר מכן, והם התגרשו בשנת 1973. ארבע שנים לאחר מכן אלביס מת כתוצאה מהתקף לב. "אני עדיין מתגעגעת אליו כל כך. אל המילים שלו, אל האהבה שלו, אל הצחוק והאנרגיה שלו. אני מתגעגעת לזמנים הטובים", אומרת פריסילה. "את לא מבינה שאלו זמנים טובים עד שאת נזכרת ומסתכלת באלבומים ובתמונות וחושבת לעצמך, 'היה לנו כל כך כיף ביחד, עשינו כל כך הרבה'. אני עדיין חושבת על זה".
5 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
משפחת פרסלי: אלביס, פריסילה וליסה מארי
(צילום: Gettyimages)