עוד יום, עוד דרמה בחיי משפחת סיירוס: אחרי שבטקס הגראמי האחרון מיילי סיירוס לא הזכירה את אביה בנאום התודה ועוררה שמועות על יחסים רעועים – כעת מתברר שגם היחסים של אמה, טיש סיירוס (56), ואחותה הצעירה, נואה סיירוס, לא בשיאם, והסיבה לכך לא רק מפתיעה אלא צהבהבה במיוחד, ובמרכזה עומד בעלה של טיש, השחקן דומיניק פרסל.
בתחילת החודש טיש סיירוס התארחה בפודקאסט Call Her Daddy וסיפרה שהייתה דלוקה על פרסל עוד מהימים שבהם כיכב בסדרה "נמלטים". פרסל שלח לה הודעה באינסטגרם בשנת 2016 אחרי שהיא התחילה לעקוב אחריו אבל היא לא ראתה אותה, ושלחה לו מיוזמתה הודעה לפני כשנתיים, אחרי שהתגרשה מבעלה בילי ריי סיירוס. הוא השיב לה, ושנה לאחר מכן השניים כבר היו נשואים.
אבל כאן מגיע הטוויסט בעלילה: לפי אתר Us Weekly, טיש לא הייתה הסיירוס הראשונה שאיתה פרסל בן ה-54 היה מעורב – מכיוון שלפני כן הוא יצא עם בתה נואה (24).
3 צפייה בגלריה
טיש סיירוס מיילי סיירוס
טיש סיירוס מיילי סיירוס
יכולות לעשות השוואות. טיש ונואה סיירוס
(צילום: GettyImages\Jason Kempin )
"נואה יצאה עם דומיניק בזמן שטיש התחילה לחזר אחריו", סיפר מקור יודע דבר, והוסיף שטיש בהחלט הייתה מודעת לכך שהוא יוצא עם בתה באותו הזמן. כנראה שהפרט החשוב הזה לא הטריד אותה מדי.
האם הבת הנבגדת אישרה את הזוגיות? כנראה שלא – בחתונה של השניים, שנערכה באוגוסט 2023, היא לא הייתה, וכדי להדגיש את ההיעדרות גם העלתה באותו יום תמונות שלה עם אחיה ברייסון, שגם לא נכח באירוע. "הסכסוך ביניהן עמוק יותר ממה שאפשר לשער, נואה מאוד כועסת על כך שטיש גנבה ממנה את דומיניק", סיפר המקורב.
בזמנו, המעריצים הניחו שהיא לוקחת את הצד של אביה בגירושים, אך כעת מספר המקור שהיא כלל לא הוזמנה – ויותר מכך: אחותה מיילי הורתה למאבטחים לא להכניס אותה במידה ותגיע. "נואה תמיד הייתה קרובה יותר לבילי ריי, וזה יצר קרע בינה ובין מיילי", סיפר אז אחד ממקורביהם.
כמובן שטיש השמיטה את הפרט המעניין הזה מסיפור ההיכרות שלה ושל פרסל, וסיפרה בפודקאסט על הדייט הראשון שלהם: "יצאנו לאכול והתמזמזנו במשך שלוש שעות", אמרה והוסיפה שיום לאחר מכן כבר אמרה לו שהיא אוהבת אותו. "אני לא יכולה אפילו לתאר כמה מדהים הוא, אני חיה את החיים הכי טובים שיש, הוא מתוק כל כך".
3 צפייה בגלריה
טיש סיירוס דומיניק פרסל
טיש סיירוס דומיניק פרסל
סימן וי על שתי בנות משפחה. סיירוס ודומיניק פרסל
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, הדיווחים האלו מגיעים אחרי שהמשפחה כבר כיכבה החודש בכותרות, אחרי שמיילי זכתה בגראמי והודתה לבני משפחתה מלבד אביה (שכיכב לצידה בסדרה הלהיט שבה התפרסמה, "האנה מונטנה"), ואפילו הדגישה: "אני לא חושבת ששכחתי משהו".
לא ברור מה בדיוק גרם לסכסוך בין האב והבת, אבל הוא סיפר בעבר שצילומי הסדרה המשותפת שלהם לא תרמו לאידיליה: "זה החריב את משפחתי. הסדרה הארורה הזאת החריבה את המשפחה שלי. הייתי מבטל הכול ברגע, כדי שהמשפחה שלי תהיה כאן ושכולם יהיו בסדר, בטוחים, מאושרים ונורמלים. הייתי מוחק הכול בשנייה אם הייתי יכול".
אתר Page Six מספר שאחרי הזכייה של סיירוס בגראמי, אביה ניסה ליצור איתה קשר כמה פעמים, ולא ברור אם היא ענתה לשיחות.
3 צפייה בגלריה
מיילי סיירוס נואה סיירוס
מיילי סיירוס נואה סיירוס
בימים מפוייסים יותר. מיילי ונואה סיירוס
(צילום: GettyImages)