הזמרת מיילי סיירוס פתחה את השבוע בסערה, כשזכתה בשני פרסי גראמי – הראשונים בקריירה הארוכה שלה. אבל היה זה דווקא נאום התודה שלה שעשה כותרות – מאחר והיא הודתה לבני משפחתה אך דילגה על אביה, הזמר בילי ריי סיירוס (שכיכב לצידה בסדרה הלהיט שבה התפרסמה, "האנה מונטנה"), ואפילו ציינה: "אני לא חושבת ששכחתי משהו".
היחסים בין השניים רעועים כבר שנים ארוכות, כך מספרות השמועות, אך הסיבה הרשמית לקרע מעולם לא נחשפה. הוריה של סיירוס התגרשו לפני שנתיים ומאז נישאו לאחרים.
אתמול (ד') התארחה אמה של הכוכבת, טיש סיירוס (56), בפודקאסט Call Her Daddy וסיפרה על תקופת הנישואים לבעלה לשעבר ועל ההחלטה להתגרש ממנו, שלא עשתה בקלות.
3 צפייה בגלריה
טיש סיירוס בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס
טיש סיירוס בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס
לא קיבל תודה. בילי ריי, טיש ומיילי סיירוס
(צילום: AP)
סיירוס מספרת שהגיעה למסקנה שעליה להתגרש בשנת 2020, בתקופת הקורונה שבה גרה לבדה בקליפורניה בעוד שבעלה היה בטנסי: "חשבתי ברצינות על חיי ושאלתי את עצמי 'מה אני הולכת לעשות?'. כי כבר הרבה זמן שלא הייתי במקום טוב, הנישואים שלנו היו רעועים במשך תקופה ארוכה ואני חושבת שנשארתי בהם מרוב פחד להיות לבד. פגשתי אותו כשהייתי בת 23 או 24".
טיש מוסיפה שתמיד חששה להתגרש, אך ברגע שהחליטה להפסיק לשנות את עצמה כדי להתאים לרצונותיו של בעלה, הנישואים שלהם התפרקו. היא מספרת על תקופת הבידוד: "נשארתי לבד ולפתע הרגשתי חופשייה, הצלחתי לנשום. עישנתי מריחואנה, גיננתי ושחיתי עירומה בבריכה. זה מה שעשיתי בזמן הקורונה, וזה שינה את חיי".
למרבה הצער, באותה תקופה אמה הלכה לעולמה: "התמודדתי עם זה לבדי ואני לא מאמינה שעשיתי את זה. זה היה מטורף, כי שני הפחדים הגדולים ביותר שלי היו להיות לבד ושאמא שלי תלך לעולמה. לא ידעתי איך אמשיך הלאה אם אמא שלי תמות, ולמען האמת היה חודש שלם שבו עברתי התמוטטות עצבים. זה היה נורא, באמת. מאוד רע".
סיירוס אף מספרת שביקשה מדניאל אמן, המוכר בתור "הרופא למפורסמים", לאשפז אותה בבית חולים פסיכיאטרי, אך הוא סירב בטענה ש"זה לא יהיה הדבר הנכון עבור אף אחד מאיתנו". טיש מספרת: "לא הצלחתי לאכול או לישון, לא הפסקתי לבכות. שקלתי בערך 60 קילו. אין לי את אמי ואין לי את בעלי שהיה איתי במשך שלושים שנה. ממש פחדתי".
3 צפייה בגלריה
טיש סיירוס בילי ריי סיירוס
טיש סיירוס בילי ריי סיירוס
"אין לי את אמי ואין לי את בעלי שהיה איתי במשך שלושים שנה. ממש פחדתי"
(צילום: AP)
השניים נישאו בשנת 1993 ולאורך השנים נפרדו פעמיים – בשנת 2010 וב-2013. יחד עם זאת, הפרידה האחרונה הייתה סופית והשניים התגרשו לפני כשנתיים. טיש מספרת: "הסתכלתי על עצמי ושאלתי 'מה לעזאזל את עושה?'. החלטתי שהפעם אני ממשיכה הלאה בחיי. ואתם יודעים מה? זה היה לטובה".
שניהם המשיכו הלאה די מהר וכבר נשואים לאנשים אחרים: טיש התחתנה באוגוסט שעבר עם השחקן דומיניק פרסל, כוכב הסדרות "נמלטים" ו"אגדות המחר", וכחודשיים לאחר מכן בילי ריי (62) התחתן עם בת זוגו, המוזיקאית ג'ואנה הודג'ס (הצעירה ממנו ב-27 שנה). ילדיהם של השניים נכחו בחתונת אימם – אך החמיצו את החתונה של אביהם. לטיש יש שני ילדים נוספים מבן זוגה הקודם, ברנדי (36) וטרייס (34) - שבילי ריי אימץ. גם לו יש בן נוסף מזוגיות קודמת, כריסטופר (31). מיילי בת ה-31 היא בתם המשותפת הראשונה ואחריה הגיעו ברייסון (29) ונואה (24).
טיש גם חשפה שהיא זו שגרמה לכך שבילי ריי ילוהק לתפקיד אביה של מיילי בסדרת הלהיט "האנה מונטנה", שבה כיכבו השניים בשנים 2006-2011. "היה לו להיט אחד ואחרי זה שום דבר לא ממש עבד. לקחתי את מיילי לאודישן לסדרה והיא התקבלה, ואחד המלהקים התבדח 'חבל שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את האבא האמיתי שלה'. עניתי לו, 'אולי אתם יכולים'. לא הייתי מסוגלת, בתור אמא, שחצי מהילדים שלי יהיו בטנסי בזמן שאני אהיה בקליפורניה עם מיילי, ידעתי שאני חייבת להביא איתי את כולם. אז אמרתי לבילי ריי שהוא צריך להיבחן לתפקיד האבא, וכן זו תהיה ירידה בשכר אבל המשפחה תוכל להיות ביחד".
בילי ריי מצידו – לא נהנה מהחוויה וטען בשנת 2011 בריאיון למגזין GQ שהצילומים הרסו את הקשר שלו עם ילדיו: "זה החריב את משפחתי. הסדרה הארורה הזאת החריבה את המשפחה שלי. הייתי מבטל הכול ברגע, כדי שהמשפחה שלי תהיה כאן ושכולם יהיו בסדר, בטוחים, מאושרים ונורמלים. הייתי מוחק הכול בשנייה אם הייתי יכול".
לאחר פרסום הריאיון, בתו ברנדי ביטלה את דבריו: "המשפחה לא נהרסה. אנחנו בסדר גמור". מיילי אישרה את דברי אחותה והסבירה: "אני חושבת שפשוט עבר עליו משהו באותו רגע".
3 צפייה בגלריה
מיילי סיירוס
מיילי סיירוס
מיילי סיירוס
(צילום: AP)