טיילור סוויפט ומיילי סיירוס היו הזוכות הגדולות של טקס הגראמי שנערך לפנות בוקר (ב') בלוס אנג'לס, וכמתבקש הן גם היו הכוכבות הכי מדוברות ברשתות החברתיות, אבל לאו דווקא בגלל הפסלונים שגרפו.
בעוד שסיירוס גרפה שני פסלונים (הראשונים בקריירה שלה!) וגם הופיעה, רוב השיחה סביבה עסקה דווקא בתסרוקת הענקית שלה, שגרמה לפילוג בקרב הגולשים.
היו כאלו שאהבו מאוד: "אני מת על השיער שלה, זו מחווה לשורשי הקאנטרי שלה", צייץ אחד הגולשים ואחרת הוסיפה: "השיער שלה נראה כמו של לביאה (במובן הטוב!). היא מחזירה את הסטייל של השיער השופע".
אחרים פחות התלהבו: "זה נראה כאילו היא שמה את השיער ברולים ושכחה להסתרק אחר כך", כתב מישהו ואחרת צייצה: "זה בלגן אחד גדול".
אחרים היו בוטים אף יותר: "השיער שלה הוא החלק הכי גרוע בגראמי", הצהיר אחד ואחרים דרשו שמעצב השיער שלה ייתן את הדין: "מי שסידר למיילי סיירוס את השיער צריך להתפטר! אני שונאת את זה!" כתבה גולשת נחרצת.
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 מיילי סיירוס
גראמי 2024 מיילי סיירוס
מעצב השיער צריך למצוא עבודה אחרת? מיילי סיירוס
(צילום: AP)
והיו גם לא מעט התלוצצויות. אחד הגולשים התבדח: "נראה כאילו היא התחשמלה", ולהרבה גולשים הלוק הזכיר תסרוקות מנופחות אחרות, ביניהן של אייקוני עבר מנוחים כמו ראשת ממשלת בריטניה מרגרט תאצ'ר, פארה פוסט וקורט ראסל, ולהבדיל - גם של כוכבות רלוונטיות כתמיד כמו ג'יין פונדה ודולי פרטון.
אפילו התסרוקת של ג'וליה רוברטס ב"מגנוליות מפלדה" קיבלה אזכור וחובב טלוויזיה נוסטלגית נזכר בתסרוקות מהסדרה "שושלת" וכתב "אני דווקא בעד". אחר סיכם: "היא מנסה להחזיר את התספורות המנופחות של שנות השמונים".
סיירוס אגב, הצהירה שהיא אוהבת את הלוק ואמרה על הבמה: "תראו כמה טוב אני נראית".
הכוכבת הגיעה ביחד עם בן זוגה, המוזיקאי מקס מוראנדו, שהגיע גם הוא בלוק אייטיז דומה – אבל יש לציין שזה הלוק הקבוע שלו, כך שייתכן וסיירוס בעצם התאימה את עצמה אליו.
את סיירוס ליוו גם אחותה ברנדי ואמה טיש. אביה, זמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס לא הגיע איתן – ובאופן חשוד היא גם לא הזכירה אותו בנאום התודה שלה.
הכוכבת השנייה של הערב, טיילור סוויפט, הגיעה ללא בן הזוג טראוויס קלסי והפגינה חוש הומור ומודעות עצמית כשהביאה איתה מניפה שבעזרתה כיסתה את פיה בזמן ששוחחה עם אנשים – רפרנס לתקרית המדוברת מטקס גלובוס הזהב האחרון, שבה כל הרשת התגייסה על מנת לקרוא את השפתיים שלה ושל סלינה גומז, כדי להבין על מה הן דיברו בלהט.
הפעם סוויפט הגיעה מוכנה מראש – ואת השיחות החשובות הסתירה בעזרת המניפה.
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 טיילור סוויפט לאנה דל ריי
גראמי 2024 טיילור סוויפט לאנה דל ריי
רגע, קשה לקרוא את השפתיים שלכן ככה. טיילור סוויפט ולנה דל ריי מסתתרות
(צילום: John Shearer\GettyImages )
ועוד קצת טיילור: רגע מביך היה עלול להתרחש כשהכוכבת התקרבה לאקס שלה קלווין האריס ואשתו הטרייה ויק הופ, אבל בסופו של דבר חלפה על פניהם ללא התייחסות של אף אחד מהצדדים. חבל, עברו כבר 9 שנים – אולי הגיע הזמן לשיר משותף?
וסוויפט אחרון: אחרי שקיבלה את פרס האלבום הטוב מידיה של סלין דיון, כמה מהגולשים עשו כהרגלם הר מעכבר כשטענו שהיא התעלמה מהכוכבת הוותיקה על הבמה. השתיים מיהרו להבהיר שהכול בסדר בעזרת תמונה משותפת מאחורי הקלעים. סוויפט נראית מאושרת, דיון אולי קצת פחות.
8 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט וסלין דיון. גראמי 2024
טיילור סוויפט וסלין דיון. גראמי 2024
"את מכאיבה לי". סלין דיון וטיילור סוויפט
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images)
ומה לגבי אלו שכבשו את השטיח האדום? בין הכוכבים הגדולים היו כמה ילדים, כוכבי העתיד אולי? הגרושה הטרייה קלי קלרקסון הביאה איתה את הדייט הכי חמוד של הערב – בנה רמינגטון (7).
ביונסה וג'יי זי עשו גם הם ערב משפחתי והביאו את בתם בלו אייבי, שעלתה עם אבא שלה לבמה כשקיבל את פרס "המשפיען הגלובלי". ביונסה אמנם לא הייתה מועמדת וגם לא הופיעה, אבל בכל זאת קיבלה הרבה פוקוס מיושבי האולם, והגולשים צחקו על כך שהיה נראה שכולם משתוקקים לעשות איתה סלפי.
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 ביונסה
גראמי 2024 ביונסה
תמתינו בסבלנות, יש תור. ביונסה מעניקה סלפי למעריצים
(צילום: AP)
אופרה ווינפרי ויתרה על השטיח האדום ונכנסה מיד לאולם ביחד עם הבסטי גייל קינג, והשוויצה בגזרה הדקיקה שלה (שאותה השיגה בעזרת כדורי דיאטה במרשם, כך הודתה לאחרונה), וגם מריל סטריפ החמיצה את השטיח האדום כי הגיעה באיחור ונכנסה לאולם לאחר שהטקס כבר התחיל.
הכניסה המאוחרת שלה גררה התייחסות מהמנחה טרוור נואה: "אני לא מאמין שמריל סטריפ כאן, אני לא מאמין!" אמר בזמן שהכוכבת עשתה את דרכה לכיסא, ונתנה לו כפיצוי נשיקה וחיבוק.
טקס הגראמי הערוך והמתורגם ישודר היום בשעה 21:00 ב-yes VOD וב-+STING.
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 מריל סטריפ טרוור נואה
גראמי 2024 מריל סטריפ טרוור נואה
"סליחה על האיחור". מריל סטריפ וטרוור נואה
(צילום מסך)
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 אופרה ווינפרי גייל קינג
גראמי 2024 אופרה ווינפרי גייל קינג
אוזמפיק זו כבר לא מילה גסה. אופרה ווינפרי וגייל קינג
(צילום: Monica Schipper\GettyImages )
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 ג'יי זי בלו אייבי קרטר
גראמי 2024 ג'יי זי בלו אייבי קרטר
שילוב מוצלח של ההורים. בלו אייבי וג'יי זי
(צילום: AP)
8 צפייה בגלריה
גראמי 2024 קלי קלרקסון ובנה רמינגטון
גראמי 2024 קלי קלרקסון ובנה רמינגטון
דייט חמוד. קלי קלרקסון ובנה רמינגטון
(צילום: GettyImages\Frazer Harrison)