"סלינה גומז ביקשה להצטלם עם טימותי שאלאמה וקיילי ג'נר לא הסכימה", סערו אתרי הבידור מסביב לעולם, בעקבות הווידאו בו רואים את גומז לוחשת לטיילור סוויפט בטקס פרסי גלובוס הזהב.
הרגע הסודי שנתפס במצלמה נותח מכל זווית אפשרית, הפך לוויראלי בטירוף ואתרי הרכילות שכרו קוראי שפתיים מקצועיים כדי להבין בדיוק מה אמרה גומז לבסטי שלה. לדבריהם, זה הלך כך:
גומז אמרה: "ביקשתי להצטלם איתו והיא אמרה 'לא'", סוויפט נראתה המומה, וקלי טלר שישבה לשולחן שאלה: "עם טימותי?", וסלינה הנההנה בחיוב.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז טיילור סוויפט
סלינה גומז טיילור סוויפט
סלינה גומז טיילור סוויפט
(צילום: Christopher Polk/Getty Images)
כמובן שרגע אחרי, גומז פנתה לרשתות החברתיות כדי להכחיש בתוקף. "לאאאאאאאא", צייצה השחקנית והזמרת. "סיפרתי לטיילור על שני חברים שלי ששכבו - לא שזה עניין של מישהו".
נראה שהציוץ של גומז לא שכנע אף אחד, ומקורב מיהר לסייע: "סלינה ממש לא אמרה שום דבר על טימותי או קיילי", הבהיר. "היא בכלל לא ראתה אותם או דיברה איתם". סליחה, אבל אנחנו נוטים להאמין לקוראי השפתיים.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
סלינה גומז
(צילום: טוויטר)
במקביל לציוץ של גומז, השחקן טימותי שאלאמה נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא מסתובב ברחובות בוורלי הילס. צלמי הפפראצי מיהרו להדביק את קצב ההליכה (המאוד מהיר שלו) ושאלו האם הכל בסדר בינו לבין סלינה, ושאלאמה השיב ש"כן". תשובתו לא שכנעה את הצלמים, ששאלו האם באמת יש סכסוך בין סלינה לקיילי ג'נר, ועל זה השיב השחקן "ממש לא". לשאלה האם סלינה ביקשה להצטלם איתו וקיילי סירבה - הוא סירב להגיב.
עכשיו עצרו הכל - זה הזמן להעמיד פני מופתעים: יממה לאחר הסערה (בכוס תה) שגומז עוררה, השחקנית-זמרת פנתה (שוב) לקהל מעריציה והודיעה להם כי בכוונתה לקחת פסק זמן קצר מהרשתות החברתיות.
למען ההגינות נציין כי גומז מקפידה לקחת פסקי זמן מהרשתות אחרי כל דרמה, קטנה או גדולה, המתרחשת סביבה - ואיכשהו זה קורה לעיתים קרובות. למעשה, הפעם האחרונה בה הודיעה כי היא מתנתקת מהאינטרנט לתקופה הייתה ימים ספורים אחרי פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בחודש אוקטובר האחרון, אז העלתה סטורי שנחשב לתמיכה בישראל, חטפה על הראש, הסירה אותו - ומיהרה לעשות לייקים לתכנים פרו-פלסטינים.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
משהו מצחיק אותך? סלינה גומז
(צילום: Gilbert Flores/Getty Images)