חמישה חודשים לאחר שהשחקן איאן זירינג (60) הותקף על ידי חבורת אופנוענים בלוס אנג'לס – שניים מתוקפיו נעצרו אתמול (ג'), כך מסרה משטרת העיר.
לפי הדיווחים, החשודים הם ג'ייקוב אסטבן הרננדז (20) ואנג'י טרז גואיזר (40), שנלקחו למעצר והואשמו בוונדליזם ותקיפה בכלי נשק. סכום הערבות של הרננדז נקבע ל-50 אלף דולר בעוד שזה של גואיזר נקבע לשלושים אלף דולר. לא ברור בשלב זה אם מתוכננים מעצרים נוספים.
2 צפייה בגלריה
איאן זירינג
איאן זירינג
איאן זירינג
(צילום: גבריאל בהרליה)
האירוע התרחש בצהרי יום 31 בדצמבר, כשכוכב הסדרה "בוורלי הילס 90210" ובתו מיה בת ה-12 עמדו בפקק. בווידיאו שפרסם אתר TMZ, נראה שכמה אופנוענים הקיפו את רכבו של הכוכב וככל הנראה פגעו בו. זירינג יצא מהרכב, ניגש לאחד מהם והיכה אותו.
האופנוענים האחרים הצטרפו לתגרה, תקפו את הכוכב במכות ובשלב מסוים אף הפילו אותו לרצפה. הוא ניסה להימלט וברח לצד השני של הכביש, בעוד שהאופנוענים רדפו אחריו, תפסו בגבו והמשיכו להכות אותו. לאחר מכן החבורה נסעה מהמקום וזירינג נאלץ להרגיע את בתו המפוחדת.
למחרת הגיב הכוכב באינסטגרם: "אתמול חוויתי מקרה מפחיד שבו היו מעורבים כמה אנשים על אופנועי מיני. בזמן שעמדתי בפקק, אחד הרוכבים פגע בחוזקה ברכב שלי, מה שיצר את העימות המטריד.
"יצאתי מהרכב כדי לבדוק אם נגרם נזק, ולמרבה הצער זה הפך לתגרה אלימה שבמהלכה ניסיתי להגן על עצמי. אני שמח לעדכן שבתי ואני לא נפגענו אבל המקרה גרם לי לחשוש מאוד מהתעוזה של קבוצות כאלה, שמזיקות לשלום הציבור ושלוותו. המקרה הזה מצביע על נושא רחב יותר של בריונות ברחובות שלנו, ועל הצורך בתגובות יעילות של רשויות החוק להתנהגות שכזו".
זירינג מוכר היטב לקהל הישראלי - מעבר לכך שכיכב בסדרה הנוסטלגית והאייקונית, הוא גם השתתף בעונה האחרונה של הריאליטי הישראלי "גולסטאר". זירינג לא נשאר על המגרש זמן רב - הוא פרש מהתוכנית כעבור כמה ימים, וגורמים בהפקה סיפרו שמדובר בפרישה שסוכמה מראש, שכן על פי החוזה זירינג התחייב לעבוד ארבעה ימים בלבד תמורת משכורת של מאה אלף דולר.
2 צפייה בגלריה
תחזור לעוד עונה?
תחזור לעוד עונה?
תחזור לעוד עונה?
(שחר גרוס)